• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    (Whaha en als Harvey het dan ook nog zelf wilde ^^ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Harvey - 9

    "Zoals u wilt, mevrouw prinses," zucht ik half geërgerd en half geamuseerd. "Succes, Jerro. Ik voel me niet aangesproken."
    Ik grijns even, en kijk achterom, recht in het gezicht van April. "Klaar voor een wild ritje?" vraag ik, en zonder op antwoord te wachten hol ik zo snel mogelijk weg, met haar nog steeds op mijn rug. Ik stop bijna gelijk al, omdat dit onmogelijk vol te houden is.
    "Dit... is... vermoeiend," klaag ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jerro
    Man wat ergerde ik me dood met die kleuters in mijn binsgenootschao. Wat rond lopen hollen als een paars. Bah hier is het geen speeltuin! Ik draaide me om , je zag alleen mijn fel blauwe ogen die keken naar het malle zootje achter mij. Ik vond een soort van open grot. Ik ging er in zitten en was nu al helemaal niet te zien en de schaduw van de grot. I hield me stil en atond daar. Wachtend om iemand neer te steken.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    April Eleanor Diver

    Ik slaak een gil als hij ineens hard begint te rennen. "Dit... is... vermoeiend," klaagde hij en ik gaf een tikje tegen zijn kont. "Toe nou", pruilde ik. Ik vond het ineens leuk met hem. En hij was eigenlijk ook wel knap..

    Jayson

    Ik schud alleen even mijn hoofd waarna een flinke wind opkomt die de geur van de gerookte vis richting de rotsige vlakte en lava gebergte sleept.
    Ik lach waarneer ik mijn plan in werking zie komen, zometeen komen ze als hongerige puppy's op het eten af en lopen recht in de vallen.

    Amelia Rivers - District 3

    De rest van mijn konijn pak weer in de folie en doe het met dat van Jayson in mijn rugzak. Ik sta op en loop naar hem toe. 'Nice gadaan.' Ik glimlach en bekijk alles rustig even. Jayson wist precies wat hij deed, zoals altijd.


    ~

    Elena - District 11

    Ik sta weer op en kijk de kant op van ons kamp en kijk om me heen. Iedereen is weg. Ik loop naar het kamp toe en zie dat hun spullen er nog liggen. Ik pak mijn slaapzak en doe heb in mijn rugzak. Mijn wapens die er onder lagen doe ik ook maar in mijn rugzak. ´Ik begin te lopen en denk moeten ze mij nog wel? Ze konden me zien, zelfs Jerro kon me zien zitten in de boom waar hij in zat.´


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    Als ik een tijdje in de grot sta begin ik me te vervelen. Er is geen enkele tribuut langs gekomen en het aantal is immers ook al erg geslonken. Opeens drinkt de geur van eten de lava vlakte op. Ik heb geen honger maar ik weet nu wel dat er tributen in de biirt zijn. Inzichtbaar met mijn cape aan loop ik uit de grot. Ik steek een vinger in se licht om te kijken waar de wind vandaan komt. Zo is het makkelijk ye achterhalen waar de tributen zitten. Mijn plan werkt goed en als ik straks nog zin hen om langs te wandelen dan kan ik dat gerust doen. Maar ik zal op moeten passen, om deze geur truck uit te halen moet je wel heel zeker van ne daden zijn. Zie bijvoorbeeld mijn koffie truck. Die heeft gewerkt en ook goed want ok ben de enige overlevende beroeps. Ik loop de grot weer in en verwchuil me in de schaduwen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (anders komt Elena ook naar de lava vlakte. Dan ziet Jerro haar^^ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    (anders komt Elena ook naar de lava vlakte. Dan ziet Jerro haar^^ )


    is goed


    I Love The Vampire Diaries

    Elena - District 11

    Na een half uurtje lopen kom ik aan op de lava vlakte. Hier ben ik nog nooit geweest en wat is het hier warm maar ik blijf door lopen. Als ik op de helft ben stop ik even om uit te rusten. Ik pak mijn fles en meen een slokje water.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 18:23 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Jayson

    Ik lach even naar Amelia waarna ik in de boom klim, het wachten zal nu beginnen, het wachten tot er een tribuut stom genoeg is om hier in te trappen.
    Ik kijk even naar de vallen die goed verstopt zitten, zelfs een beroeps zou ze niet snel zien en als die ze ziet is die telaat en vergiftigt.
    Ik lach even in mezelf waarna ik rustig achterover ga liggen.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik klim ook in de boom en zet me naast Jayson. 'Heb je het niet zo zonder je shirt?' Vraag ik en bekijk zijn lichaam. Ik haal de slaapzak uit mijn rugzak en leg die over Jayson aan. 'Ik wil niet dat je ziek word.' Met een glimlach kijk ik naar beneden. De vallen die hij heeft gezet vallen niet eens op.


    ~

    April Eleanor Diver

    Als we er zijn, spring ik van Harvey zijn rug en val per ongeluk op hem. Ik slaak een gil en kruip meteen van hem af. 'Sorry', zeg ik zacht en loop met een rood hoofd naar Jerro. 'Jerro, ik verveel me', zeg ik met een zeurende stem en trek zijn capuchon van zijn hoofd.

    [Yay, ik ga zo uit eten en dan Spanje kijken tussen portugezen :3]

    Jerro

    "Irritant kind, doe dat nooit meer of er gebeurd je wat" grom ik en ik doe mijn capuchon weer op. "En als je je verveeld zoek dan maar een tribuut op of zo. Ze hebben daar wat neergezet ik weet niet wat" sis ik. Ik ga er zelf niet op af als ik niet weet wat het is. Zes is toch de vervelendste, die mag er van mij wel aan. Ik klim op paar rotsen en krijg een redelijk overzicht van het gebied. Ik zie Elf ergens zitten. Zonder wat te zeggen loop ik weg en verschijn ik naast Elf. "Zo jij bent nog verstandig" sis ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.