• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    Rider schreef:
    Ailith Fleta

    Als ik opeens iets heel in de verte hoor, draai ik mij behoedzaam om. Ik zie niks. Misschien wordt ik wel paranoïde. Ik schud mijn hoofd. Zo moet ik niet denken. Ik hoorde iets en ik ga kijken wat het is. Ik duik achter één van de rotsblokken en blijf gewapend over de vlakte turen.


    [Waarom stel ik me Ailith voor als Rapunzel met een koekenpan?]
    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Revenna kijkt even over het rotsblok heen en ziet dat het meisje verdwenen is. Zou ze het zich verbeeld hebben? Met haar rug tegen het rotsblok, schuifelt ze dichterbij, om deze keer niet zo onverwacht aangevallen te worden. Uiteindelijk staat ze op en plotseling bemerkt ze het meisje dat achter een rotsblok gehurkt zit.


    [Ailith mag haar aanvallen, maar laat Revenna iets zeggen als "Nee, wacht! Val me alsjeblieft niet aan", ofzo - en niet verwonden XD]


    help

    Ailith Fleta

    Als opeens toch iemand tevoorschijn komt, wil ik gelijk schieten. Ik heb mijn rechteroog al dichtgeknepen en wil de pees los laten en de pijl recht in haar hart laten vliegen als ze iets gilt.
    'Nee, wacht! Val me alsjeblieft niet aan!' Ik kijk een beetje verbouwereerd naar het meisje. Ik had zo ver in de spelen geen mensen meer zoals zij verwacht. Normaal blijven de terugvechters over, maar zijn smeekt mij om haar niet aan te vallen.
    Ik raap mijzelf weer bijeen en richt mijn boog weer goed op haar. 'Wie ben je?'


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ailith Fleta

    Als opeens toch iemand tevoorschijn komt, wil ik gelijk schieten. Ik heb mijn rechteroog al dichtgeknepen en wil de pees los laten en de pijl recht in haar hart laten vliegen als ze iets gilt.
    'Nee, wacht! Val me alsjeblieft niet aan!' Ik kijk een beetje verbouwereerd naar het meisje. Ik had zo ver in de spelen geen mensen meer zoals zij verwacht. Normaal blijven de terugvechters over, maar zijn smeekt mij om haar niet aan te vallen.
    Ik raap mijzelf weer bijeen en richt mijn boog weer goed op haar. 'Wie ben je?'


    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Omdat ze zo schrikt, struikelt Revenna haast over haar voet, waardoor haar been weer begint te bloeden. Ze kreunt even geïrriteerd, maar besteedt er verder geen aandacht aan.
    "Revenna, District 5. En jij?" Ze ziet het verbouwereerde gezicht van het meisje en wijst even naar al haar verwondingen. "Ja, ik heb wel genoeg gehad voor vandaag", voegt ze er mompelend aan toe.


    [FLO Y U SO AWESOME]


    help

    Ailith Fleta

    Ik laat mijn pijl en boog iets zakken. Nu ze daar zo ligt lijkt zal al helemaal ongevaarlijk, maar ik neem het zekere voor het onzekere blijf haar gespannen in de gaten houden. 'Ailith, district 9.' Ik gebaar met mijn boog naar haar verwondingen. 'Wie heeft dat gedaan?'


    Happy Birthday my Potter!

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    "District 11", mompelt Revenna bitter. Ze wijst even naar de wonde op haar hoofd, die ondertussen ook alweer is beginnen bloeden. "En District 7", voegt ze toe, terwijl ze moeilijk overeind komt en bijna meteen weer struikelt.


    help

    Jerro

    Al snel verveel ik me weer in de boom. Ik was niet moe en ze storm was al weer gezakt. Ik keek naar benede en stopye mijn zwaard terug in de schede. "Ik ga ffies wandelen" zei ik en ik deed mijn capichon op. Ik liep richting een soort vn donkere berg. Het trok me erg aan dus ik liep er stil en onzichtbaar op af. Ik hoopte dat ik daar ook weer wat tribuutjes kon laten doodbloeden.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ailith Fleta

    'Das ook niet aardig van ze!' zeg ik lachend. Als ik zie dat Revenna geen wapens bij de hand heeft, steek ik mijn hand uit om haar te helpen. Misschien is een bondgenootschap met dit meisje verstandiger. Al heb ik nog geen idee wat ze kan.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik ga even beneden thee drinken. Tot zo)


    Happy Birthday my Potter!

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    "Bedankt", mompelt Revenna. "Ben jij al veel aangevallen geweest?", mompelt ze een beetje stompzinnig erachteraan. Ze klopt het stof van haar kleren. Zo voorzichtig mogelijk, om de wonden niet weer open te halen.


    help

    [Me is gonna take a shower]


    help

    [Me is gonna bbq :')
    Tot morgennnn x]

    [Ik ben er morgen niet, ben naar Bobbejaanland :]]


    help

    (Bobbejaanland? Vet leuk! Alvast heel veel plezier)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Bobbejaanland? Vet leuk! Alvast heel veel plezier)


    [Thanks =D Byeee! Ik ga nu slapen. ]


    help

    Jayson

    Als ik met de vallen klaar ben lach ik even, niemand kan hier makkelijk door heen komen zonder teminste vergiftigt te worden.
    Ik loop terug naar Amelia waarna ik het konijn van het vuur haal 'Eet, je hebt het nodig' zeg tegen dr waarna ik de vissen boven het vuur hang met een stok en naar een boom loop die alles goed overziet.