• Ja, me loves die serie! Ik zag net op tv dat je een trip naar het landgoed kan winnen, mijn moeder en ik hadden door wel oren naar. Dus hup, wij snel inschrijven en nu kijken wat ervan komt. =)

    Meer DA/Maggie Smith fans? En mensen die mee doen? [: Haha, ik hoop dat het gaat lukken, 't zal wel niet, maar: if you don't go, you'll never know! Het lijkt mij echt helemaal leuk, ik wil na mijn middelbare school/studie minstens een jaar in Engeland wonen, dus dit is trending topic in mijn pogingen zo vaak mogelijk in Engeland rond te lopen.
    Off-topic: Ik had vrijdag voor mijn leesrepetitie een 9.1, ik had 2 fout. Het waren examenteksten, me was proud. :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 20:20 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    O, mijn moeder kijkt dat wel eens. Misschien moet ik haar eens over die trip vertellen :3


    i put the fun in funeral

    Ik heb echt in een week alle afleveringen gezien op internet. :9~
    Het is echt een awesome serie!




    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn moeder kijkt het. Ik heb wel eens stukjes gezien, maar volgens mij zitten ze nu al behoorlijk ver in het verhaal en ik kon het niet echt volgen. Misschien dat ik het deze vakantie wel ga kijken. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kijk het maar meedoen aan die wedstrijd zit er niet in.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Audacity schreef:
    O, mijn moeder kijkt dat wel eens. Misschien moet ik haar eens over die trip vertellen :3


    Haha, ik snap het wel, het is wel mooi meegenomen zo'n tripje! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jammer, niet gewonnen. x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als het op tv is en ik kom op die zender dan kijk ik het soms nog wel, maar anders ga ik het ook niet speciaal opzoeken of zo.
    But I love Maggie Smith.
    :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben zooooo verslaafd aan Downton <3__<3 Mary en Matthew zijn zo schattig samen, wauww love it (H)(H) Heb er zelfs een story over ;)


    When nothing goes right, go left <3

    MrsPumpkin schreef:
    Ik ben zooooo verslaafd aan Downton <3__<3 Mary en Matthew zijn zo schattig samen, wauww love it (H)(H) Heb er zelfs een story over ;)

    OLD TOPIC.


    Quiet the mind, and the soul will speak.