• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik moet door! Daag! ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin
    'Oow oke dan is het goed,anders konden we alsnog niks zien'zeg ik lachend. Ik pak ondertussen mijn zonnebril en zet die op. Ik ga rustig in het gras liggen en leg mijn hoofd op mijn handen. Ik was eigenlijk best wel moe,ik was vanochtend echt vroeg wakker geworden en tja gister avond was niet bepaalt vroeg.

    [Oke,byee]

    Dawn Mary Claire:

    'Ja, we hebben ook al kennis gemaakt.' zei hij en schudde lachend zijn hoofd. 'Dat was een hele mooie kennismaking, trouwens.' zegt hij en ik lach. Ik haalde mijn schouders op en speel met zijn stropdas. 'Je bent toch zo leuk met je uniform, zo sexy om naar te kijken' zeg ik en bekijk hem goed.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    'Vind je?' vroeg ik grijnzend. 'Vind mijn eigen kleding nog altijd beter, maar als jij het mooi vindt is het goed.' zei ik waarna ik haar gezicht teder vastpakte tussen mijn handen en haar een kusje op haar mond gaf.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Ik geef hem een kusje terug op zijn mond en kijk hem verliefd aan. Ik sla mijn benen weer over elkaar. 'Alleen ik snap niet waarom school geen panty's hebben aangeschraft voor ons. Ik vind het niet erg om met blote benen te lopen, behalve in de winter, wil ik wel warme benen hebben' zeg ik en streel even mijn benen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    'Ik vind het ook niet erg, dat je met blote benen moet lopen.' grapte ik met een speelse glimlach waarna ik weer serieus keek. 'Misschien doen ze dat nog wel.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    'Ik vind het ook niet erg, dat je met blote benen moet lopen.' grapte hij met een speelse glimlach waarna hij weer serieus keek. 'Misschien doen ze dat nog wel.' zei hij. 'Ik hoop het, want heb het nu wel een beetje koud gekregen' zeg ik met een pruillip en begin mijn benen te wrijven om het wat warmer te krijgen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik grijns en trek haar zo stevig mogelijk tegen me aan, zodat ze het warmer zou krijgen. Daarna zoende ik haar nogmaals en liet ik mijn hand onder haar shirt gaan en streelde ik haar rug met mijn vingers.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Hij trekt me dichter tegen hem aan en zoent me nog een keer. Ik beantwoord zijn zoen en ik voel dat zijn hand onder mijn blouse gaat en mijn rug streelt met zijn vingers. Kippenvel komt opzetten en ik ga goed zitten, zodat mijn beide benen langs zijn benen gaan. Voorzichtig maar toch nerveus ga ik onder zijn blouse en streel zijn onderbuik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ze gaat een klein beetje nerveus onder mijn blouse en streelt mijn onderbuik, waardoor het daar licht begint te tintelen en ik kippelvel krijg. Ik druk mijn lippen weer op de haren en zoen haar hartstochtelijk. Met mijn vingers blijf ik haar rug strelen en glijd ik naar haar onderrug toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Hij drukt zijn lippen weer op de mijne en zoen me hartstochtelijk en ik zoen hem terug. Met zijn vingers blijf hij mijn rug strelen en glijd met zijn vingers naar mijn onderrug toe. Weer krijg ik kippenvel en ik verplaats mijn lippen naar zijn nek en geef daar zachte kusjes. Met mijn handen ga ik langzaam naar zijn gespierde borst en streel daar zachtjes. Ik wist niet prescies of ik het wel goed deed, aangezien dit mijn eerste keer is. Ik vond het zelf wel spannend en opwindend, maar ik was toch wel een beetje bang, dat het misschien te snel is of dat het pijn doet.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik stopte waarmee ik bezig was en keek haar bezorgd aan. Eerder vandaag nog vond ze dat het te snel ging, en ik wou niks doen wat zij niet wilde. 'Ik wil niks doen wat jij niet wilt.' zei ik gemeend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Hij stopte waarmee hij bezig was en keek me bezorgd aan. 'Ik wil niks doen wat jij niet wilt.' zei hij gemeend. Ik knikte langzaam en zoen hem teder. 'Dat weet ik. Ik wil het graag proberen' zeg ik toch een beetje zenuwachtig. 'We kunnen altijd nog stoppen' zeg ik zachtjes en sloeg mijn ogen even neer, waarnaar ik hem weer aan kijk. 'Wil je dan rustig aan beginnen, dat ik eraan wen' zeg ik blozend en kijk van hem weg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Moringa zei op 23 juni 2012 - 12:06:

    Tiffany
    Hij laat een foto van zijn zusje zien, die net zo schattig is als Drew. Ik heb geen idee hoe ik hier op moet reageren, mijn ouders geloven me ook nooit. Mijn hele leven al niet. Dus waarom zou ik reageren dat ze vanzelf wel bijtrekken, als dat bij mij ook niet het geval is? 'Ik begrijp je, maar mensen maken fouten. Jij hebt vast ook dingen gedaan waar je niet trots op bent. Hier zal je moeder binnenkort ook niet trots op zijn. Je zult haar ooit moeten vergeven. Je wilt niet leven zonder je moeder, echt niet. Die heb je gewoon nodig.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”