• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~


    help

    (Ailith loopt in haar eentje rond in het lava gebergte. Je zou kunnen proberen haar over te halen :') Ze zal je niet dood schieten)


    Happy Birthday my Potter!

    Jayson

    Ik kijk even naar het konijn en lach dan 'Jij mag het schoon maken, het is jouw vangst' zeg ik met een grijns en loop dan door naar het meer wat nu al in zicht is.
    Als ik er eenmaal ben vul ik mijn veldvles en kijk dan het meer in om te zien hoe groot de vissen zijn en hoeveel er zwemmen.
    Al snel valt mijn oog op een groepje groote vissen, ik pak het touw wat ik in mijn rugzak heb eruit en snij er kleinere touwtjes van die ik daarna aan een paar kunai's vast maak. Ik gooi de kunai's op de vissen en trek ze dan terug via de touwen waarna ik een stuk of 5 vissen op de oever trek.

    Amelia Rivers - District 3

    Facinerend kijk ik naar Jayson die met zijn kunai vissen uit het meer haalt. Mijn maag rommelt even, dus besluit ik het konijn schoon te gaan maken. 'Gaan we hier in de buurt blijven?' vraag ik en kijk hem aan. Ik verpak het konijn in folie en vul mijn fles ook weer.


    ~

    Jayson

    Ik lach even 'Nee, de tributen die nu nog leven zullen waarschijnlijk jacht gaan maken op de laatste overlevende omdat de winst nu dichterbij komt. We blijven lopen en maken een vuur wanneer we een plek hebben gevonden die overzichtelijk is' zeg ik waarna ik de vissen allemaal aan een stukje touw zet en om mijn rug bind 'We blijven lopen en als we iemand tegen komen maken we die gene meteen af, er is geen andere keuze meer' zeg ik dan tegen dr waarna ik begin met lopen.

    Rider schreef:
    (Ailith loopt in haar eentje rond in het lava gebergte. Je zou kunnen proberen haar over te halen :') Ze zal je niet dood schieten)


    [Sure xd]

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Revenna loopt verder, samen met Jesper, op weg naar het lavagebergte. Het duurt een tijdje eer ze er zijn, maar uiteindelijk, na een uur of drie met amper stoppen, komen ze daar aan. Waarom ze precies daarheen wilde, weet Revenna niet. Ze wilt gewoon de arena verkennen. In de verte ziet ze een meisje, en ze duikt behoedzaam achter een rotsblok.


    help

    Ailith Fleta

    Als ik opeens iets heel in de verte hoor, draai ik mij behoedzaam om. Ik zie niks. Misschien wordt ik wel paranoïde. Ik schud mijn hoofd. Zo moet ik niet denken. Ik hoorde iets en ik ga kijken wat het is. Ik duik achter één van de rotsblokken en blijf gewapend over de vlakte turen.


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers - District 3

    Ik loop achter hem aan en kijk goed rond. Mijn speer hou ik stevig in mijn handen geklemd. Er zijn nog een stuk of wat over. 'We kunnen ze ook zoeken?' zeg ik gemeen. 'Dan hoeven we ook niet te wachten tot we ze per ongeluk tegen komen. Ik schrik van mijn eigen gedachten.


    ~

    Jayson

    Ik begin te lachen 'Als je snel dood wilt dan ja zoek ze maar op, als je slim wilt zijn dan wacht je ze af tot ze jouw vinden. Je hoort ze toch zoiezo wel aan komen rennen of lopen en daardoor kan je makkelijk een hinderlaag maken' zeg ik met een lach. Ik stop ergens waar het een beetje mooi open is 'Hier kunnen we ons eten wel klaar maken, zal ik hout zoeken of doe jij het?' vraag ik terwijl ik me naar haar omdraai.

    Amelia Rivers - District 3

    'Waarom heb jij altijd gelijk?' vraag ik en kijk hem met een glimlach aan. Ik leg mijn rugzak neer en zie een paar meter verder op wat droog hout liggen. 'Kijk ons vuurtje' zeg ik en raap de stapel op en leg ze voor zijn voeten. Ik kijk even rond en grijns dan. 'Als we vuur maken komen ze zeker op ons af.'


    ~

    Jayson

    Ik begin te lachen wanneer Amelia mijn plan door heeft 'Dus je hebt eindelijk door wat ik al die tijd van plan ben geweest? Elke tribuut heeft honger op dit moment, de geuren die de vissen en het konijn rond de arena zal versprijden zal ze hierheen lokken' zeg ik met een grijns waarna ik de omgeving verken 'Doordat het open is deels kunnen we ze makkelijk zien aankomen en vanaf een afstand vermoorden of pijn doen met het gif' zeg ik met een nog grootere grijns waarna ik naar een boom loop die op gooi afstand zit voor mij.

    Amelia Rivers - District 3

    Grijnzend kijk ik terug naar Jayson en haal het konijn uit mijn rugzak. Ik steek er een dikke tak door heen en doe er allemaal kruiden over heen. 'Wil je het vuurtje voor me aanmaken?' vraag ik lief en smijt er nog wat gedroogde troep bij.


    ~

    April Eleanor Diver
    Ik keek rond. 'Eh, zeg het maar, maakt me niet uit, zo lang je me niet vermoord' floepte eruit en ik had meteen spijt. Ik wendde mijn hoofd af en begon een kant op te lopen. Waarom verpeste ik altijd alles? Ik zuchtte en keek rond. 'Het spijt me', zei ik zacht tegen Harvey.

    Jayson

    Ik grijns even 'Sorry maar ik heb een paar vallen neer te zetten' zeg ik dan waarna ik het gebied vol met vallen zet wat me minstens een uurtje kost.
    De extra bessen die ik geplukt had wrijf ik uit over een paar takken die net op speren lijken en daarna verberg ik de vallen met bladeren zodat ze niet opvallen.

    Amelia Rivers - District 3

    Inmiddels heb ik een vuurtje aangekregen en hangt het konijn er boven. Ik voel mijn maag steeds meer rommelen dus besluit maar wat water te drinken. Ik kijk rond en ontdek Jayson ergens bij een bosje. Maar goed dat hij wist van die bessen, anders was ik nu dood geweest.


    ~