• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

- Damien Smith : WhiteLips

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

Blaine Anderson:

Ik zie dat Kurt het ook in de gaten heeft, vanwege die meisjes en boos knijpt hij de koffiebeker in elkaar. Het lijkt dat hij jaloers is een steek gaat er door mijn hart heen. Ik druk een kus op zijn wang. 'Kurt, niet jaloers worden. Ik hou alleen maar van jou' zeg ik fluisterend.

One Who Travels A Higher Path.

[great quinn ook in de starbhucks]xD

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Kurt

Ik glimlachte zwak naar Blaine, maar mijn glimlach was niet gemeend. Ik voelde me jaloers, en daar was niets aan te doen. Er zouden vast wel vaker mensen met Blaine flirten, maar sinds hij is vreemd gegaan is kan ik dat gewoon heel moeilijk verdragen.. 'Is goed.' zei ik schor tegen Rachel waarna ik Blaine aan keek. 'Ga je ook mee?' vroeg ik. Ik probeerde niet al te onzeker te klinken.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rachel
    Ik keek even naar Blaine en kurt, ze waren echt een lek stel.
    Ik zag ook dat Kurt jaloers was. Ik wou alvast wat spullen pakken toen ik Quinn zag. "great ze is hier ook"mopperde ik in mezelf.

[ik moet douchen enz. ik probeer tussendoor ff te komen. dan moet ik eten en daarna kan ik nog ff tijdens het optutten hahaha.]

Blaine Anderson:

Hij glimlacht zwakjes naar me. Hij kijk even naar Rachel en knikt als bevestiging, vanwege de film en kijkt mij aan. 'Ga je ook mee?' vroeg hij. Ik schud mijn hoofd en kijk Kurt aan. 'Nee, ik moet boodschappen doen voor thuis, anders wordt het heel laat met boodschappen doen. Ga jij maar' zeg ik zuchtend en kijk hem aan. 'Vertrouw me' zeg ik en kijk kurt doordringend aan.

Kurt

Ik kijk hem dan aan en knik zwakjes. 'Ik ga eerst wel mee boodschappen doen, want dat had ik beloofd.' zeg ik tegen Blaine. Ik was het al helemaal vergeten. De film kan vast wel wachten en misschien kan Rachel hier even wachten of meegaan als ze dat wilt. Ik wou hem zo graag weer vertrouwen, maar ik denk dat het gewoon even tijd nodig heeft. Ik geloofde hem wel, maar ik ben gewoon extra huiverig.

[trug het ging niet lekker door mijn vingers -_-]
    Rache;
    "ik zet alles wel klaar" zeg ik. Ik voelde me lichtgezecht klote door Finn met zijn drank. Ik pakte de tassen met kleding en stond op

Blaine Anderson:

Hij kijkt me dan aan en knik zwakjes. 'Ik ga eerst wel mee boodschappen doen, want dat had ik beloofd.' zegt hij tegen me. Ik knik en zucht. Ik begrijp natuurlijk dat hij mij niet vertrouwt, hij vertrouwt me wel maar minder. Dan eerst. Ik glimlach zwakjes. Ook al had hij gezegd dat het goed was tussen ons, maar ik had nog steeds spijt. 'Is goed. Zullen we dan nu gaan, anders wordt het steeds later' zeg ik nadenkend.

Kurt

'Is goed, Rach. Dan zie ik je zo meteen.' zeg ik waarna ik opsta en haar snel omhels en daarna weer naar Blaine loop. Vanuit mijn ooghoeken zie ik de meisjes nog kijken naar hem en grijns ik. Ik zal ze wel even laten zien, dat hij van mij is. Ik leg mijn handen in zijn nek en zoen hem hartstochtelijk op zijn mond zodat de meiden dat zien. Na de zoen kijk ik ze aan en zie ik ze verward kijken en grinnik ik. 'Laten we gaan.' zeg ik glimlachend naar Blaine.

Blaine Anderson:

'Is goed, Rach. Dan zie ik je zo meteen.' zegt Kurt en staat op om even haar te omhelsen en naar mij toeloopt. Hij grijns even en legt zijn handen in mijn nek, waarnaar hij me hartstochtelijk op mijn mond zoent. Ik beantwoordt zijn zoen en hij beeindigt daarna. Hij kijkt naar de meiden en ik kijk mee. Ik zie dat ze verward kijken en Kurt grinnikt. Ik lach nu en kijk Kurt aan. 'Laten we gaan.' zegt hij glimlachend naar me. 'Kurt, toch' zeg ik grijnzend, maar knik dan. Ik pak zijn hand vast en loop met hem naar de auto.

(Dubbelpost. Sorry mijn pc wil af en toe niet luisteren. XD)

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:22 ]

Rachel
    Ik loop snel naar het huis toe. Ik loop via achteren.
    Als ik alles wil neerleggen zie ik Finn en santana op eklaar liggen.
    Verschrikt biljf ik ernaar kijken.
    Dan pak ik mijn mobiel enbel ik huilend naar Kurt.
    Hoe kon hij dit me aandoen

Kurt

'Ja, sorry. Maar ze vroegen er gewoon om.' zeg ik ook lachend waarna ik stap in zijn auto en mijn gordel om doe. Mijn angst is al een stuk minder, maar dat komt merendeels omdat Blaine rijdt. Ik voel mijn mobiel trillen in mijn broekzak en neem op. 'Met Kurt,' nam ik neutraal op.

Rachel
    "K-Kurt met Rachel"weeti k er trillend uit te brengen. Ik kan dit beeld niet langer aanzien. Beide liggen ze zo te zien aan de kledingstukken naakt op elkaar met een glimlach. Ik ren naar boven en plof neer op het bed