• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Finn

    Snel trek ik mijn shirt aan en staar ik even naar buiten. Hoe heb ik dit kunnen doen? Ik voel me nog steeds een klein beetje duizelig door de drank, maar ik voel me alweer iets beter. 'Wat bezielde me godverdomme.' mompel ik hard tegen mezelf waarna ik Blaine ineens zie zitten op de tafel. Hij kijkt me vragend maar toch boos aan. 'Ik weet echt niet wat me bezielde, ik wou dit niet. Ik hou van Rachel, wat ben ik een sukkel.' zeg ik boos tegen mezelf.

    Kurt

    'Geen zorgen, ik ben voorzichtig met je schatje.' zeg ik waarna ik loop naar haar Ferarri en ga achter het stuur zitten en wacht tot Santana in stapt. Ik merk ineens dat ik best wel trillende handen heb, en dat ik eigenlijk niet durf te rijden.. Maar ooit moet ik er over heen stappen, en dat is nu.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik stap ook in, en kijk naar zuchtend naar buiten.
    Ik leun met mijn hoofd tegen het raampje en kijk naar Kurt..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik haalde mijn schouders op en knikte even.
    "Zoals ik al zei, verras me maar." Glimlachte ik en keek over mijn schouders naar enkele tafeltjes. "Gaan we het hier drinken of ergens buiten?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik start de auto en begin te rijden en kijk even kort naar Santana. 'En waar moet ik je heen brengen?' vraag ik aan haar waarna ik me weer concentreer op de weg. Het valt eigenlijk wel mee, nu ik eenmaal aan het rijden ben.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Hier binnen?' lach ik.
    Ik bestel 2 frappuchinos en wacht..

    Santana

    'Misschien naar huis?' mompel ik.
    Ik kijk naar buiten en zucht weer..

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 18:24 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Waarom heb je dan gedronken, als je het niet wou?' vraag ik, nadat hij dat gezegd heeft. 'Finn, waarom zou je überhaupt drinken, als Rachel zwanger is?' vraag ik en kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik keek terwijl we aan het wachten waren wat rond en merkte nog een leeg tafeltje op.
    "Daar is nog plek," Zei ik nadat de bestelling klaar was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    'Oké,' zeg ik waarna ik al iets sneller begin te rijden richting haar huis. Ik stop even voor een stoplicht en haal mijn hand door mijn haren. 'Niet te geloven dat ik serieus dacht dat jij veranderd ben.' zeg ik zonder haar aan te kijken. Ik dacht dat ze de meeste streken wel had afgeleerd.. Niet dus.

    Finn

    'Omdat ik er gewoon niet meer tegen kon.' zeg ik waarna mijn ogen naar Blaine toe schieten. 'Ik kon gewoon niet tegen de druk! Er gebeurt telkens wel wat en ik moet de hele tijd maar aan Rachel denken. En aan de vrijheid die ik over 4 maanden niet meer heb. Ik stress vierentwintig uur per dag of het wel goed gaat met Rachel en met de baby.' zeg ik met een radeloze klank in mijn stem en ik zucht. 'Ik wou alles gewoon even vergeten,' zeg ik waarna ik mijn ogen neersla. 'Mezelf voor een seconde even niet verantwoordelijk voelen en jong zijn. Maar ik sloeg te ver door dan dat ik zou willen.' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 18:34 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik zucht en kijk weer naar mijn handen.
    Zonder dat ik het weet rolt er weer een traan over mijn wang..

    Damon

    Ik knik, en loop naar het tafeltje.
    Ik wacht tot Quinn zit, en zet alvast de bekers neer..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik luisterde naar hem en ik ga naast Finn zitten en leg mijn hand troostend op zijn schouder. 'En dat moest je met alcohol doen om alles even te vergeten' zeg ik streng. 'Finn, alcohol is nooit een oplossing voor zoiets. Daar komt problemen van' zeg ik zuchtend. 'Waarom kwam je niet naar Kurt of naar mij toe om wat je dwars zat niet tegen ons te vertellen. Finn, je kan altijd naar mij toe om zulke dingen kwijt te raken' zeg ik en kijk hem vragend aan. 'Wat ik uit het gesprek heb gehoord tussen Rachel en Kurt. Is dat ze het gezien heeft tussen jullie' zeg ik zachtjes en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik plofte met een kleine zucht neer op een vrije stoel en sloeg al gelijk mijn benen over elkaar.
    "Dus, vertel nog eens wat over jezelf." Glimlachte ik en leunde met mijn ellebogen op tafel. "Aangezien ik je toch niet echt ken,"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Het stoplicht springt op groen en ik rijd weer rustig. Ik laat mijn blik op Santana vallen en zie ineens dat er een traan over haar wang glijdt. Mijn blik wordt zachter en ik parkeer de auto op een parkeerplaats en kijk haar aan. 'Ga je me nog vertellen wat er aan de hand is?' vraag ik minder streng aan haar en kijk haar bezorgd aan.

    Finn

    Ik zucht en knik, hij had gelijk. Dit was niet de juiste oplossing geweest, het heeft alleen maar voor meer problemen gezorgd. Ik had moeten praten, ik heb hele goede vrienden die me hadden kunnen helpen.. En Rachel heeft het gezien en ik heb haar heel erg veel pijn gedaan.. 'Hoe heb jij dat gedaan, met Kurt?' vraag ik aan hem. 'Rachel gaat me dit namelijk nooit vergeven,' zeg ik schor. 'En ik mezelf ook niet. Hoe had ik dit kunnen doen?'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik veeg ruw de traan weg, en kijk over de weg.
    'Zodat ik weer kan horen dat ik me aanstel zeker' mompel ik.

    Damon

    'Mhm, wat wil je weten´ grinnik ik.
    Ik neem een slok en kijk Quinn aan..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik trek verbaasd mijn wenkbrauwen omhoog en kijk haar aan. 'Lieverd, ik heb nog nooit gezegd dat ik vind dat je je aanstelt.' zeg ik lief tegen haar waarna ik mijn hand op haar schouder leg als gebaar van troost. 'Je kan het zeggen tegen mij, ik zal je niet veroordelen.' zeg ik zachtjes waarna ik haar doordringend aan kijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Wat wil je kwijt?" Zei ik en sloot mijn vingers rond mijn beker.
    Wanneer ik doorhad dat het redelijk verkeerd geïnterpreteerd kon worden, schoot ik even in de lach. "Ik bedoelde dus, wat wil je allemaal zeggen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.