• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    quin98 schreef:
    (...)

    [ja klopt,maar het is ook zo raar als ik nooit meer post terwijl ik nog nie vermoord ben ]


    [Ik zou je net vanavond in een val van mij en Jayson laten lopen:$]


    ~

    Elena - District 11

    Als ik merk dat Jerro wat hoort schuil ik me achter een rots en kijk hem vragend aan en zeg zacht wat hoor je want ik heb het gemist. ik kijk harvey aan je mag wel bij mij komen haar dan zien ze je niet en begin te lachen


    I Love The Vampire Diaries

    Khedira schreef:
    (...)

    [Ik zou je net vanavond in een val van mij en Jayson laten lopen:$]

    [Oww oke is goed. Kan het alsnog hem wel laten doen als je wilt?]

    quin98 schreef:
    (...)
    [Oww oke is goed. Kan het alsnog hem wel laten doen als je wilt?]


    [Ja is ook wel goed:) Wij zitten in het oerwoud:)]


    ~

    Jerro

    "Ssst" sis ik naar Elf, Negen staat ook erg in het zicht. "Ik hoor stemmen, maar heel ver weg." siste ik weer. Het was nu te zien door anderen hoe ik te werk ging, niet erg slim. De wind doet alles voor je. Hij laat je sneller lopen, hij maakt je enger, hij voert geuren en geluiden mee. Ik rende geruisloos en snel een stuk verder. Het geluid was duidelijker te horen en de stem was heel herkenbaar. "Negen doe je ding" fluisterde ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jayson

    Ik kijk Amelia aan en lach dan 'Nee heb het niet koud en was mijn shirt inderdaad zat, sturen de sponsors maar is een goed vest ofzo waar ik de kunai's en andere wapens makkelijker in kan doen. Het begint langzamerhand irritant te worden om alles telkens van alle kanten te pakken' zeg ik met een lach terwijl ik de double edged scythe op mijn schoot leg.
    Ik merk dat de wind harder gaat waaien en de geur van de vissen nog meer het lava gebied in word geblazen.
    'Zullen mensen nu niet al honger hebben van die geur?' zeg ik met een lach.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Gekkie.' Ik kruip zelf wat dichter onder de slaapzak en kijk naar beneden. De heerlijke geur van de vissen dringt mijn neusgaten binnen. 'Het ruikt echt goed.' Ik kijk alle kanten op. 'Iedereen krijgt hier honger van' zeg ik grijnzend.


    ~

    Jayson

    Ik lach even 'Je hebt dat konijn nog, eet dat maar' zeg ik terwijl ik vanuit de boom nog even de vallen na ga, alles zit goed en vast tot dat iemand er over heen zou lopen of een touwtje zal breken. Daarna draai ik me iets om waardoor ik tegen Amelia aanlig 'Begint aardig koud te worden he' zeg ik fluisterend in dr oor.

    Jesper
    Ik was weggegaan van Revenna vandaan en liep nu opnieuw door het oerwoud. Ik had een mes in mijn handen en hou hem stevig vast. Ondertussen kijk ik om me heen of ik een tribuut zie. Gelukkig zie ik die niet en loop dus gewoon veder met het mes nog steeds stevig vast.

    Elena - District 11

    Kom op Jerro ik weet dat dit geen spel ik maar ik vraag het je gewoon dan hoef je niet zo kattig te doen met je sst. en kijk Jerro verleidelijk aan. en ik weet zekker dat Harvey zijn ding wel doet hoor en knipoog naar Harvey


    I Love The Vampire Diaries

    Amelia Rivers - District 3

    Ik glimlach en sla voorzichtig mijn armen om hem heen en leg hem goed. 'Je voelt ook koud.' Ik trek de slaapzak beter over hem heen. Ik wilde niet dat hem iets zou overkomen. 'We eten straks wel iets, en jij moet dan ook wat eten' zeg ik en glimlach.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 22:28 ]


    ~

    Jayson

    Ik knik even, alleen om dr gerust te stellen, sinds ik hier aan mee doe heb ik inderdaad weinig gegeten maar dat is niet het belangrijkste.
    'Ik eet pas als ik zekker weet dat het veilig is, zodat je het weet' zeg ik dan tegen dr terwijl mijn ogen langs de vallen gaan, wachtend tot er iemand in loopt.

    Jerro

    "Je vergeet dat je een capuchon op hebt" grijns ik. "En als je verstandigheid kattig vindt, nou dan vind je dat maar." sis ik. Ik kijk naar Negen. "Negen is daar, je weet wat je moet doen" vraag ik hem en ik rol met mijn ogen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    'Als je dan ook maar echt eet' zeg ik met een glimlach en kijk met hem mee langs de vallen. Het was echt een soort kunstwerk en het valt gewoon helemaal niet op. 'Als er dan zometeen ook maar iemand intrapt, dat betekend weer een minder voor ons' zeg ik grijnzend en een tikkeltje sadistisch.


    ~

    Jayson

    Ik draai mezelf even om en kijk dan in Amelia dr ogen 'Zelfs als ze dr maar door gescramt worden zullen ze maar enkele minuten leven' zeg ik met een duivels glimlachje op mijn gezicht.