• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    [Mes topics]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Main toopieks.


    help

    (mijn topics)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    ( mijn topics )


    I Love The Vampire Diaries

    (mag Jerro Ferron vermoorden? )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    (mag Jerro Ferron vermoorden? )


    (Ja hoor :))


    ~

    (Mag Jesper Treves ook vermoord worden?..)

    (Jeej, nu kan hij wraak nemen op de beroeps)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    quin98 schreef:
    (Mag Jesper Treves ook vermoord worden?..)


    [Wil je stoppen dan?]


    ~

    [Izzy Aphrodite Moore, Jesper Treves & Ferron Grey Pierce mogen vermoord worden]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:14 ]


    ~

    ( Ferron doet Jerro ^^, ik begin wel al vast :))


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Revenna wilt ook iemand vermoorden, maar ze heeft geen wapens. Dat suckt. XD]


    help

    Jerro

    Ik liep nog steeds richting het kamp. Maar ik wist bijna zeker dat ze al weg waren. Anders waren ze wel lang op dezelfde plek. Ik liep weer verder ik zelf was niet te zien maar wel de jongen aan de water kant. De jongen draaide zich om en ik herkende hem. Het was Ferron, Ferron iemand die mij ook in de steek liet. Whaha, maar deze keer gaat er een beroeps winnen die een beroeps heeft vermoord! Ik verscheen stilletjes achter hem. "Zo kijk eens wie we daar hebben" lachte ik en ik streek over het blad van mijn zwaard. "Je zou daar mee ophouden" zei hij nors. "Ja en jij zal bij mij blijven" siste ik nors terug. Hij gromde kort en stak in mijn been met zijn wapen. Het deed pijn maar ik sneed hard in zijn arm met mijn zwaard. "Zo nu haal je ook wat minder snel uit" grijnsde ik en ik kreeg een wapen in mijn gezicht. Hij sneed mijn wang open. "Zo dat is ook aardig" zei ik en ik sneed snel zijn nek open. "Zo en dit ook, dag Ferron!" zei ik triomfantelijk. Het was de eerste keer dat ik een tribuut bij zijn of haar naam noemde. Maar ik merkte nu pas hoe ik er op kikte om een beroeps te vermoorden. Ik liep weg het bloed stroomde over mijn wang het prikte vreselijk en mijn been ook maar ik liep verder naar het kamp. Ik wilde terug naar de mensen die ik wel kon vertrouwen...


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Hey, sorry dat ik nu pas weer reageer, maar moest een KCV PO maken en aangezien dat meetelt voor mijn examen... Wat heb ik gemist?)


    Happy Birthday my Potter!

    ( Who nog maar een beroeps! *kuch* Jerro gaat winnen *kuch* xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.