• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Austin
    ik begin hard te lachen en knik dan. 'Hou het maar bij drums'zeg ik grijnzend tegen hem en begin zelf door één van de microfoon's te zingen. 'Deze is wel goed'zeg ik tevreden. 'Maar der moet wel een standaard bij'zeg ik 'Of we moeten zo'n microfoon wat bij je oor zit nemen -weet de naam niet-'zeg ik en kijk even om me heen. Ik weet natuurlijk niet of ze die hier ook hebben. Ik kijk even naar de man,die is vast blij met ons als klanten.

Stefano

Ik merk dat ze luid kreunend klaar komt, niet kort daarna kom ik ook kreunend en schokkend klaar. Dat was geweldig, wat hou ik toch veel van haar. Dit was de eerste keer dat ik het echt uit liefde gedaan heb. Vroeger was het alleen lust, maar nu was het veel beter dan toen. Ik zoen haar nogmaals liefdevol op haar mond en kijk haar aan. 'Het was geweldig.' zeg ik terwijl ik een verdwaald pluk haar achter haar oor stop.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Quinten

Ik speur meteen de winkel af en al snel zie kk er paar. "Ja daar!" zeg ik en ok wijs naar een glazenkast. Ik pak hem er uit en betaal hem. "Zo dat was alles toch?" vraag ik. "Of niet, die stomme boot nog"

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Quinten

Ik speur meteen de winkel af en al snel zie kk er paar. "Ja daar!" zeg ik en ok wijs naar een glazenkast. Ik pak hem er uit en betaal hem. "Zo dat was alles toch?" vraag ik. "Of niet, die stomme boot nog"

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Austin
    Met mij handen vol loop ik de winkel uit en knik. 'We gaan eerst die spullen in de auto leggen,daarna doen we de boot wel'zeg ik en loop richting de auto. Ik zag Quinn's boot liggen en bekeek het dek even. Wat ik vanaf hier kon zien leek het nog wel mee te vallen...

Dawn Mary Claire:

Ik hoor hem ook luid kreunen en hij komt ook klaar. Ik voel het goedje in me, maar ik maakte me geen zorgen. Ik slikte toch te pil, maar daarvoor gebruikte ik hem niet, meestal om het te regelen van me ongesteldheid. Hij zoent me liefdevol op mijn lippen en kijk me aan. 'Het was geweldig.' zegt hij en hij stopte een verdwaalde pluk haar achter mijn oor. Ik glimlach verlegen en knuffel hem. 'Jij bent geweldig, stef' zeg ik verliefd en zoen hem op zijn mond. 'Ik ben blij dat ik door jou ontmaagd ben' zeg ik glimlachend.

One Who Travels A Higher Path.

Stefano

Ik glimlach en kijk haar verliefd aan. Ik was haar eerste, en ze was blij dat ze door mij ontmaagd was. Ik had al meerdere meisjes gehad, maar nog nooit was het zoals met haar. Dit was veel beter, omdat het echte liefde was. 'Ik ben blij dat we dit gedaan hebben.' zeg ik waarna ik haar wang teder streel.

Dawn Mary Claire:

'Ik ben blij dat we dit gedaan hebben.' zeg hij en streelt mijn wang teder. 'Ja, samen' zeg ik lief en knuffel hem teder. 'Stefano, ik kan niet zonder jou. Jij bent mijn ware liefde' zeg ik zachtjes en sla verlegen mijn ogen neer.

Thirlwall schreef:
    Adam
    Ik pak een strengetje loshangend haar en draai het om mijn vinger. 'jij hebt echt heel gaaf haar,' zeg ik zacht, waarna ik het strengetje weer loslaat. Ik houd Felicia tegen me aan en ben niet van plan om snel los te laten. Dit moment is perfect, en niks zou het kunnen verpesten.

Felicia
    Hij pakt een plukje van mijn haren en draait het om zijn vinger. 'Jij hebt echt heel gaaf haar.' zegt hij zacht en hij laat het plukje weer los. Ik grinnik even en kijk dan naar hem op. 'Dankjewel.' zeg ik lachend. Een jongen die over een meisjes dr haren nadacht, nog nooit meegemaakt.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

[@amy Tiffany is op zoek naar Brandon, voor het geval je er over heen hebt gelezen. hihi ]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

[Ik ga het eventjes zoeken haha]

Moringa schreef:
    [Huh, ik vind het echt de slechtste horror ooit. Hij is helemaal niet eng, maar de film zelf is wel leuk. xd]

Tiffany
    Plots liep hij weg. Ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand is. Het ene moment is hij vrolijk en het andere moment is hij zo. 'Doei,' roep ik hem nog na. Hij heeft me waarschijnlijk niet gehoord omdat hij al weg was. Ik kijk om me heen om te bedenken waar Brandon zal zijn. 'Brandon!' roep ik eerst binnen. Zo loop ik roepend door het hele complex.

Brandon
    Ik liep door het gebouw, kijkend hoe laat de lessen begonnen. Zonder resultaat, want het was nergens te vinden. 'Brandon!' hoorde ik ineens uit een van de gangen komen en ik draaide me om. De stem die ik herkende was die van Tiffany. Ik loop de gang in en zie haar staan. 'Zocht je mij?' vraag ik dan.

Adam
    Ik kijk haar even aan. 'Wat nou, je kijkt alsof je een spook hebt gezien,' Ik duw het plukje haar voorzichtig achter haar oor. 'dus, wil je iets nuttigs gaan doen, of blijven we hier niks doen?' vraag ik met een glimlach. Ik heb er geen problemen mee om niks te doen, zolang Felicia erbij blijft.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Stefano

Ik glimlach en kijk haar verliefd aan. 'Ik kan ook niet zonder jou, Dawn. En je bent de enige voor me en dat zou altijd zo blijven. Dus in andere woorden, je bent ook mijn ware, en ik zal alles voor je doen.' zei ik.

Dawn Mary Claire:

Hij glimlacht en kijk me verliefd aan. 'Ik kan ook niet zonder jou, Dawn. En je bent de enige voor me en dat zou altijd zo blijven. Dus in andere woorden, je bent ook mijn ware, en ik zal alles voor je doen.' zei hij. Ik streel zijn wang en glimlach gelukkig, dat hij dat zegt. Ik zoen hem op zijn mond, maar kreun pijnlijk. Ik voel steken in mijn onderbuik komen en ik kramp in elkaar van pijn.