• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    April Eleanor Diver

    Ik slik en sla mijn ogen neer. 'Sorry hoor', schreeuw ik hem na en loop terug naar Harvey. Hij ligt nogsteeds op de grond. Ik heb geen zin om op deze hete grond te gaan liggen. Ik loop naar een steen en ga erop zitten. Ik begin zacht te zingen, om het wat minder stil te maken.

    Jerro

    Na een tijdje loop ik weer terug naar de rest. "Verveling" zucht ik. Ik wilde weer eens vechten daar krijg ik mijn energie van. Sinds Ferron heb ik niemand meer aangevallen. "Ik ben nog de enige beroeps" grijns ik. Mijn blauwe ogen fonkelen waarschijnlijk. Ik was best trots op mijzelf dat de beroeps een te grote eigendunk hadden. Anders bezwijk je ook niet zo snel in dit spel.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    April Eleanor Diver

    'Ja, Jerro, je bent heel stoer', zei ik en rolde mijn ogen. Ik verveelde me ook dood. 'Wil je me vermoorden dan?' vroeg ik uitdagend en stond op van de steen. Ik ging in een bokshouding staan en keek hem spottend aan. 'Dat laat Harvey niet toe', zei ik met een lief stemmetje.

    Jerro

    "Whaha, waarom zou ik? Als ik het niet zal doen lig je over paar dagen toch dood in de struiken" lach ik spottend. "En ik heb hem nodig" sis ik en ik wijs naar de halfdode jongen op de grond. "En al doe je mij wat aan, wat hoogst waarschijnlijk niet lukt, krijg jij een bijl in je rug." sis ik weer. Ik ga dreigend en oplettend in de grot zitten. De schaduwen slokken mij op, zo lijkt het. Je ziet me nouwelijks meer.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    April Eleanor Diver

    Ik schrik van wat hij zegt en plof zacht naast hem. 'Meen je wat je zegt?' Ik voelde me ineens heel ongemakkelijk, terwijl ik bedacht hoe het zou zijn een bijl in mijn rug te hebben. 'Ik dacht echt dat je minder slecht was, Jerro. Je valt me echt tegen en Elena vast ook', zeg ik met een schorre stem en sta op. Ik loop weer terug naar Harvey en plof op de grond tegen hem aan.

    Jerro

    "Heb ik ergens een bijl soms?" grijns ik. Ik kijk toe hoe ze tegen Negen aan gaat zitten. Lekker handig een verliefd stelletje in de arena doet nooit goed. "Je weet waar mee je bezig bent? Je zou toch minstens wel willen winnen? Dit is zelf moord" leg ik op een dreigende toon uit.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Harvey - 9

    Ik werp Jerro een niet-begrijpende blik toe.
    "Zelfmoord? Wat is dat voor onzin, zolang ik leef, heb ik nog geen zelfmoord gepleegd. Mijn hart klopt nog en ik adem. Is dat genoeg bewijs dat er geen zelfmoord is gepleegd?" zucht ik geïrriteerd. Ik rol even met mijn ogen en kijk naar April die naast mij is neergestreken.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jerro

    "Nog niet" grijns ik weer. Het is altijd leuk om mensen iets te zeggen war ze over na moeten denken en waar ze layer de rillingen van krijgen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ailith Fleta

    Ik laat mijn rug zien. 'Meisje district 1. Ze is nu dood,' zeg ik grijnzend. Dan betrekt mijn gezicht. 'Ik heb ook wat aanvaringen met jongen district 1 gehad, maar hij stalkt mij en weet telkens net op tijd weer weg te komen. Heel irritant.'


    Happy Birthday my Potter!

    -

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 20:42 ]


    help

    (Wie is nu eigenlijk waar?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rider schreef:
    Ailith Fleta

    Ik laat mijn rug zien. 'Meisje district 1. Ze is nu dood,' zeg ik grijnzend. Dan betrekt mijn gezicht. 'Ik heb ook wat aanvaringen met jongen district 1 gehad, maar hij stalkt mij en weet telkens net op tijd weer weg te komen. Heel irritant.'


    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    "Uit welk district kom jij?", vraagt Revenna een beetje duizelig van haar hoofd. Ze gaat neerzitten op een rotsblok die een redelijke warme temperatuur heeft en kijkt Ailith afwachtend aan. "Als je wilt mag je wat van mijn verband lenen, hoor. Ik heb er alleen niet zo veel meer..."


    help

    Deejay schreef:
    (Wie is nu eigenlijk waar?)


    [Ailith en Revenna zijn bij het lavagebergte, ik weet niet precies wat er met Jesper is gebeurt, aangezien die niet meer postte, maar ik denk dat die dood mocht...]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 20:46 ]


    help

    (Okeej, wij zijn daar ook >> Elf, Zes, Negen en Één en de Drieën?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ailith Fleta

    'Je hebt het volgens mij harder nodig dan ik. Als ik echt iets nodig zou hebben, denk ik dat ik het wel van mijn sponsors zou krijgen. Ik moet er toch wel een paar hebben.' Ik ga naast haar zitten. 'District 9 trouwens. Wil je iets drinken?' Ik houd mijn fles water voor haar neus.


    Happy Birthday my Potter!