• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    'Oké,' zei ik. 'Wanneer het te ver gaat voor je moet je het zeggen.' zei ik waarna ik mijn lippen in haar nek plaatste en haar kusjes gaf daar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Felicia

    'Over mij hoef je je geen zorgen te maken, als ik iets niet wil laat ik het wel merken, oké?' zei hij lachend en ik knikte. 'En dit wil ik wel.' Voorzichtig drukt hij zijn lippen tegen mijn voorhoofd en trekt me tegen zich aan. 'Ik weet het zeker.' Ik sloeg mijn armen om hem heen en leunde met mijn hoofd tegen zijn borst. Het was perfect en ik zou niet willen dat het over ging.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dawn Mary Claire:

    'Oké,' zei hij. 'Wanneer het te ver gaat voor je moet je het zeggen.' zei hij en plaats zijn lippen in mijn nek en geeft kusjes daar. Ik sluit genietend mijn ogen en laat mijn handen zijn borst en buik verkenen en druk mijn lichaam tegen de zijne.


    One Who Travels A Higher Path.

    (wie zijn er eigenlijk allemaal nog?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Mijn handen liet ik langzaam weer onder haar blouse gaan en ik streelde haar rug zachtjes. Ik bleef haar een tijdje kusjes geven in haar nek, maar ging uiteindelijk met een baan van kusjes weer naar boven toe, en gaf haar kusjes overal op haar gezicht en als laatste zoende ik haar hartstochtelijk op haar mond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Ik kreunde zachtjes door zijn kusjes en beantwoord zijn zoen ook hartstochtelijk. Ik trek voorzichtig zijn jasje uit, waarnaar ik zijn blouse ook uit trek. Ik bekijk zijn gespierde bovenlichaam en glimlach even, waarnaar ik kusjes geef in zijn nek en boven zijn sleutelbeel. Mijn handen verkennen nog steeds zijn bovenlichaam.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik kan vanavond waarschijnlijk rond half tien pas, want ik ga eerst nog een deel van mijn krantjes lopen, omdat ik nu nog bij me vader ben Xx.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik ga deze avond vanaf 8 uur niet meer online kunnen komen tot morgenmiddag-avond ergens. Ga met een paar vriendinnen logeren.]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Adam
    Ik pak een strengetje loshangend haar en draai het om mijn vinger. 'jij hebt echt heel gaaf haar,' zeg ik zacht, waarna ik het strengetje weer loslaat. Ik houd Felicia tegen me aan en ben niet van plan om snel los te laten. Dit moment is perfect, en niks zou het kunnen verpesten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [@ xheart hoe moeten we het eigenlijk doen met de lessen? xD
    Als je geen tijd heb il ik mischien wel het rooster maken als je da zou willen]

    Tiffany
    Hij laat een foto van zijn zusje zien, die net zo schattig is als Drew. Ik heb geen idee hoe ik hier op moet reageren, mijn ouders geloven me ook nooit. Mijn hele leven al niet. Dus waarom zou ik reageren dat ze vanzelf wel bijtrekken, als dat bij mij ook niet het geval is? 'Ik begrijp je, maar mensen maken fouten. Jij hebt vast ook dingen gedaan waar je niet trots op bent. Hier zal je moeder binnenkort ook niet trots op zijn. Je zult haar ooit moeten vergeven. Je wilt niet leven zonder je moeder, echt niet. Die heb je gewoon nodig.'


    Andrew Cole.

    Ik keek haar onderzoekend aan. Of misschien leek dat alleen maar zo. Ze was de perfecte afleiding die ik nodig had voor mijn gedachten stop te zetten. Ik scande haar hele gezicht mijn mijn ijsblauwe ogen. Ik wist ial waarom ze gepest werd. 2 redenen. Ze had een andere situatie thuis en ze waren allemaal jaloers op het uiterlijk van Tiff. Wowow, wacht, rewind. Zei ik dat nu echt ? "Ik zie wel" was mijn korte antwoord aangezien ik nog uit mijn lood geslagen was door mijn gedachten.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 10:27 ]

    [Welke tijd is het eigenlijk? Middag , ochtend , avond?]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Tiffany
    ik zie Drew de hele tijd naar me kijken, eerder staren, waardoor ik meteen weer naar beneden kijk. 'Ik zie wel,' zegt hij. Hij was duidelijk diep in gedachten verzonken. Soms zou ik zo graag gedachten kunnen lezen. 'Kun je het zien?' lach ik. 'Waar dacht je eigenlijk aan?' Ik ben niet zoals Drew dat ik precies weet hoe mensen zijn. 'Laat maar, stomme vragen natuurlijk.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (wie zijn er nu eigenlijk allemaal?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Ze trekt mijn jasje en blouse uit zodat mijn bovenlichaam bloot is. Ze geeft me kusjes in mijn nek en mijn sleutelbeen waardoor ik kippenvel krijg. Ik til haar na een tijdje op en leg haar op de vleugel van de piano en zoen haar even. Daarna glijden mijn handen naar haar blouse en trek ik het uit en laat ik mijn handen onderzoekend over haar bovenlichaam glijden.

    [Brb, ben meteen even eten]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.