• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Hoe heb jij dat gedaan, met Kurt?' vraagt hij aan me. 'Rachel gaat me dit namelijk nooit vergeven,' zegt hij schor. 'En ik mezelf ook niet. Hoe had ik dit kunnen doen?' Ik kijk hem spijtig aan en staar voor me uit. 'Uiteindelijk heb ik met Kurt goed gepraat erover en uitgelegd dat het niets was. En dat ik van hem hou en hij vergeeft me' zeg ik en kijk hem aan. 'Toen hadden we weer met elkaar, maar Kurt vertrouwt me nog niet. Dat is natuurlijk begrijpelijk, vreemdgaan is niet niks' zeg ik zuchtend. 'Laat haar even met rust, laat het even bezinken. Praat erover als zij er klaar voor is en leg het uit tegen haar. Finn, je moet eens weten. Ik vergeef mezelf ook niet, wat ik gedaan heb tegenover Kurt. Ik heb er echt spijt van.' zeg ik met een brok in mijn keel. 'Fouten maken is menselijk' zeg ik zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    Ik zucht even kort, en kijk naar buiten.
    'Dat ik het gevoel heb dat niemand van mij houdt, weet je waarom? Overal zie je van die gelukkige stelletjes, en dan heb je mij. Met een relatie-record van een week.' zucht ik. 'Niemand houdt van me, dat is het Kurt.'


    El Diablo.

    Finn

    Ik laat zijn woorden even tot me doordringen. Ik snap wat hij bedoeld, over dat hij zichzelf niet vergeeft. Ik voel me precies zo, ik kan mezelf dit nooit vergeven. Hoe erg ik Rachel gekwetst heb.. En dat terwijl ze zwanger is.. 'Ik hoop echt dat ze me het op een dag kan vergeven..' zeg ik schor waarna ik Blaine aan kijk. 'Het was echt nooit mijn bedoeling geweest,' zeg ik met een krop in mijn keel.

    Kurt

    'Dat is niet waar, Santana.' zeg ik zacht terwijl ik troostend over haar rug wrijf. 'Er zijn vast heel veel jongens die gevoelens voor jou hebben, ik denk alleen dat je ze afschrikt met jouw gedrag. No offence, maar je bent jezelf niet, Santana.. En ik denk, dat als je je masker af zet er jongens zouden zijn die echt van je houden en je niet alleen maar gebruiken voor seks.' zeg ik gemeend. 'Besides,' zeg ik terwijl ik haar aan kijk. 'Ik geef ook om jou, Santana. Als vriend. En ik durf te wedden de hele Glee club, maar je stoot ze van je af..' zeg ik zachtjes waarna ik haar voorzichtig omhels.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Ja, en als ik dat masker afzet word ik weer gekwetst' snik ik.
    Ik zucht, ik begin het leven toch steeds meer te haten..
    Dus wat maakt het uit?


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Ik hoop echt dat ze me het op een dag kan vergeven..' zegt hij schor en kijkt me aan. 'Het was echt nooit mijn bedoeling geweest,' zegt hij. 'Finn, Rachel houdt van je. Ze draagt jouw kind, ze zou heus niet willen dat het kind geen vader kent' zeg ik naar de waarheid. 'Daarom juist, jij weet van je zelf dat je dit niet wou en je hebt spijt. Uiteindelijk ziet ze dat en vergeeft je, maar ze zal je nog niet vertrouwen, zoals Kurt bij mij' zeg ik en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Dat kan, ja.' zeg ik neutraal. Mijn gedachten gaan uit naar de periode toen Karofsky mij pestte waardoor ik voortdurend bang was. 'Maar dit vreet langzaam aan je, dat is misschien nog wel erger. And what doesn't kill you makes you stronger, kijk naar mij.' zeg ik terwijl ik haar tranen uit haar gezicht veegt.. 'Echt hoor, Santana. Er is iemand die onvoorwaardelijk van je houdt. Maar eerst moet je van jezelf houden.' zeg ik waarna ik haar doordringend aan kijk. 'Want ik denk dat je jezelf te kort doet door niet jezelf te zijn.' zeg ik eerlijk.

