• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik knikte en glimlachte naar hem. 'Ik was hier ook aan toe, Finn. Het is gewoon anders, mannen onder elkaar. En dat lijkt me leuk' zeg ik glimlachend. 'We kunnen inderdaad gaan joggen of boksen, met handschoenen natuurlijk' zeg ik lachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Nou, Finn misschien?' zeg ik en trek even mijn wenkbrauw op. 'Jullie hebben het samen gedaan, dus.' zeg ik waarna ik haar weer aan kijk. 'En ja, ze komen inderdaad altijd wel weer bij elkaar. Dus deze keer vast ook wel.' zeg ik.

    Finn

    'Ja, met handschoenen.' zeg ik ook lachend. 'Hoe gaat het trouwens met je handen? Heb je er nog pijn aan?' vraag ik aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lexy

    Ik kijk weer naar buiten, en slik.
    'Waarom kies ik als het toch gebeurt, nooit single guys' zucht ik..


    El Diablo.

    (Ik ga eten, kom zo terug! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Dat had inderdaad een hoop opgelost,' zeg ik zacht en ik denk even aan Rachel, hoe ze zich moet voelen. Een paar dagen geleden stond ik in haar schoenen.. 'Maar het is gebeurt, en wat gebeurt is kan je niet meer ongedaan maken.. Hoe graag je het soms ook zou willen.' verzucht ik.

    [Smakelijk!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik zucht even, en bijt op mijn lip.
    'Wat moet ik nu doen.' zucht ik..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik kijk haar even aan en ik denk na. 'Ik denk niet dat je hier nog verder iets aan kan doen. De enigen die nu iets kunnen doen zijn Finn en Rachel zelf.' zeg ik eerlijk tegen haar. 'En ik kan zo meteen nog wel tegen Rachel praten, maar verder zou het er toch vanaf hangen wat Rachel zelf doet.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Dat is ook weer waar' geef ik toe.
    Ik grijp weer naar mijn hoofd, en pak het doosje pijnstillers van het dashboard.
    Sterke dingen..
    Ik neem er 2 in en kijk naar buiten..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Ja, met handschoenen.' zegt hij ook lachend. 'Hoe gaat het trouwens met je handen? Heb je er nog pijn aan?' vraagt hij aan me. 'Nee, ik heb geen pijn. Ze zijn goed geheelt. Ik kan ze weer bewegen' zeg ik glimlachend en kijk naar mijn handen. Gelukkig waren ze weer beter en kan ik alles weer oppakken en vasthouden.

    (Ik ben er weer! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik frons even en pak het pakje pijnstillers van het dashboard.
    'Is dit wel gezond?' vraag ik een tikje bezorgd aan haar terwijl ik het doosje bekijk.

    Finn

    'Gelukkig,' zei ik met een zwakke glimlach. 'Waarom bokste je eigenlijk zonder handschoenen? Was dat omdat je jezelf opzettelijk pijn wilde doen?' vraag ik. Rachel vermoedde zoiets, en ik had eigenlijk nooit de tijd gehad om het te vragen aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Geen idee' zeg ik schouderophalend.
    'Kreeg het van zo'n dude uit de achterbuurt, het helpt wel' zeg ik..


    El Diablo.

    [ik reageer langzaam, werk aan een boekverslag! ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte zwak en knikte. 'Ik dacht dat het mijn schuld was dat Alyxes zelfmoord pleegde, omdat ik wist dat ze zichzelf sneedde en zelfmoordneigingen had en haar niet hielp. Daarom deed ik dat, om mezelf te beschraffen daarvoor' zeg ik en staar voor uit. 'Daardoor duwde ik ook Kurt van me af' zeg ik zachtjes. 'Ik weet welke dingen ik heb gedaan tegenover Kurt. Ik heb er enorm spijt van en ik hou echt van Kurt' zeg ik dan. 'Er zit één ding dwars, hij vindt mij geweldig maar wat ik allemaal bij hem heb gedaan, vind ik het totaal niet. Hij is de gene die geweldig is en mij wilt als zijn vriend' zeg ik zuchten en sluit mijn ogen even.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Blaine, zoals jij eerder al zei, fouten maken is menselijk. En die heftige dingen die erbij gebeurt zijn maken het er niet makkelijker op.' zeg ik terwijl ik hem aan kijk. 'Jullie houden van elkaar, dat zie ik en die chemistry is er ook gewoon tussen jullie. Hij heeft je vergeven en wilt verdergaan.' zeg ik. 'Laat het achter je, en geniet van elkaar.' zeg ik terwijl ik hem doordringend aan kijk.

    Kurt

    'Maar is het niet gevaarlijk? Het ziet er best zwaar uit, straks pleeg je per ongeluk een overdosis of zo. Ik denk dat het beter is om hier mee te stoppen.' zeg ik bezorgd. 'En met achterbuurt mensen hebben we al geen goede ervaringen, kijk maar naar Sebastian.' zeg ik. Ik denk aan ons gesprek voordat hij werd neer geschoten.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 23:48 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Maar het verdooft' zucht ik.
    Ik kijk naar buiten en zucht..


    El Diablo.