• Ik haat Frans echt zo erg!! Mijn docent is super gemeen en hij houd ervan slechte cijfers te geven :'(. En ik ben er gewoon niet goed in. (huil)

    Wat ik even duidelijk wil maken is dat ik niets heb tegen mensen die Frans leuk of zelfs makkelijk vinden. Echt diep respect daarvoor. Maar ja, ik haat het gewoon.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 10:14 ]


    I tel you that I love you. You tel me that you love me. But we are still alone.

    Oke.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Wooo.. Ik heb presies hetzelfde en heb het geluk dat mijn docent er volgend jaar er niet meer is omdat ze een baan ergens anders heeft gevonden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Moi aussi.
    Meh frans is gewoon moeilijk.
    Vandaar dat ik het niet meer heb :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Bij Frans is het gewoon stampen, totaal niet moeilijk.


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik zelf ben echt slecht in Frans, een gedeelte komt ook vanwege mijn Dyslexie.
    Grammatica gaat nog wel, maar woordjes onthouden, betekenis van Franse woordjes weten, lezen en luisteren is bij mij onmogelijk. Ik moest laatst zinnen gaan vertalen en had geen flauw idee wat ik las. Wilde het laten vallen, maar op het allerlaatste moment kreeg ik te horen dat , dat niet meer kon. Leraren mogen niet zomaar slechte cijfers geven. Mij mogen ze ook niet zomaar goede cijfers geven met de redens hier boven. Ik zeg beter leren en anders aangeven dat je moeite heb :3

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:16 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik heb vandaag mijn mondeling frans verpest :) x

    Ik haatte Frans ook altijd vooral door mijn Dyslexie en ook wel door minder aardige leraren. Ik heb het dus ook zo snel mogelijk laten vallen, waar ik nu spijt van heb omdat ik het graag wil leren:(


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Mute schreef:
    Oke.


    Yuliette schreef:
    Ik haatte Frans ook altijd vooral door mijn Dyslexie en ook wel door minder aardige leraren. Ik heb het dus ook zo snel mogelijk laten vallen, waar ik nu spijt van heb omdat ik het graag wil leren:(

    En dan ga je weer leren en vervolgens heb je er weer een hekel aan :Y).
    Zo ging het bij mij een beetje :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Slechte cijfers geven lijkt me sterk, hij is vast niet zo erg. Maar dat verandert niets aan de zaak dat ik Frans de meeste vreselijke taal, samen met Spaans, vind! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind het wel leuk ....


    Life is full of fake people

    Adaph schreef:
    Bij Frans is het gewoon stampen, totaal niet moeilijk.


    Stampen, stampen? Me hoella, niks stampen! Er zit geen ene ruk logica in, alleen iemand die te dom was om uitspraak 90% te laten verschillen van schrijfwerk, de lamlul dat ie was.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:31 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat is vervelend, maar iedereen heeft wel een vak dat ie echt haat. Je zult je er doorheen moeten slaan.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind Frans niet zo'n erge taal, en ik vind het wel makkelijk opzich. Alleen mijn frans lerares en ik, we zijn niet de beste maatjes :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MIjn docent Frans zei serieus
    "Je kan geen Frans, dus ik ga het je ook niet nog een keer uitleggen."
    Ik ben in de eerste met een 4 geeindigd voor Frans, in de tweede net een 6 en dit jaar net een 5
    Ik kan het ook gewoon niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one