• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    Ik grijns breed. 'Je bent echt geweldig Jayson.' Ik kijk weer naar beneden en zie verderop iemand aankomen lopen. 'Kijk' fluister ik en wijs naar de jongen die nog een eind verderop is. 'Ons eerste slachtoffer.'


    ~

    Rider schreef:
    Ailith Fleta

    Ik kijk naar de parachute en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. 'Nee hoor, hij is voor jou!' Ik geef haar het pakketje.
    'Sowieso, het enige wat ik zou kunnen gebruiken is een kijker waarmee ik Jerro kan zien ondanks dat hij gecamoufleerd is. Dat is waarschijnlijk te duur, dus dat krijg ik niet.' Ik kijk om mij heen.
    'Ik zoek wel even een grot. Dan kunnen we je wonden verzorgen en kan je uitrusten.'


    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Een zweem van een glimlach bespeelt Revenna's lippen.
    "Bedankt", fluistert ze bijna onhoorbaar. Ze raapt het doosje op en maakt de parachute los. Een potje met zalf erin en vers verband. Ze slaakt een zucht van verlichting en maakt opnieuw alle verband los, stopt die in haar rugzak om later eventueel weer uit te spoelen om te hergebruiken en smeert zalf op de wonden. Het prikt eerst wat pijnlijk, maar als er een zuchtje wind over strijkt, voelt ze alleen een aangename tinteling. Hoeveel zou dit gekost hebben? Het verband misschien niet zoveel, maar de zalf... Misschien heeft ze toch wat gulle sponsors bij elkaar weten te schrapen. Ze haalt een hand door haar bruine haar en doet de paardenstaart die er in het begin van de Spelen in zat, maar na een tijdje losgekomen was, weer in haar haar. Het voelt vreemd om het niet in haar gezicht te voelen.


    help

    [In ieder geval post ik nu geen oneliners meer. xd]


    help

    Jarvis schreef:
    [In ieder geval post ik nu geen oneliners meer. xd]


    [Hhahhaha, goedzo:)]


    ~

    Jayson

    Ik kijk even naar de jongen 'F*ck hij kan alles verneuken, hij is te gemakkelijk te moorden zelfs zonder die vallen' zeg ik terwijl ik uit de boom spring.
    De jongen merkt mij op en schrikt, ik lach geniepig waarna ik op hem af ren, doordat ik precies weet waar de val zit spring ik erover heen en land voor hem. Ik merk het zielige mesje in zijn hand en merk nu dat ik alleen mijn kunai's heb.
    Ik lach eventjes en pak er twee uit de riem waarna ik die in mijn hand los laat draaien, de jongen probeert mij te snijden met het mes waarna ik die deels ontwijk en beide kunai's in zijn arm duw. Als die zijn arm terug trekt van de pijn en hem vast grijpt pak ik snel een andere kunai en die duw ik in zijn keel. Ik lach even terwijl die half kotsend naar de grond valt.
    Ik trek mijn kunai's uit zijn lichaam en stop ze terug in de riem met het bloed er nog aan waarna ik het lichaam goed verstop en daarna weer naar de boom waar Amelia in zit ren, ik spring over de val waarna ik in de boom klim en weer naast Amelia ga liggen.

    Elena - District 11

    Zo bedoel ik het niet als ik je iets normaal vraag kan je toch normaal antwoord terug geven we zijn bont genoten geen rivalen. Nog niet teminste denk ik bij me zelf. en ga naast Jerro staan sorry maar zo bedoelde ik het echt niet.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 23:09 ]


    I Love The Vampire Diaries

    KANONSCHOT

    JONGEN DISTRICT 5 IS VERMOORD


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    Ik hoor een kanonschot en zie Jayson weer in de boom bij me komen liggen. 'Dat was snel' zeg ik met een grijns en veeg met mijn mouw het bloed van zijn lichaam. Ik ril even en trek de slaapzak weer over ons heen. 'Mijn been voelt echt beter nadat je het hebt verzorgt' zeg ik met een glimlach en neem een slok water.


    ~

    Jayson

    Ik lach even 'Het was zoals ik al zei geen moeilijk iemand' waarna ik weer tegen dr aan ga liggen als ze het bloed heeft weggeveegt. 'Je been had gewoon rust nodig en die kreeg die in die grot, de bladeren hebben gewoon de ontsteking gestopt' zeg ik met een glimlach waarna ik mijn armen om dr heen leg.

    Jerro

    "Ik heb antwoord gegeven en ik zei ssst om je gelach" sis ik. "En nu echt stil!" siste ij weer . Ik ergerde me er dood aan dat ze de hele tijd liep ge praten. Ik liep weer verder mijn voetstappen kon je niet horen. Plotseling stopte ik en bond mijn cape goed vast. Daarna liep ik naar Elf en deed die van haar ook vaster. "Sommigen hebben de neiging hem uit te proberen trekken" knipoogde ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik leg glimlachend mijn hoofd tegen die van hem en hou hem ook vast. De wind speelt een beetje met een paar losse plukken haar. Ik sluit rustig mijn ogen even geniet van de rust op dit moment. We hoeven met niemand rekening te houden, alleen nog maar te wachten op het moment dat iemand in onze vallen trapt.


    ~

    Jayson

    Ik glimlach even, het plannetje werkt. Ik zoen dr teder op dr lippen waarna ik mijn hand over dr lichaam laat gaan 'Genoeg tijd voor onzelf nu denk ik he' zeg ik met een glimlach waarna mijn hand stopt bij dr kont.

    Elena - District 11

    Dankje wel voor de tip fluister ik in zijn oor. ik wil je echt niet zwak maken hoor om dat ik je leuk vind ik weet dat dat een teken van zwakte is maar dat hoeft het niet te wezen zeg ik weer zacht in zijn oor.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 23:35 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Amelia Rivers - District 3

    Blozend kijk ik hem aan en knik dan rustig. Zijn handen gaan over mijn lichaam wat me een prettig gevoel bezorgt. De Jayson die in het begin zo afstandelijk was is nu totaal anders. Ik kijk hem weer aan en druk zacht mijn lippen op die van hem. Ik sla mijn armen rond zijn nek en glimlach even tegen zijn lippen.


    ~

    Jerro

    "Ja het zal allemaal wel, maar we moeten nu echt verder gaan" zei ik weer en ik liep haastig verder. Waarom moest dit nou weer? Al die jaren heb ik de stelletjes van de arena hard uitgelachen en nu overkomt het mij opeens. Ze is een vande normale in de arena, maar hier heb ik geen zin in. Miss heel miss. layer wel maar die kans is vrij klein.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.