• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    Deejay schreef:
    (Okeej, wij zijn daar ook >> Elf, Zes, Negen en Één en de Drieën?)


    [Jayson & ik zitten in het oerwoud:)]


    ~

    (Okeej ty :))


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    (Okeej ty :))


    i]You're welcome[/i


    ~

    Rider schreef:
    Ailith Fleta

    'Je hebt het volgens mij harder nodig dan ik. Als ik echt iets nodig zou hebben, denk ik dat ik het wel van mijn sponsors zou krijgen. Ik moet er toch wel een paar hebben.' Ik ga naast haar zitten. 'District 9 trouwens. Wil je iets drinken?' Ik houd mijn fles water voor haar neus.


    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    "Nee, bedankt", mompelt Revenna terwijl ze het verband opnieuw rond haar hoofd wikkelt. "Ik voel me net zo'n gestoord kind dat een hersenschudding heeft opgelopen en met een hoofdverband moet rondlopen", verzucht ze. Nadat ze vluchtig wat verbanden heeft opnieuw aangelegd, maar de wonden nauwelijks heeft gekuist, staat ze wankel overeind en kijkt om zich heen. "Is dat alles van de Arena? Lavagebergte, twee meren en een oerwoud?"


    help

    [Weet je, het is echt moeilijk om me Ailith niet als Rapunzel voor te stellen. Maar nu moet ik gaan... Bye peeps!]


    help

    PARACHUTE VOOR JERRO

    Bevat een nieuwe zwarte cape.

    Met vriendelijke groet,

    De Spelmaker


    ~

    Elena - District 11

    Net dat April over mij begon kwam ik doe hoek om. Hallo jongens daar was ik weer. En ik heb leuke dingen beleeft. 'oja april je moet niet spotten met vermoorden en zo want als je graag dood wil, wil ik het ook wel doen hoor.
    En laat Jerro met rust hij is wie hij is en het kan mij niks meer schelen of hij wel of niet iemand vermoord. En ik kijk Jerro met een lach aan. En heb je nog wat leuks gedaan Jerro.


    I Love The Vampire Diaries

    [Mja, ik blijf nog vijf minuten ofzo]


    help

    [Die zijn dus nu om. Byeeee! Tot morgen]


    help

    Ailith Fleta

    'Ja en de grasvlakte met de hoorn en de rotsige vlakte.' Ik neem zelf wel een slokje en kijk om mij heen. 'Maar als je een hersenschudding hebt, moet je misschien even rusten. We kunnen wel een schuilplek zoeken en dat ik dan de wacht houdt en je om de zoveel tijd even wakker maken? Dan voel je je vast een stuk beter.'


    Happy Birthday my Potter!

    Jerro

    "Kijk eens iemand die wel begrijpt hoe het in de arena werkt" grijns ik terug. "En ja ik heb heel iets leuks gedaan, Twee is nu ook dood" grijns ik en ik raap een parachuutje op dat op de grond is komen vallen. Ik lees het etiket, mijn naam staat er op dus het moet van mij zijn. Ik maak het haastig open en vis er een nieuwe zwarte cape uit. "Kijk eens, dit is handig voor dit lava gebied" lach ik en ik trek de groene smerige bebloede cape uit. Ik stop hem in mijn tas want hij kan nog van pas komen. Ik veeg de prut en modder van mijn shirt af en trek de zwarte aan. De lange wijde mouwen vallen goed en de capuchon is perfect om je in te verschuilen. "Jammer dat er hier geen water is. Ik voel me voor het eerst echt vies" grom ik weer wat.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    PARACHUTE VOOR REVENNA

    Bevat wondzalf en verband.

    Met vriendelijke groet,

    De Spelmaker


    ~

    Rider schreef:
    Ailith Fleta

    'Ja en de grasvlakte met de hoorn en de rotsige vlakte.' Ik neem zelf wel een slokje en kijk om mij heen. 'Maar als je een hersenschudding hebt, moet je misschien even rusten. We kunnen wel een schuilplek zoeken en dat ik dan de wacht houdt en je om de zoveel tijd even wakker maken? Dan voel je je vast een stuk beter.'


    [Nog net dit! xd]

    Ravenna Asia Ephemeral || District 5
    "Is goed", mompelt Revenna. Ze moet wel mompelen. Als ze op luidere toon begint te praten, barst ze in huilen uit van de pijn en de heimwee. Haar sponsors zullen haar waarschijnlijk niets geven. Als ze überhaupt sponsors heeft. Dit zijn voor haar van die momenten dat ze haar moeder mist. De vrouw die altijd piano speelde en liedjes zong als een van haar dochters zich depressief voelde. Met lichte aarzeling gaat ze overeind staan en zakt bijna meteen weer door haar benen, die trillen van de tranen die ze niet wilt loslaten. Alsof dat zich allemaal in haar lichaam heeft gecondenseerd en er via die weg toch uit weten te komen. "Misschien is hier ergens een grot?", oppert ze met instabiele stem. Op dat moment land er een parachute naast hen.
    "Vast en zeker voor jou", zegt ze tegen Ailith.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:12 ]


    help

    [Ik ga wel nog wat op mijn gsm tijdens televisiekijken]


    help