• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    'Dawn, je bent heel erg goed.' zei hij verbaasd. 'Ik meen het, je hebt een prachtige stem.' zegt hij, waarnaar ik zwakjes glimlach. Ik staarde voor me uit. 'Het komt allemaal door het pesten, dat ik daarom onzeker word' zeg ik en kijk naar de toesten. 'Ze zeiden, dat ik lelijk was, dat als ik zing naar kattengejank klonk, dat ik stonk, vanalles dat je maar kan verzinnen. Ze sloegen me een keer in elkaar, omdat ze dat leuk vonden. Waarnaar ze dat bleven doen. Ze scholden me voor hoer uit, als ik al naar jongens keek of met ze praatte. Ze zeiden vanalles, stef' zeg ik nu snikkend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik sloeg mijn armen troostend om haar heen en drukte haar stevig tegen me aan. 'Ze hebben geen gelijk,' fluisterde ik zachtjes. 'Je bent prachtig, je stem klinkt als een engel, je ruikt heerlijk en je bent perfect, Dawn.' zei ik gemeend. Ik meende echt wat ik allemaal zei. 'Ze waren jaloers op je, de enige manier om die gevoelens weg te krijgen was voor hun om jou naar beneden te halen.' verklaarde ik terwijl ik haar troostend over haar rug wreef. 'Ik zou je zoiets nooit meer laten overkomen.' beloofde ik haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Hij sloeg zijn armen troostend om me heen en drukte me stevig tegen zich aan. 'Ze hebben geen gelijk,' fluisterde hij zachtjes. 'Je bent prachtig, je stem klinkt als een engel, je ruikt heerlijk en je bent perfect, Dawn.' zei hij gemeend. 'Ze waren jaloers op je, de enige manier om die gevoelens weg te krijgen was voor hun om jou naar beneden te halen.' verklaarde hij, terwijl hij troostend over mijn rug wreef. 'Ik zou je zoiets nooit meer laten overkomen.' beloofde hij me. Ik veegde mijn tranen en keek hem met mijn betraande gezicht aan. Ik pak zijn gezicht teder vast en druk mijn lippen op de zijne. 'Vergeet niet, dat jij ook geweldig bent en perfect voor mij bent' zeg ik zachtjes. 'Ik kan niet zonder jou, jij bent de enigste die mij gelukkig kan krijgen. Ik hou van jou' zeg ik en ga op zijn schoot zitten en tegen hem aandruk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Het was mooi wat ze zei en ik streelde haar wang. Ze was toch zo mooi en ik hou zoveel van haar. Ik druk mijn lippen op de haren en sloeg mijn armen om haar heen. Daarna keek ik haar aan in haar mooie, glinsterende ogen. 'Wat hou ik toch veel van je.' zei ik met een verliefde blik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    'Wat hou ik toch veel van je.' zei hij met een verliefde blik. 'En ik van jou' zeg ik zachtjes en druk mijn lippen op de zijne. Ik hou zielsveel van hem. Hij was mijn ware liefde, alleen dat durfde ik nog niet te zeggen tegen hem. Ik kon mezelf zijn bij hem. Ik glimlach en kijk hem ook verliefd aan. Wat was hij toch knap en sexy. Ik ging met mijn hand door zijn haren, ik kon wel zo blijven zitten met hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik zoende haar liefdevol op haar mond en liet mijn handen rusten op haar onderrug. Mijn armen waren om haar heen geslagen en ze zat dicht tegen me aan. Onze zoen werd een tikje ruwer en mijn ene hand liet ik langs haar ruggengraat omhoog glijden en legde het in haar nek. 'Als we hieruit komen, ga ik je voorstellen aan mijn echte vrienden.' zei ik waarna ik haar verliefd aan keek. Als ze me nog wilden spreken..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah

    'Maar is die schuur er echt? ' vroeg Austin . 'Geen idee, maar nu we deze nacht geen drank meer moeten gaan stelen , kunnen we die schuur gaan zoeken. Niet?' zei ik met een knipoog. 'Ik heb geen zin om helemaal niets uit te steken.'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Hoe zit het nu eigenlijk met de band?]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin
    'ja das een goed idee'zeg ik glimlachend. 'Dat wordt wel leuk dan kunnen we daar feesten,en muziek maken en zo.'zeg ik en klim ondertussen het water uit. 'Eigenlijk zou het echt vet zijn als we hier gewoon onze eigen plek hadden,zo'n schuur ofzo met gewoon een bank erin en een koelkastje ofzo dat we daar gewoon konden hangen'mompel ik. ik hoopte echt dat we hier een schuur zouden vinden,dan kon het echt leuk worden.

    [uuhm er is kort over gesproken,maar Quinn gaat nog naar Stefano of hij wil meedoen volgensmij maar dat moeten we nog ff kijken ^^]

    Dawn Mary Claire:

    'Als we hieruit komen, ga ik je voorstellen aan mijn echte vrienden.' zei hij en keek me veriefd aan. Ik knikte glimlachend en zoen hem op zijn mond. 'lijk me leuk en je hebt Mia al gezien. Zij is mijn enigste vriendin die ik heb' zeg ik terleurgesteld. Ik wou wel wat meer vrienden, zij was natuurlijk ook goed en geweldig, maar wou toch ook nog een paar andere hebben.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sarah


    'Ja, dan kunnen we daar rustig zitten, en sommige avonden feesten organiseren. Of eens muziek maken. Dat lijkt me echt wel vet!' Ik keek er al helemaal naar uit. Een frigo , wat bier, muziek. Het zou geweldig zijn. 'Hopelijk vinden we de schuur deze nacht. Of misschien een kelder waar de leerkrachten niet komen. Als we geen schuur vinden is dat misschien plan B?'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin
    'Ja dat zou ook kunnen'zeg ik,ik kijk ondertussen even om me heen of ik niet toevallig al een schuurtje zie. 'Hebben jullie een zaklamp dan of zo?'vraag ik. Anders had het ook geen zin om te gaan zoeken want dan zie je gewoon niks.

    Stefano

    'Ja, we hebben ook al kennis gemaakt.' zei ik terwijl ik lachend mijn hoofd schudde. 'Dat was een hele mooie kennismaking, trouwens.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah

    'Hebben jullie een zaklamp dan of zo?' vroeg Austin. 'Nu je er over nadenkt, hmm... Nee. Oh jawel! Ik heb er een bij! Hij geeft niet zoveel licht maar wel genoeg en ik heb een lampje op mijn fiets! Dat geeft ook veel licht.
    '


    Imagination set us free to be just what we want to be ~