• Als je dus een story schrijft en je gebruikt een foto van internet als hoofdpersonage, beeldt je je eigenlijk een heel verhaal in over een wildvreemde persoon die ook ergens rondloopt. Dat is eigenlijk nogal raar, nee?


    Save me from myself.

    Jep!
    Dat had ik ook al bedacht...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Omg ja :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Haha ja inderdaad. Maar ik gebruik nooit een foto over hoe iemand eruit ziet, en daar heb ik het niet over fanfictions maar over het meisje bijvoorbeeld. Ik wil dat mijn lezers zelf beslissen hoe ze eruit ziet en ik geef daarom alleen maar een instructie. Zoals; bruin haar & groene ogen enzo. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Haha, inderdaad. Het lijkt me zo gek als je dan die persoon bent en dat soort verhalen leest, met 'jezelf' erin dus.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nooit aan gedacht, maar ik gebruik dan ook nooit foto's bij het bedenken van mijn personages. Hoe ze eruit zien, ontstaat in mijn hoofd.


    Take risks and conquer your fears.

    Cloelia schreef:
    Haha, inderdaad. Het lijkt me zo gek als je dan die persoon bent en dat soort verhalen leest, met 'jezelf' erin dus.


    Omnia mutantur, nihil interit.

    na, daar denk ik niet echt over na eigenlijk.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nu je het zegt. Weird.


    Food.

    Ja, best vreemd als je er over nadenkt, maar waarschijnlijk zal diegene er nooit achter komen. :')


    You are beautiful, you are love.

    Uneventful schreef:
    Haha ja inderdaad. Maar ik gebruik nooit een foto over hoe iemand eruit ziet, en daar heb ik het niet over fanfictions maar over het meisje bijvoorbeeld. Ik wil dat mijn lezers zelf beslissen hoe ze eruit ziet en ik geef daarom alleen maar een instructie. Zoals; bruin haar & groene ogen enzo. (:

    Uneventful schreef:
    Haha ja inderdaad. Maar ik gebruik nooit een foto over hoe iemand eruit ziet, en daar heb ik het niet over fanfictions maar over het meisje bijvoorbeeld. Ik wil dat mijn lezers zelf beslissen hoe ze eruit ziet en ik geef daarom alleen maar een instructie. Zoals; bruin haar & groene ogen enzo. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Wonderaction schreef:
    Omg ja :')


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik gebruik nooit fotos waarop je een gezicht ziet of iets dergelijks. Het is aan ieder van mijn lezers om zelf te beslissen hoe de personages eruit zien :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb er nooit over nagedacht.:Y)


    Life is all about having a good time.

    Impressie schreef:
    Ja, best vreemd als je er over nadenkt, maar waarschijnlijk zal diegene er nooit achter komen. :')

    Plus het feit dat ik meestal gewoon beroemdheden gebruik c: