• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    Ik glimlach naar Jayson en verdeel het konijn in 2 stukken folie. 'Jij moet ook eten.'
    Ik kijk hoe hij naar een boom loopt en stop zelf een stukje konijn in mijn mond. Het smaakte best goed vond ikzelf en glimlach tevreden.


    ~

    [Wauw, wat is iedereen actief, haha.
    Ik kan weer niet verder. ;$]

    [Je suis back!]


    help

    [En nu ga ik eten en dan een film kijken]


    help

    (Doe gewoon dat je Jerro uit de boom hoort springen en hem gaan zoeken of zo xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    April Eleanor Diver

    Ik zuchtte toen ik geen reactie van Harvey kreeg en liep wat sneller. Ik schrok van een plof en keek op, recht in de ogen van Jerro. 'Hey', zei ik en schraapte mijn keel.

    Jerro

    Ik wil verder lopen als ik opeens in de ogen van April kijk. "Hey" zegt ze zacht. Ik mompel iets en trek mijn capuchon verder over mijn hoofd heen. Ik loop stilletjes verder. "Kom mee" sis ik en ik loop richting het vulkanische gebergte dat ik ondertussen al had zitten bestuderen. "Zijn je schoenen nog redelijk? We gaan naar dat vulkanische gebergte" zeg ik en ik wijs er naar. Het liefst was ik alleen gegaan maarja, we zijn nou eenmaal een bondgenootschap.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    April Eleanor Diver

    Ik keek naar Harvey, pakte blozend zijn hand en trok hem mee. 'Waar is Elena?' vroeg ik Jerro en liep achter hem aan. Ik had bijna al niet meer door dat ik Harvey's hand vasthield en begon rond te kijken en te genieten van misschien de laatste dagen van mijn leven.

    [Sernando > Meireles :3]

    Jerro

    Ik loop stug verder en kijk niet om naar de rest. "Waar is Elena" vraagt Zes. "Geen idee" grom ik weer. "Maar miss. kun je stil zijn? Anders loop ik alleen verder" sis ik bot. Ik blijf een beroeps, maar ach. Beroeps vermoorden is leuker dan er een te zijn. "Ik had Twee vermoord. Voor als je het nog niet door had" mompel ik weer. Ik loop wat sneller en ik ben elk moment klaar om iemand neer te steken. Ik grijns onder mijn capuchon bij de gedachte dat Negens bloed hier wel eens aan kan komen te zitten. Ik zal snel en onzichtbaar zijn in het zwarte gebied daar.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    Jerro

    Ik loop stug verder en kijk niet om naar de rest. "Waar is Elena" vraagt Zes. "Geen idee" grom ik weer. "Maar miss. kun je stil zijn? Anders loop ik alleen verder" sis ik bot. Ik blijf een beroeps, maar ach. Beroeps vermoorden is leuker dan er een te zijn. "Ik had Twee vermoord. Voor als je het nog niet door had" mompel ik weer. Ik loop wat sneller en ik ben elk moment klaar om iemand neer te steken. Ik grijns onder mijn capuchon bij de gedachte dat Negens bloed hier wel eens aan kan komen te zitten. Ik zal snel en onzichtbaar zijn in het zwarte gebied daar.


    (Grrrrrrrr)


    Happy Birthday my Potter!

    April Eleanor Diver

    'Harveeey, Jerrooo, ik ben moeee', klaag ik luid en maak moeilijke bewegingen. Ik trek mijn hand los van die van Harvey en spring op zijn rug. 'Beter', zeg ik grijnzend en sla mijn armen rond zijn nek.

    (Moewhahaha xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Volgens mij wordt de volgende ontmoeting echt heel vaag zo van 'Grrrrr Jerro.... wat? Harvey?..... nvm..... Grrrrrrrr Jerro)


    Happy Birthday my Potter!

    Jerro

    "Ik ga via die bosjes en bomen daar, dan val ik niet op bij dit zootje" grom ik . Al snel loop ok vooruit tussen de bladeren en val ik nouwelijks op. Ik zag dat de grond al verkoold begon te worden. Ik pakte wat kool en smeerde minn mantel er mee in. Hij werd donkerder en ik was nouwijks te zien als ik op een bepaalde manier liep. Zo nu nog anderen tributen vinden!


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.