• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Sarah

Austin ziet me niet maar Quin wuift naar me en zeg : ' We zijn aan het kletsen over de band, kan jij nog iets? Piano?' 'Ik kan gitaar spelen elekstrisch, acoustisch en Bas. En volgens Austin kan ik zingen .' Zei ik met een knipoog naar Austin.

Imagination set us free to be just what we want to be ~

Quinten

"Helemaak geweldig! We gaan zo naar het dorp, drumstel kopen, nieuwe gitaren, microfoons. enz.!" roep ik blij. Ik heb er zin in . "Oja, ik moey die boot ook nog betalen ..." grijns ik ingemakkelijk. " Das nou weer jmmr" lac ik dan weer.

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Austin
    Ik kijk even glimlachend naar Sarah. 'Ja zingen kan je wel hoor'zeg ik en knik er bij. 'Oke,nu heb ik dus echt zin nu al te beginnen'zeg lachend. 'We moeten ook nog iets kopen waarmee we het geluiddicht kunnen maken hea'zeg ik tegen Quinn. 'En we moeten ook nog naar Stefano'

[ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:36 ]

Dawn Mary Claire:

Hij trekt zijn broek helemaal uit en ga met zijn vingers langs het randje van mijn onderbroek. Daarna trekt hij het uit en ga hij bovenop me liggen en trek ook zijn boxer uit. Hij zoent me vol passie en liefde op mijn lippen en laat zijn handen door mijn haren gaan. Ik voel zijn stijve tegen me been aankomen en sprijd mijn benen iets. Ik beantwoord zijn zoen en streel zijn rug en onderrug. Ik was heel erg opgewonden geworden, maar was toch zenuwachtig.

One Who Travels A Higher Path.

Sarah

"Helemaak geweldig! We gaan zo naar het dorp, drumstel kopen, nieuwe gitaren, microfoons. enz.!" Roept Quinn. Waarna Austin zegt : 'Ja zingen kan je wel hoor.' 'Dus ... Ik mag mee doen in de band?' vroeg ik blij.

Quinten

"ja dat is wel duidelijk! herft een van jullie Stefano's nummer? dan sturen we een smsje"
    (

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Sarah

'Ja dat is wel duidelijk! ' Zei Quinn. Ik was dolblij. 'Heeft een van jullie Stefano's nummer? Dan sturen we hem een smsje' vroeg Quinn. 'Nee, ik heb eigenlijk nog nooit met hem gepraat. Wat kan hij?' vroeg ik.

Austin
    'Ik ook niet,ik heb ook nog nooit met hem gepraat' zeg ik tegen Quinn. 'En hij is leadzanger geweest dus hij kan zingen'zeg ik daarna tegen Sarah. 'Zullen we maar gaan zoeken?'

Sarah

'Hij is leadzanger geweest dus hij kan zingen' zegt Austin. 'Wow, 3 zangers haha' zei ik. 'Zullen we maar gaan zoeken?' vraagt Austin daarna. 'Goed plan Stan' zei ik.

Stefano

Ik ging voorzichtig bij haar naar binnen en begon eerst zachtjes te stoten zodat ze eraan kon wennen. Ik plaatste mijn lippen in haar nek en kuste haar daar een paar keer.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Dawn Mary Claire:

Hij ging voorzichtig bij me naar binnen en begon zachtjes te stoten, zodat ik er aan kon wennen. Hij plaatste zijn lippen in mijn nek en kuste daar een paar keer. Ik kreunde pijnlijk door het stoten, maar later begon het geen pijn te doen, inplaats daarvan kwam er een tinteling in mijn onderbuik. Ik kreunde nu zachtjes van genot.

One Who Travels A Higher Path.

Andrew Cole.

Ik kreeg een scheve lach op mijn gezicht, "Ik weet waarom ze je niet leuk vonden" zei ik. Ze dacht nu vast dat ik haar ook niet leuk vond, "Ze zijn jaloers op je, je bent prachtig Tiff, vergeet dat niet".

Tiffany
    'Dat is geen goede reden.' Het was niet waar, dat heb ik zo vaak gehoord, dus kan dat ook niet de reden zijn. 'Maar toch bedankt, denk ik.' Als dit echt de reden zou zijn, zou ik liever zo lelijk mogelijk zijn.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Stefano

Toen ik merkte dat ze eerst kreunde van de pijn deed ik het nog voorzichtiger aan. Daarna ging het beter en begon ik iets harder te stoten. Ik kuste haar nog een keer liefdevol op haar mond en begon nu ook zacht te kreunen.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Andrew Cole.

Ik keek voor me uit. Wel dat had ik kunnen verwachten. Ongeloof. Wat verwacht je dan ook als ze jaren zeggen dat je lelijk bent of niet bij de groep hoort ? Ik zuchtte zachtjes. Je kon gewoon zien aan mijn gezicht als ik aan iets moeilijks aan het denken was. Ik haatte het feit dat ze die mensen geloofde. "Waarom geloof je die mensen eigenlijk ?" vroeg ik zachtjes, met een beetje ongeloof in mijn stem, "Maakt het je dan echt zoveel uit wat die mensen in deze fucked up wereld van je denken ?".