    Finn

    Ik blijf even stil en knik dan. Ik ga vechten voor Rachel, ik ga haar laten inzien hoeveel ik om haar geef, en dat dit een ongelofelijke domme fout was. Ik ga zeker Blaines advies opvolgen. 'Thanks, Blaine.' zeg ik waarna ik hem dankbaar aan kijk. 'Ik ben blij, dat jij hier bent. En dat ik weet dat ik altijd op je kan rekenen.' zeg ik dankbaar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik kijk even naar mijn handen.
    'Maar jij.. Je ziet er zo gelukkig uit.. Je bent gelukkig!' zeg ik.
    'Dat zou ik nooit kunnen zijn.' zucht ik.
    'Te bang om mezelf te zijn, en dat hoor je uit de mond van mij' zucht ik.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Thanks, Blaine.' zegt hij en kijkt me dankbaar aan. 'Ik ben blij, dat jij hier bent. En dat ik weet dat ik altijd op je kan rekenen.' zegt hij dankbaar. Ik glimlach en omhels hem. 'Altijd toch' zeg ik glimlachend. 'Misschien is het voor ons beiden wel beter om onder elkaar als mannen te kunnen praten?' vraag ik en kijk hem aan. 'Ik kan goed met Kurt praten, dat is het niet, maar gewoon als mannen onder elkaar' zeg ik lachend. Ik hoop dat hij het begrijpt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Uiteindelijk wel, ja. Maar dat heeft ook lang geduurd, weet je nog?' vraag ik lief aan haar. 'En I've been there too.' mompel ik waarna ik mijn ogen even neersla. 'Herinner je je nog dat ik mee deed met het Football team? Dat deed ik alleen maar omdat ik bang was dat ze dachten dat ik homo was, en was totaal niet mezelf. Ik snap je, Santana.' zeg ik waarna ik haar doordringend aan blijf kijken. 'Het is niet makkelijk, maar als je uiteindelijk de eerste stappen hebt gezet word het makkelijker.' zeg ik waarna ik mijn hand op de hare leg als gebaar van troost. 'Je moet niet bang zijn om jezelf te zijn, iedereen zou van je houden.. Maar zoals het nu gaat, ontneem je je eigen geluk..'

    Finn

    'Ja, ik begrijp wat je bedoel.' zeg ik alweer wat lachend. 'Kurt is beter met de girl-talks. Maar ja, dat moeten we doen. Als jij bijvoorbeeld ergens mee zit, twijfel dan ook niet om naar mij toe te komen.' zeg ik. Blaine is een toffe gozer, en hij is de enige die mij begrijpt op dit moment. Het is wel fijn om even als mannen onder elkaar te praten met elkaar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik lach even, Kurt als footballer..
    dat waren leuke tijden..
    'Weet niet eens waar ik moet beginnen, dus dat begint al lekker' glimlach ik.


    El Diablo.

    Kurt

    Ik begin weer een beetje te glimlachen als ze begint te lachen. Ik ben in ieder geval alweer blij dat ze kan lachen. 'Je bent al begonnen,' zeg ik weer serieus. 'Door dit aan mij te vertellen.' zeg ik waarna ik mijn ene been over de andere sla en haar doordringend aan kijk.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:01 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Doe ik, Finn' zeg ik gemeend. Finn is een aardige jongen. Het voelt even als een opluchting dat ik even onder de mannen ben. Kurt is ook een jongen, maar wijkt toch naar de vrouwelijke kant. Ik grinnik om de gedachte, maar hij is ontzettend leuk en aantrekkelijk. 'Ik ben blij dat we even gepraat hebben, mannen onder elkaar' zeg ik glimlachend. 'Kurt, kan inderdaad beter met meiden praten' zeg ik en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    Ik glimlach, 'Je bent echt geweldig, weet je dat?' lach ik.
    Ik zuchtr weer even..
    'Ik heb het nu alleen mooi verknald tussen Finchell' mompel ik..


    El Diablo.

    Kurt

    'Ik heb zo mijn momenten..' grap ik ook lachend waarna ik haar weer aan kijk. 'Dat is waar, maar jij bent niet de enige die hier schuldig aan is. En persoonlijk denk ik dat ze toch wel weer bij elkaar komen, zoals altijd.' zeg ik schouderophalend.

    Finn

    'Ik ook, moeten we vaker gaan doen.' zeg ik. 'Was even toe aan dit, we kunnen vaker iets doen. Joggen of zo, of iets wat jij ook leuk vind.' stel ik voor. Het luchtte op om even zonder meisjes te praten met iemand. Het is toch anders.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Wie is er dan nog meer schuldig aan?' vraag ik.
    Ik kijk hem aan..
    'Finchell komt altijd bij elkaar..' zucht ik.


    El Diablo.