• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    Ze drukte haar onderlichaam tegen het mijne waardoor er een kreun mijn mond verlaat. Ik laat voorzichtig mijn handen afglijden naar haar borsten en zoen haar liefdevol op haar mond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Ik hoor hem kreunen, waarnaar ik mijn onderlichaam tegen de zijne duw. ik voel dat zijn handen naar mijn borsten glijden en zoent met liefdevol op mijn lippen. Ik streel weer over zijn bovenlichaam en wil wel zijn broek uit doen, maar ik durf het niet. Bang dat ik iets verkeerd doe.


    One Who Travels A Higher Path.

    Austin
    'Wacht,ik heb een idee'zeg ik en loop naar de vrouw achter de balie. 'Mevrouw,ik kwam een leraar tegen op de kamer maar hij moest iets uit de kelder hebben. Hij had alleen pijn aan zijn knie en vroeg dus of ik het even wou doen,maar ik weet niet waar de kelder is' Ze kijkt me even twijfelend aan maar verteld het daarna toch. Ik draai me om en kijk grijnzend naar Quinn. 'Geregeld'mompel ik en loop richting de kelder.

    Stefano

    Ik voel dat hij al begint te groeien en laat mijn handen afglijden naar haar rokje en schuif het omhoog. Daarna maak ik mijn broek los en kijk ik haar aan. 'Weet je het echt zeker?' vroeg ik opgewonden, maar ook bezorgd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten

    "Gaaf man!" Zeg ik enthousias en ik klop op zijn schouder. "En dan moeten we nu een drumstel halen en Stefano bellen en dan hebben we ook nog eens een band!" roep ik weer enthousiast. Ik zie het al helemaal voor me. "Ja en dan ook nog een hele dure gitaar voor jou, dit wordt geweldig!"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Ik voel dat het bij hem begint te groeien en laat zijn handen naar mijn rokje glijden en schuift het omhoog. Waarnaar hij zijn broek los maakt en hij kijkt me aan. 'Weet je het echt zeker?' vroeg hij opgewonden, maar ook bezorgd. Wist ik het echt zeker? Ja, hij was mijn ware liefde en ik wou alleen maar hem. 'Ja, ik wil het' zeg ik vastgeberaden en ook een beetje opgewonden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Austin
    'Dit wordt echt te gek!'roep ik blij. Dit werd echt leuk,gewoon een bandje hebben hiero echt geweldig. 'We gaan volgende eek el de spullen kopen, en kan jij eigenlijk ook een beetje zingen of niet?'

    Quinten

    "En kan jij eigenlijk ook al een beetje zingen?" vraagt hij. Ik barst in lachen uit "okeej man, ik zeg ke een ding als je niet wilt dat je oren knallen, laat mij dan maar nie zingen". lach in. "En dan meen ik het echt gast!" zeg ik serieuzer. "Maar waarom volgende week, ik wil nu!"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Is het goed dat ik doe dat Sarah bij Austin en Quinn is?]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:21 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    (jep ^^anders komt ze nu aan rennen in schone kleren )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Oke !]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Stefano

    'Ja, ik wil het.' zegt ze vastberaden en ook een beetje opgewonden. Ik trek mijn broek helemaal uit en ga met mijn vingers langs het randje van haar onderbroek. Daarna trek ik het uit en ga ik bovenop haar liggen en trek ik ook mijn boxer uit. Ik zoen haar vol passie en liefde op haar mond en laat mijn handen door haar haren gaan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah

    Toen ik uit de kamer wandelde met droge kleren aan ging ik op zoek naar Austin en Quinn. We gingen ene kelder zoeken. Waarschijnlijk zijn ze al aan het zoeken. Ik zal eerst in de gang , naar de ingang lopen. Toen ik de gang uitliep zag ik Austin en Quinn net weg wandelen van de balie . 'Psst ... Austin, Quinn'. fluisterde ik. En ik wuifde naar hen. 'Heb je al iets gevonden?'Vroeg ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin
    'Nou zing dan maar niet'lach ik en kijk hem daarna even aan. 'Dan moeten we wegglippen,je mag maar één keer in de week naar het dorpje,maarja dat lukt ons wel'zeg ik glimlachend. 'Als die Stefano wilt zingen,kan ik misschien af en toe meezingen of zo'zeg ik lachend. Ik zie Sarah ons wenken en ik knik op haar vraag. 'He een smoes gebruikt en toen vertelde ze het dus ga je mee?'

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:28 ]

    Quinten

    "Ja man moet je doen!" zeg ik en ik zwaai naar Sarah.
    "Heey! We zijn asn het kletsen over ern band, jan jij nog iets? Piano?" vraag ik .


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.