• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    Ik lach even. 'Het maakt niet uit Jayson.' Ik stop mijn spullen in mijn rugzak en hang die over mijn schouder. Ik stop mijn mes terug in mijn riem en hou de speer stevig in mijn hand. 'Heb je enig idee welke kant we uit moeten?' vraag ik en ga naast hem staan.


    ~

    Jayson

    Ik kijk even naar dr en wijs dan naar het zuid-weste 'We gaan eerst naar een van de meren of rivieren om vis te vangen, we hebben eerst voedsel nodig voordat we werkelijk verder kunnen' zeg ik tegen dr waarna ik richting het zuid-weste loop.

    Ailith Fleta

    Langzaam wordt de storm minder en veranderen de harde buien in lichte regen. Als ik mijn flinke maaltijd op heb, besluit ik maar eens verder te trekken. Ik loop stug door en laat het oerwoud steeds verder achter. Ik zie geen tributen, wat betekend dat ze zich voor het overgrote deel verschuilen in het oerwoud. Als ik veel verder loop, zal ik uiteindelijk wel gedwongen worden om te keren, maar mijn nieuwsgierigheid wint het van mijn angst voor wat de spelmakers op mij af kunnen sturen. Ik ben nog aardig in orde -mijn wonden zijn allemaal verzorgt en beginnen te kriebelen- en kan dus snel rennen en snel schieten.


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers - District 3

    Ik loop rustig om me heen en kijk een beetje rond. Alles is vies en nat. Na een tijdje lopen zie ik een struik staan met bessen. 'Kunnen we dit eten?' vraag ik en bestudeer de struik aandachtig.


    ~

    [@patrick: ik ben ff eten]


    ~

    Jayson

    Ik stop even en draai mij om, ik pluk wat van de bessen en lach 'Als je een snelle en pijnloze dood wilt dan ja' zeg ik lachend waarna ik er nog wat bij pluk en wegstop in een van de zakken 'Maar betekent niet dat we ze niet kunnen gebruiken om andere te vergiftigen' zeg ik met een duivels lachje waarna ik wat bessen op de kunai's uitwrijf zodat het sap op de kunai's blijft zitten.

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Vol bloed en wonden, gaat Revenna kreunend op een steen zitten. Ze schept water uit het beekje naast zich en begint de wonden te kuisen, druppelt er wat jodium in zodat het vuil er uit gaat en het niet begint te ontsteken. Al met al heeft ze een diepe wonde aan haar bovenbeen die net niet gehecht moet worden, een paar schaafwonden en een wonde aan haar arm. Voorzichtig en zuinig wikkelt ze nog wat verband van de rol en verbindt de ergste wonden zo goed en zo kwaad als het kan.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 18:29 ]


    help

    Amelia Rivers - District 3

    'Oke' zeg ik en pluk nog wat extra. Verderop zie ik wat kruiden staan en loop er rustig heen. 'Kijk kruiden om het eten wat smakelijker te maken' zeg ik met een glimlach en pluk van alles en nog wat en stop het weg in mijn rugzak. Ik kijk even rond en zie een konijn huppelen. Hij snuift even bij een bosje en voor hij verder kan heb ik hem geraakt met mijn speer. 'Kijk konijn' zeg ik en hang het dode beest aan mijn riem.


    ~

    [Clint went Mannschaft :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mannschaft schreef:
    [Clint went Mannschaft :3]


    _O_


    ~

    [Margot, wat was jouw laatste post? :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Meireles schreef:
    April Eleanor Diver

    Ik had het idee dat ik iets hoorde kraken in de bomen boven me, maar had al snel door dat het Jerro was. En voor Jerro was ik niet bang. 'Zullen we een stukje gaan lopen?' stelde ik Harvey voor.


    ~

    [Thaaaaanks, Naomi Khedira^^_O_]
    Harvey Rae Linwood - 9

    Ik spits mijn oren bij het krakende geluid van de takken boven me, maar laat de spanning dan weer zakken. Vast een wild dier of zo. Ongevaarlijk, anders had het ons vast wel aangevallen.
    "Mij best," stem ik glimlachend in met haar voorstel. "Ook nog een voorkeur van richting?"
    Eigenlijk sta ik nu pas stil bij het feit dat we in het bos waren. In 9 ging ik nooit naar het bos. Er waarde een geest rond, zo sprak de legende. Niemand mocht erheen. Velen deden het toch, stiekem. Ik vraag me af waarom ik er nooit ben geweest. Waarom had ik op dat moment nooit een YOLO-momentje gehad en gewoon het bos in gehold?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mannschaft schreef:
    [Thaaaaanks, Naomi Khedira^^_O_]
    Harvey Rae Linwood - 9

    Ik spits mijn oren bij het krakende geluid van de takken boven me, maar laat de spanning dan weer zakken. Vast een wild dier of zo. Ongevaarlijk, anders had het ons vast wel aangevallen.
    "Mij best," stem ik glimlachend in met haar voorstel. "Ook nog een voorkeur van richting?"
    Eigenlijk sta ik nu pas stil bij het feit dat we in het bos waren. In 9 ging ik nooit naar het bos. Er waarde een geest rond, zo sprak de legende. Niemand mocht erheen. Velen deden het toch, stiekem. Ik vraag me af waarom ik er nooit ben geweest. Waarom had ik op dat moment nooit een YOLO-momentje gehad en gewoon het bos in gehold?


    [You're welcome Lisanne Eriksen:)]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:09 ]


    ~

    Elena - District 11

    Ik loop het bos veder in ik was bijna bij het kamp maar stopte even. ´Zal ik naar ze toe gaan of zal ik weg blijven benk ik bij me zelf´ Ik loop weer naar het kamp ik zag april en harvey met elkaar praten. Ik kijk naar de boom waar jerro altijd in zit zag hem niet zitten maar weet dat hij er is. Ik loop wat weg van het kamp en ga even op een steen zitten die ik tegen kwam om na tedenken.


    I Love The Vampire Diaries