• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    'Nou, kijk eens om je heen, Santana. Misschien geeft het je een hint.' verzucht ik waarna ik me omdraai zodat ze kunnen omkleden.

    Finn

    Ik trek onder de dekens mijn boxer en broek weer aan en zucht vermoeid. Ben ik vreemdgegaan? Hoe heb ik zoiets kunnen doen? Wat ben ik dom, ik wou dit niet en toch heb ik het gedaan. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Rachel is verdomme zwanger en dat lig ik hier te rotzooien met Santana..

    [Ben heel even eten, tot zo!]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 17:23 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik kijk even om me heen, en voel de barstende koppijn weer..
    'Ah fuck, heb ik het nu weer met mister, pointy nipples gedaan?!' mompel ik.
    Ik trek mijn topje aan, en zoek mijn rokje..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik zucht en schud mijn hoofd. Ik draai me ook om net als Kurt om ze even aan te laten kleden. Ik weet hoe Finn zich voelt. Misschien is het beter om met hem te praten, mannen onder elkaar. Misschien lucht dat ook voor ons beiden op.

    (Smakelijk!)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 17:29 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Wanneer we aankwamen bij starbucks, stapte ik zelf uit aangezien ik niet te veel wilde profiteren van hem.
    "Hoe kom je in hemelsnaam aan zo'n wagen?" Lachte ik. "Mijn wagen is niets tegenover dit hier."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Rijke pa?' lach ik.
    'Ik kan anders ook wel een ferarri voor je regelen' grijns ik.
    'Als je wilt' mompel ik.
    Ik loop naar de starbucks..


    El Diablo.

    Quinn

    "Geloof me," Zei ik terwijl ik na hem Starbucks binnenwandelde. "Met mijn rijstijl komt dat absoluut niet goed."
    Eenmaal binnen snoof ik automatisch het lekkere aroma op dat er hing en glimlachte.
    Starbucks was een plek waar ik graag kwam, niet alleen voor de sfeer of gezelligheid, maar ook om de lekkere geuren en goede koffies die ze er maakten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik grinnik, en loop naar de toonbank.
    'Dus wat wil je?' vraag ik..


    El Diablo.

    Quinn

    Onbewust tuitte ik mijn lippen terwijl ik nadacht.
    Mijn ogen gleden snel over de lijst die er hing maar toch kon ik niet kiezen.
    "Verras me maar," Glimlachte ik. "Ik kan toch niet kiezen."


    [Ik ga even eten.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ineens zag ik Santanas rokje voor me liggen en gooi het in een snelle beweging naar haar toe en wacht totdat ze klaar is. Blaine zei in de auto toch dat hij met Finn wilde praten, kan ik Santana net zo goed veilig thuis brengen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Mhm' lach ik, en denk even na.
    'Frappuchino?'

    Santana

    Ik trek mijn rokje aan, en pak snel mijn hakken.
    Ik doe ze aan, en kijk rond.
    Daarna neem ik nog een slok vodka.


    El Diablo.

    Kurt

    'Kom, het is beter als we gaan. Neem je drankje maar mee.' zeg ik tegen Santana en vertrek mijn gezicht als ik de geur opsnuif van de fles drank. Ik herken die geur en word een beetje misselijk. Ik trek Santana mee naar buiten en zie haar auto staan. 'Autosleutels?' vraag ik aan haar terwijl ik mijn hand uitsteek. 'Ik ga je niet zo laten rijden.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Neehee, wil zelf rijden' zeur ik.
    Ik kijk wat rond, en wankel een beetje..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik zie dat ze begint te wankelen en schud mijn hoofd. 'Lieverd, je kan amper recht staan, dus laat staan rijden.' zeg ik terwijl ik haar aan kijk. 'Weet je nog wat er met ons gebeurt is? Dat kwam ook door drank, en ik laat het niet met jou gebeuren.' zeg ik zachtjes tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zie dat Kurt, Santana meetrekt naar buiten om vervolgens haar thuis te brengen. Ik kijk nog steeds boos naar Finn. Hoe kon hij zoiets doen. Ik ga op de tafel zitten en kijk hem vragend maar toch boos aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    Ik mopper nog wat, maar geef hem toch de auto sleutels.
    'Sloop die Ferarri en ik sloop je hoofd.' mompel ik..


    El Diablo.