• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    Jerro

    "Omdat het toch handiger is om een bondgenoot te hebben. In mijn eentje ben ik zo dood na een grote mulitanten aanval" grijns ik. "En jij lijkt nog het meest op mij, dis dat is duidelijk" daarna kijk ik grijnzend naar haaar.
    "Wie zegt dat ik het erg vind..."


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    nou dat dacht ik om dat je op zich niks laat merken zeg maar helemaal niks. maar maakt niet uit als jij mij niet leuk vind zo als ik jou leuk vind houd het natuurlijk op ik kan je niet dwingen om me leuk te vinden en dat zou ik ook nooit doen. en kijk jerro met een lachje aan


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Ik wil je wel leuk vinden, iets voor je voelen, maarja we zitten nu hier en dan is dat moeilijk" zeg ik. Ik kijk naar beneden. Straks moet ik haar vermoorden of wordt ze vermoordt of steekt ze mij neer...


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    ik zie dat jerro naar beneden kijk ik pak zijn hooft beet en kijk hem nu recht in de ogen aan en zeg tegen hem ´´liefde hoeft niet zwakte te beteken liefde kan ook sterk wezen heel sterk en als je denkt dat ik je vermoord later heb je het mis ik steek dan nog liefer mijn zwaard door mijn eigen hart dan dat van jou ik zal jou nooit in de steek laten wat er ook gebeurt.´´


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Dat klinkt heel mooi Elena" zeg ik en ik kijk ook in haar ogen. Ik geef haar teder een kusje op haar lippen. Daarna kijk ik haar aan. "Hier ben ik ik en buiten ben ik de beroeps" zeg ik zacht en ik kijk naar het vuur.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    ik kijk jerro verbaast aan van de kus maar zoen hem teder terug als hij stopt met zoenen en zecht hier ben ik en buiten beroeps keek ik ook naar het vuur en zeg tegen hem ik wil je zo leren kenen zo als nu oke buiten zijn we bondgenootschap maar ik zeg je een ding liefde kan ons sterker maken dan de rest dat zij mijn moeder toen ik gekozen werd en ze heeft altijd gelijk. Er vloeide een traan over me wangen maar lachte naar Jerro


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Wat is er?" vraag ik en ik veeg haar traan weg. "In sommige gevallen kun je beter je emoties wegstoppen. Wegstoppen in een doosje en als het doosje te klein wordt weer openen" leg ik uit. Deze emoties toon ik niet mijn doosjes gaan pas weer thuis open. Thuis in mijn eigenkamer, als ik helemaal alleen ben.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    dat weet ik maar als ik ooit thuis kom heb ik geen tijd om alles uit te huilen het word voor mij hart werken on geld te verdienen voor eten ben niet rijk zo als jij. en sta op en loop naar het water en kijk er na en sla een zucht. ik kan hier zijn die ik ben dat kan ik daar niet en begin zachtjes te huilen.


    I Love The Vampire Diaries

    jerro

    "Als ik win laat ik geld naar jouw familie over boeken" zeg ik en ik laat haar met rust. Ik kruip weg in de slaapzak en probeer te slapen. Ik ben hier toch veilig ik kan ni gewoon snachts slapen. Ik wist ook dat als ik haar met rist laat ze zich sneller beter voelt.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    dat is heel lief van je jerro dat meen ik echt. en ga zitten bij het water na een tijdje uit hebben gehuild sta ik op en kijk ik naar jerro hoe hij lag te bommelen en ga weer naast hem zitten op de slaapzak en geef hem een teder kusje op zijn voorhoofd en ging naast hem liggen

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 1:42 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    Het was verbazend hoe snel ik in slaap viel. Ik droomde nauwelijks en alles was zwart voor mijn ogen. Langzaam werd ik wakker, lichtstralen kwamen door kleine kiertjes van de grot naar binnen. Ik stapte uit bed en dronk wat koffie, daarna roosterde ik nog wat vlees en maakte een ontbijt voor Elena klaar. Terwijl ik wachtte of ze wakker werd schoof ik met moeite paar stenen weg van de grot. Nu had ik tenminste een overzicht van wat zich boven de grond bevindt. Ik zag dat we diep in het bos waren en deed de steen er weer voor. Je zag niet dat hier een grot was en al zag je het, alleen van binnen uit kon je een opening maken.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    ik werd langzaam wakker van de geur van vlees ik kijk even naast mij of Jerro daar nog lag maar die was al wakker en kijk in de grot en zie Jerro even naar buiten kijken. goede morgen Jerro lekker geslapen volgens waren we daar echt even aan toe. en kijk heb met een lach aan.


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Whaha ja, je eten staat klaar. Ik hoop dat je koffie lust" lach ik en neem een slok van mijn koffie. Het maakt me weer wakker. Nu eens een keertje overdag jagen. Ik kijk weer naar buiten. Geen teken van andere tributen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    a heerlijk daar was ik echt aan toe en geef een klein kusje op zijn wang. dankjewel voor het eten en neem een slok van de koffie was is dit lang geleden dat ik dit heb gehad en het smaakt heerlijk als ik mijn ontbijt heb gehad. kijk ik Jerro aan dus we gaan jagen. misschien kan ik aan me sponsers vragen voor een grote net


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Waarom heb je een groot net nodig dan? We hebben wapens en het is veel leuker om dieren en mensen zelf neer te hakken" grijns ik. "Ik heb mijn flail nauwelijks gebruikt en het effect is er gaaf mee, de stekels scheuren de huid open." grijns ik weer. Ik had al een tijdje geen moord meer gepleegd en stond te popelen om iemand neer te steken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.