• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

- Damien Smith : WhiteLips

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

[Ben er weer, kreeg opeens tot het 8e lesuur les, dus ik was 4 uur pas thuis..]

El Diablo.

[als ik ineens ewg ben ik zit stiekem]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Kurt

Ik hoor dat Rachels stem trillerig is, en daarna hoor ik haar door de telefoon heen weg rennen. 'Rachel, wat is er gebeurt?' vraag ik aan haar. Ik weet bijna wel zeker dat er iets is gebeurt.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rachel
    "ze ilggen op elkaar nakat in de bank te slapen"snik ik.
    IK pakte mijn oude knuffel

Blaine Anderson:

Ik lach even om Kurt en begin rustig te rijden, waarnaar Kurt wordt gebeld. Ik kijk even naar Kurt en kijk dan naar de weg. Blijkbaar is het rachel.

One Who Travels A Higher Path.

Kurt

Ik zucht even boos en rol mijn ogen. Ik had het moeten weten. 'Lieverd, we zijn zo klaar met de boodschappen en dan kom ik meteen naar je toe. Of misschien is het even beter als je daar weg gaat. Dan schop ik ze zo wel het huis uit en dan kunnen we rustig praten.' zeg ik rustig tegen haar. Het brak mijn hart om Rachel zo te horen, vooral omdat ik precies weet hoe ze zich voelt..

Rachel
    "dankje kurt"zeg ik zacht. Ik loop naar beneden met een tas en stop er wat eten en drinken in omdat ik trek had. Daarna besloot ik naar het parkje tegaan waar ik bij het water ging zitten.

[ik ga]

Blaine Anderson:

Ik hoor Kurt boos zuchten en iets zeggen. Ik kijk hem vragend aan. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik bezorgd en kijk hem weer aan. Ik hoop niet dat Finn iets stoms hebt gedaan.

Kurt

'Ik zie je zo meteen, Rach.' zeg ik waarna ik ophang en Blaine aan kijk. 'Finn is dus toch vreemd gegaan met Santana. Ik heb gezegd dat ze maar even weg moet gaan en dat ik het zo meteen wel regel.' verzucht ik. Wat een drama toch weer.

Blaine Anderson:

'Finn is dus toch vreemd gegaan met Santana. Ik heb gezegd dat ze maar even weg moet gaan en dat ik het zo meteen wel regel.' verzucht hij. Ik versteen naar zijn woorden en kijk Kurt weer aan en dan op de weg. Finn is vreemdgegaan, ik schudde mijn hoofd. 'Nee, wij gaan het regelen, Kurt' zeg ik redelijk boos en rij nu wat harder richtings Kurt's huis. 'jij trapt santana uit het huis. Ik praat wel met Finn' zeg ik dan serieus.

Kurt

Een beetje verbaasd knik ik en stap ik de auto uit als we er zijn. Als we binnen komen liggen Santana en Finn bij elkaar onder de dekens op de bank. Naast hun liggen hun kledingstukken en ik besluit om ze niet zacht aan te pakken. 'Oké, wakker worden! Het feestje is over!' roep ik zo hard als ik kan waarna ik hun kleding naar hun toe gooi en de gordijnen ruw open maak. Dan zie ik pas wat een bende het is en zucht. Mooi niet dat ik dit allemaal gaat opruimen.

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 17:08 ]

Santana

Ik kreun wat en, sla een hand voor mijn ogen.
    'Wil je me dood hebben ofzo?! Doe dat licht uit.' kreun ik.

El Diablo.

Blaine Anderson:

Ik ga naast de bank staan en sla mijn armen boos over elkaar. Hoe kan Finn zoiets tegenover Rachel maken, ze was zwanger en hij gaat maar met santana naar bed. Oke, ik ben ook vreemdgegaan, maar dat wil niet zeggen, dat ik het goedkeur, helemaal niet zelfs. Santana kreun wat en Finn die blijft nog slapen. 'Santana ga nu heel snel aankleden. Weetje wel wat jij gedaan hebt' zeg ik boos.

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 17:17 ]

Finn

Ik kreun geïrriteerd en knijp mijn ogen verder dicht. Het licht deed pijn aan mijn ogen en ik voel stekende hoofdpijn opkomen. Wat is er gebeurd? Ik open mijn ogen en zie Santana naast me liggen. Dan herinner ik het me meteen. Godver, wat heb ik gedaan..?

Santana

Ik lig nog heel even op zijn borstkas, en ga dan rechtop zitten. Ik doe mijn string weer aan, en kijk rond. 'What happened?' vraag ik. Nee serieus.. Wat is er gebeurd..

El Diablo.