• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew Cole.

    Een vermoeide zucht verliet mijn lippen, "Waarom niet ?" vroeg ik, "Is het omdat je denkt dat ik net zo als zij ben ? Dat ik je ga laten vallen en je ga kwetsen ?!". Het was als een pure gok bedoeld maar door haar reactie wist ik dat het de waarheid was. "Wat ? Tiff, denk je echt dat ik zo ben ?".

    Tiffany
    Ik voel me schuldig omdat ik er werkelijk zo over dacht. 'Je kunt mensen niet blindelings vertrouwen.' Nog steeds verdedigde ik mijn gedachten, terwijl ik ergens wel wist dat hij gelijk had. 'Nee sorry, je bent niet zo.' Want hij was ook echt niet zo, tot nu toe dan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Najaa, hopelijk is het resultaat lekker geweest? Dan had je nog wat aan al die uren in de keuken. :Y)]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Het resultaat vast wel (= Jij hebt toevallig de film Orphan niet gezien met in de hoofdrol een klein meisje genaamd Esther ?]

    Andrew Cole.

    Ik wou haar een knuffel geven, maar deed het niet. Ik weet niet, ik- Ach laat maar. Ik kon niet beschrijven hoe ik me voelde. Ik wou het zo graag, maar durfde niet, bang dat ze bang werd van mij. Of iets in de aard. Ik keek ongemakkelijk naar mijn voeten. "Het maakt niet uit".

    [Jup, die film heb ik gezien. Ik vond hem echt leuk! hihi]

    Tiffany
    Dit keer was hij degene die zich ongemakkelijk voelde, dat zag je aan zijn houding. 'Het maakt niet uit,' zegt hij. Ik vroeg me af waarom hij zich zo voelde. Heb ik iets verkeerd gezegt of gedaan? 'Zullen we naar Brandon?' vraag ik om de stilte te verbreken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Stefano

    Ze begint mee te bewegen op het ritme en zoende me weer. Ze laat haar handen door mijn haren gaan en kreunt mijn naam. Ik begin harder te stoten en zoen haar ruw op haar mond. 'Ik hou van je.' zei ik vervolgens hijgend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Echt ? Een vriendin van mij vind hem écht te eng om naar te kijken, ze had er maanden nachtmerries van !]

    Ik slikte zachtjes, zoals iemand altijd slikt eigenlijk, maar ik probeerde het echt geluidloos te laten gaan, "Ik moet eigenlijk mijn kleine zusje eens bellen" zei ik. Ik vermeed om recht in haar ogen te kijken en draaide me om. Ik liep de eerste de beste deur in, wat toevallig die van het danslokaal was en deed de deur op slot. Ik deed de gordijnen allemaal dicht en zette muziek op.

    [Huh, ik vind het echt de slechtste horror ooit. Hij is helemaal niet eng, maar de film zelf is wel leuk. xd]

    Tiffany
    Plots liep hij weg. Ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand is. Het ene moment is hij vrolijk en het andere moment is hij zo. 'Doei,' roep ik hem nog na. Hij heeft me waarschijnlijk niet gehoord omdat hij al weg was. Ik kijk om me heen om te bedenken waar Brandon zal zijn. 'Brandon!' roep ik eerst binnen. Zo loop ik roepend door het hele complex.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn Mary Claire:

    Hij begint harder te stoten en zoent me ruw op mijn lippen. 'Ik hou van je.' zei hij hijgend. Ik kijk hem lief aan en zoen hem terug. 'Ik hou ook van jou' kreun ik. Ik laat mijn handen over zijn borst glijden en laat ze op zijn heup liggen. Ik sluit genietend mijn ogen en kreun zachtjes verder.


    One Who Travels A Higher Path.

    (is er iemand die met Quinn aan het kletsen was?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    (is er iemand?)

    (Nu ben ik er wel weer.)

    (jeej,, zullen we weer met een auto naar het dorp gaan?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Ze laat haar handen over mijn borst glijden en laat ze op mijn heup liggen. Ze sluit genietend haar ogen en kreunt zachtjes verder. Ik blijf op hetzelfde ritme doorstoten en kreun ook iets luider.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Is goed)

    Quinten

    "He Austin, heb jij nog de sleutels van de auto? dan kunnen we naar het dorp gaan" vraag ik. Ik wil nu meten naar het dorp en nieuwe muziek spullen kopen. Maar aan de andere kant... moet ik de hele boot schoon maken en betalen. "Ik hoop maar dat we de boot een beetje netjes hebben gehouden gister avond. Aangezien ik er niet veel meer van weet." mompel ik een beetje


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.