• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Austin
    'Ja maar die ligt op de kamer.Wacht hier dan haal ik hem even'zeg ik en loop weg. Op mijn bed zie ik de autosleutels liggen en pak ze. Ik loop terug naar Quinn en hou de sleutels omhoog. 'Kom we gaan spullen halen en die boot van je schoonmaken'zeg ik en loop naar buiten.

Quinten

"Heel erg bedankt dat je me gaat helpen! Help je ook met mijn kamerdeel?" vraag ik. Ik hoop dat hij ja zegt ik hebbecht een hekel aan schoonmaken. Grr... ik loop naar de poort en sla een steegje in. "Ik neem aan dat jullie hem hier ergens geparkeerd hebben? Aangezien hij dan niet zo in het zicht staat"

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Austin
    'Ja dag! Ik ga jou kots niet opruimen'zeg ik lachend,Dacht die nou echt dat ik zijn kots ging opruimen en zo? ik loop achter hem aan het steegje in. 'Ja daar staat die'zeg ik en wijs naar de auto. 'Rij jij of ik?'

[ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 19:42 ]

Quinten

"Das nou jammer" lach ik. Ik ga voor het stuur zitten. "Ik heb de vorige keer geen klachten gehoord sus ik neem aan dat ik kan rijden" grijns ik en ik toeter hard. "Kom je zitten?" vraag ik en ik klop op se bijrijders stoel.

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Austin
    Ik grinnik even en ga naast hem zitten. 'Rijden maar!'zeg ik en wacht tot hij gaat rijden. Ik had echt zin om met onze band te spelen,dat zou echt leuk worden. 'Maar,we hebben drie mensen die kunnen zingen als Stefano meedoet dus hoe dan we dat?'vraag ik.

Dawn Mary Claire:

Wat het zo leuk maakt is, dat we beiden van muziek houden en dat we op een piano doen. Nooit gedacht dat, dat mijn eerste keer zou worden. Het gevoel is overweldigend en ik hijg en kreun wat luider. Ik sla mijn benen om zijn middel, zodat hij dieper in me kan gaan en met mijn handen kras ik zachtjes op zijn rug van genot.

One Who Travels A Higher Path.

Quinten

"Geen idee, maar we hebben hoog nodig ook een piano of ander instrument nodig. Alleen maar een drum en twee gitaren..." zeg ik n voor ik mijn zjn af heb geef ik hard gas. Ik scheur de bocht om en binnen no time zijn we in het dorp. "En nu?"

Stefano

Ze slaat haar benen om mijn middel, zodat ik dieper in haar kan stoten en met haar handen krast ze zachtjes op mijn rug van genot. Het gevoel in mijn onderbuik is nu al zo hevig dat ik blijf kreunen en af en toe haar naam noem. Het zou niet al te lang meer duren, denk ik.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Austin
    'We gaan nu een muziekwinkel zoeken'zeg ik en loop het dropje in. Ik denk even na over wat hij zei in de auto. 'We kunnen vast wel iemand vinden die piano kan spelen'zeg ik en denk dan even na. 'Ik ga vanmiddag gewoon even met iedereen praten'zeg ik lachend en kijk even goed om me heen. 'Daar!'roep ik als ik een muziek winkel zie waar al gitaren in de etalage hangen. 'Nou gitaren hebben ze dus zoizo' zeg ik lachend en loop op de winkel af.

Dawn Mary Claire:

Ik begraaf mijn gezicht in zijn nek en kras nog steeds in zijn rug. Hij stoot nu dieper in me en ik kreun nu zijn naam. Ik hoor hem ook kreunen en af en toe mijn naam noemen. Ik blijf nog steeds mee bewegen en bijt af en toe zachtjes in zijn nek.

Quinten

"Prima! En je kan je winkel geen muziekwinkel noemen zonder drums" lach ik en ik loop naar binnen. Ik zie honderden gitaren, tientallen piano's en jammer genoeg maar vijf drums. Maar ja dat heb je altijd. Ik ga achter de grootste zitten die het meest weg heeft van thuis. Aangezien ik thuis een redelijk grote heb. Ik speel er wat op. "Zo dees doen we in ieder geval" lach ik en ik loop naar de man achter de balie toe. Ik praat wat met hem en vijf seconden later sta ik met verschillende dozen in mijn armen. "Gelukkig is een gitaar wat lichter" lach ik weer en ik vraag meteen om een keyboard. "Zo er is vast wel iemand die keyboard speelt"

Stefano

Ze blijft mee bewegen en bijt af en toe zachtjes in mijn nek. Ik plaats mijn handen bij haar heupen en houdt haar daar stevig vast, zodat het stoten nog beter gaat en sluit genietend mijn ogen.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Austin
    'Ja,vast wel'zeg ik en keek naar de gitaren. Ik heb zelf al een arkoestische en een elektrische gitaar meegenomen,maar een nieuwe elektrische heb ik wel nodig. Ik speel even op een gitaar die er ook nog is heel gaaf uitziet. 'Deze neem ik!'zeg ik als die ook nog is lekker speelt. Ik loop naar de man en koop de gitaar. Daarna loop ik naar de microfoons en test er een paar. 'Drie hebben we er nodig toch?'

Quinten

"Ja ik denk het, denk niet dat we er nog meer moeten laten zingen" lach ik en ik zet de dozen even op de grond. "Ik help wel" grijns ik en ik begin te schreeuwen in een microfoon, meteen begint hij te piepen. "Kijk niemand kan mijn stem aan horen, zelfs de microfoon cracht!" lach ik.

Dawn Mary Claire:

Ik voel zijn handen rond mijn heupen sluiten en houdt me daar stevig vast, zodat het stoten beter gaat. Ik zie dat hij genietend zijn ogen sluit. Ik pak teder zijn gezicht vast, waarnaar ik hem liefdevol zoen. Wat hou ik toch van hem en ik was blij dat hij mijn eerste keer is. Af en toe kreun ik nog en ik voel opeens een geweldig gevoel in mijn buik, waarnaar ik luid kreunend klaarkom.