• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [ben er, het duurde langer dan verwacht hahaha.]
    Rachel
    Idk knik maar ik blijf aan Finn denken. Ik von dhet niet leuk hoe hij deed tegen me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik kijk Blaine aan met een verliefde glimlach en kijk daarna naar Rachel. Er was een kleine stilte gevallen tussen ons drieën. Ik nam een slok koffie en keek even rond. Het was tenminste rustig in de Starbucks.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [eey je bent er weer. om 4 uu rjoet ik douchen eten enz. om 7 uur is de uittrijkeing.]
    Rachel
    Het was even rustig door een stilte. Ik staarde naar buiten terwijl ik wat slokjes nam. het zat me niet lekker van Finn en Santana.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik at mijn chocolade muffin op en dronk mijn koffie verder. Ik wreef nog steeds over Kurt's zijn arm en ik keek even rond. Er was gelukkig niet zoveel mensen. Ik zag opeens in mijn ooghoek dat er een paar meiden naar me keken. Ze giechelen en zwaaiden flirterig naar me. Ik fronste en rolde met mijn ogen. Ik keek naar Kurt, hij was leuker en mijn ware liefde.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik zag dat Rachel niet lekker in haar fel zat en wilde er iets van zeggen totdat ik een paar meiden hoorde giechelen en ik keek om. Ze zwaaiden flirterig naar Blaine en ik sloeg mijn ogen neer en voelde me jaloers worden.. Was hij met ze aan het flirten? Nee, vertrouw hem, Kurt. Maar het lukte niet, dus ik bleef achterdochtig de meisjes in de gaten houden..

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 14:59 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik merkte vaag de giechelende meiden op maar negeerde het.
    Verschillende dinge spookte door mijn hoofd. Wat als Santana hem zo ver gekregen had dat ze samen seks hadden. kon ik dan nog wel een betrouwbare relatie met hem hebben?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik nergeerde de meiden, ik had een vriend en ik wou alleen hem. Ik drink mijn koffie op en zuchte zachtjes. Nog steeds zaten die meiden te giechelen en eentje wenkte me, dat ik moest komen. Ik schudde mijn hoofd en keek hun boos aan. Waardoor ze schrikken en de andere kant op keken. Ik glimlachte tevreden, goed. Ik wou alleen Kurt en niemand verandert mijn gedachten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Een zucht verliet mijn mond en ik merkte dat de meiden al afdropen en de andere kant op keken, alsof ze ergens van schrokken. Ik pakte een beetje twijfelend Blaines hand en keek weer naar Rachel, het achterdochtige gevoel in mij maag negerend.. 'Er zit je iets dwars, Rach..' zei ik zachtjes waarna ik snel een blik op het groepje meisjes worp, om te kijken of ze Blaine met rust lieten en daarna weer terug naar Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht en knik, ik wist dat Kurt het toch niet zo zou laten gaan.
    "Ik ben bang dat Santana straks Finn op het verkeerde spoor brengt"zeg ik zacht en kijk weer naar buiten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Lieverd,' zei ik zachtjes tegen haar. 'Finn weet vast wel wat hij doet. Maak je er niet zoveel zorgen om.' stelde ik haar gerust. Ook al maakte ik me ook zorgen, hij was immers dronken. En als je dronken bent, kun je niet goed nadenken en ben je niet helder.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voel Kurt's hand in de mijne en ik hou hem stevig vast. Ik wreef met mijn andere hand even in mijn ogen en zuchte. Ik luisterde naar de gesprek niet meer en zuchte nog een keer. Ik snapte nooit waarom mensen mij knap vinden en me leuk vinden. Ik deed iedereen maar pijn, vooral Kurt. Weer waren die meiden aan het kijken naar me en ik nergeerde ze. Ik wrijf met mijn duim over Kurt's hand heen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "Nou neit als hij dronken is" zeg ik terug. Ik zucht even.
    "Misschien is het beter dat ik maar ga, want ik ben nou niet de gezelligste en ik heb jullie al genoeg gestoord" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Je hoeft niet weg te gaan omdat je ons denkt te storen hoor, Rach. Het is toch gezellig?' vroeg ik. Ik wilde niet dat ze dacht dat ze een derde wiel aan de wagen was. Ik keek weer naar de meisjes en zuchtte boos. Zagen ze dan niet dat Blaine bezet was? Ik had de behoefte om tegen ze te roepen dat ze hem met rust moesten laten. Maar wat zou Blaine dan wel niet denken? Ik voelde me weer jaloers werden en kneep boos mijn koffie beker in elkaar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Wanneer we aankwamen bij starbucks, stapte ik zelf uit aangezien ik niet te veel wilde profiteren van hem.
    "Hoe kom je in hemelsnaam aan zo'n wagen?" Lachte ik. "Mijn wagen is niets tegenover dit hier."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik grinnik even om Kurt. Hij lijkt lichtelijk jaloers te zijn.
    Ik zucht even. "heb je anders zin om een filmpje te kijken. Ik zou bijna zeggen bij mijn huis maar zo voelde het daar wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan