• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    Ik schud mijn hoofd en gooi het pakje weer op de dashboard. 'Als je je rot voelt kan je ook gewoon iemand bellen om mee te praten.' zeg ik waarna ik haar onderzoekend aan kijk. 'En je hebt ook altijd nog normale medicijnen die pijn bestrijden. En geloof me, een warm bad met Essentiële olie er in doet ook wonderen.' zeg ik tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Kan ook' zucht ik.
    Ik ga weer recht zitten, en kijk wazig voor me uit..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik kijk haar even bezorgd aan, ze lijkt een beetje wazig.. 'Santana, je ziet er niet zo goed uit.. Moet ik je misschien even langs de dokter brengen?' vraag ik een beetje twijfelachtig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik wil wat zeggen, maar er komt alleen maar een soort gepiep uit mijn mond.
    Ik begin wat zwaarder te ademen wat ook steeds moeilijker gaat..

    [Waarom zorg ik altijd dat mijn personages in het ziekenhuis belanden..]


    El Diablo.

    Kurt

    Mijn hart begint te kloppen in mijn keel en ik begin wit weg te trekken. Denk helder na, Kurt.. Ik zou een ambulance kunnen bellen.. Maar het ziekenhuis is hier niet ver weg.. 'Santana, hou vol!' roep ik gestrest tegen haar wanneer ik de auto start en vol op het gaspedaal druk en zo snel als ik kan naar het ziekenhuis rijdt. Ondertussen bel ik het ziekenhuis in paniek, dat ze klaar moeten zijn om Santana op te vangen. Ik negeer verkeersborden, en rijd met een rotvaart naar het ziekenhuis. Daar staan ze klaar met een brancard en tillen ze haar uit de auto en nemen ze haar mee. Ik kijk naar het doosje pillen en stop het in mijn zak, zodat ik later kan bekijken wat het precies is en loop zo snel als ik kan mee naar binnen en wacht totdat ik nieuws krijg van een dokter..

    [Haha, omdat je van drama houdt? ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Si si ^^ Bijna klaar met boekverslag! Alleen nog een samenvatting! ^^]

    Santana

    Als ik even later merk dat ik in het ziekenhuis ben, raak ik in paniek.
    Eenmaal in een of andere kamer plaatsen ze een masker op mijn mond, en word alles zwart..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik loop naar de koffie apparaat toe voor wat hete koffie en ga zitten. Ik was erg geschrokken van net, wat er met Santana gebeurde. Vermoedelijk kwam het door die pillen die ze in nam.. Ik bijt hard op mijn lip, laat er niks ergs met haar zijn. Straks gaat ze dood.. Niet aan denken, Kurt.. Ik sms Blaine uiteindelijk maar, hij zou vast druk bezig zijn met het gesprek en niet reageren.. Maar dan ziet hij het later wel. 'Niet schrikken.. Maar ik zit in het ziekenhuis, er is iets gebeurt met Santana.. Ze kon ineens niet meer ademen en ik heb haar snel naar het ziekenhuis gebracht.. Hou van je, K.' verstuur ik en vervolgens neem ik een slok koffie en wacht ik af op nieuws..

    [oeh, beters!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [er gaat wel heel veel drama doorheen he? haha..]
    Will Schuester
    Nadat ik nog lang na heb zitten praten met de directeur loop ik terug naar mijn lokaal. Ik open de deur en loop direct naar de piano toe, mijn tas gooi ik in de hoek en ik laat mijn vingers over de toetsen glijden waardoor er een geklingel uit de piano opstijgt. Zachtjes sla ik een paar akkoorden aan en begin mee te neuriën met het liedje Grenade van Bruno Mars. Ik begin met het eerste couplet en laat mijn handen steeds sneller over de toetsen glijden totdat ik de deur open hoor gaan...


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Dokter

    Ik loop de gangen door, en zie opeens een jongen.
    'Jij hoorde toch bij Santana Lopez?' vraag ik voor de zekerheid.


    El Diablo.

    Kurt

    Ik sta meteen op waardoor ik bijna mijn koffie laat vallen uit mijn handen. 'J-ja..' zeg ik stotterend. 'Is ze oké?' vraag ik bezorgd.

    [Haha, ja nogal :3]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dokter

    'Wat je oke noemt' mompel ik.
    'Ze zijn bezig met een operatie, maar weet jij misschien of ze al langer moeite had met ademen?'


    El Diablo.

    Kurt

    Ik schrik als ik hoor wat hij zegt. Ze zijn haar aan het opereren.. Dit is niet goed.. Ik kijk de dokter weer aan. Wat moet ik zeggen tegen hem? Moet ik hem die pillen geven zodat ze het herkennen en misschien weten wat ze moeten doen? Ik schud mijn hoofd en kijk hem weer aan. 'Nee,' zeg ik en mijn stem sterft weg. 'Maar,' ik haal trillend het pakje pillen uit mijn broekzak en geef het aan hem. 'Ze gebruikte deze pijnstillers..' zeg ik. Nu maar hopen dat ik de juiste keuze gemaakt heb. Ik wil dat alles goed komt met haar..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dokter

    Ik bestudeer de pillen even, en mijn ogen worden groot. 'Waar heeft ze deze vandaan? Ze zijn zwaar illegaal! Deze drugs geven een veel sneller en erger effect op de longen!' zeg ik. Hoe komen ze hier nou weer aan?!


    El Diablo.

    Kurt

    Ik voel de stress om mijn hart slaan en mijn ogen schieten in paniek naar het pakje. 'I-ik weet het niet..' zeg ik naar waarheid. 'Ik wist niet eens wat het was.. Ze had het van één of andere gast..' zeg ik waarna ik de dokter in paniek aan kijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dokter

    Ik zucht, 'levensgevaarlijk spul, kan je vermoorden binnen 4 maanden.' zeg ik.
    Ik loop terug naar de operatiekamer, en kijk hoe het verloopt..


    El Diablo.