• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    'Toch bedankt' zeg ik zacht en sluit mijn ogen voor een paar tellen. De storm neemt gelukkig weer af waardoor we snel verder konden gaan. Als ik opeens iets hoor zit ik meteen recht op. 'W..wat was dat?' vraag ik en tuur in het donker de grot door.


    ~

    [Sorry dat ik er niet helemaal bij ben met mijn hoofd]


    ~

    Khedira schreef:
    [Izzy Aphrodite Moore, Jesper Treves & Ferron Grey Pierce mogen vermoord worden]


    ~

    Jayson

    Ik hou mijn ogen dicht terwijl mijn linker hand al op de riem met kunai's zit, ik lach even naar Amelia 'Vast je verbeelding Amelia, er is al zoveel gebeurt dat je dingen nu gaat horen' zeg ik terwijl ik mijn oren hun werk laat doen terwijl mijn ogen dicht blijven.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik leg mijn hand over zijn mond. 'Ssshhtt.' Ik sta op en grijp mijn mes en speer van de grond. Godzijdank kan ik weer wat beter op mijn been staan en druk mezelf tegen de muur van de grot. Als ik iets zie schitteren duik ik weg en hoor het ding tegen de muur kletsen. 'Ik ben niet gek Jayson' zeg ik zacht en kijk naar de plek waar het ding vandaan kwam.


    ~

    Jayson

    Ik blijf liggen terwijl een glimlach op mijn gezicht komt, ik open mijn linker oog en kijk de diepte van de grot in waar ik een gedaante zie staan. Ik lach even en laat Amelia dr gang gaan. Ik sluit mijn oog weer terwijl ik mijn gehoor weer zijn gang laat gaan voor als het mis gaat.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik raap het ding wat gegooid werd op en grijns. Een mes. Ik pak hem bij de punt vast en smijt hem met volle vaart weer terug. Een gil vult de grot en ik werp een blik op Jayson die rustig blijft liggen. Hij is raar maar toch ook lief. Ik haal even diep adem en loop zo snel ik kan op de gedaante af. Het is een meisje. Ik knijp mijn ogen samen en boor mijn speer door haar buik. 'Sterf' sis ik en voel hoe ze met haar laatste krachten een snee op mijn wang achter laat met het mes. Ik rug mijn speer weer uit haar buik en hoor buiten het kanonschot gaan. 'Ga maar weer slapen hoor' zeg ik en zak weer naast hem.


    ~

    KANONSCHOT

    MEISJE DISTRICT 12 IS DOOD


    ~

    Ailith Fleta

    Toen het opeens begon te stormen, ben ik angstig in een grot gekropen. Ik ben als de dood voor onweer. Gelukkig was het gelukt in slaap te vallen. Nu ik wakker ben geworden, is het nog steeds niet al te best weer, maar ik weet mij er doorheen te slepen. Ik ben begonnen aan het klaarmaken van een maaltijd en heb de grot onzichtbaar gemaakt voor andere tributen. Ik heb zelfs stenen zo neergelegd dat je hem alleen van binnenuit open kan maken. Er zit wel in de bovenkant een gat, maar daar kan nog maar net een arm doorheen, dus mij pakken, kan niet.


    Happy Birthday my Potter!

    (jerro heeft ferron al vermoordt ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jayson

    Ik lach even 'Ik slaap niet en zal ook niet echt gebeuren dat ik slaap zonder dat ik weet dat er iemand ergens loopt. Ik had dr al gezien maar het was aan jouw om haar te vermoorden zodat je jezelf ook is kon bewijzen' zeg ik dan en doe mijn ogen even open om naar haar te kijken.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik steek mijn tong naar hem uit. 'Ik heb er nu vier vermoord.' Ik ga weer onder de slaapzak liggen en kijk hem grijnzend aan. 'Hoeveel hebben we nu samen al vermoord?'


    ~

    [@Patrick: heb je mijn gastenboekberichtje wel gehad & mijn mailtje?:$]


    ~

    DE STORM TREKT LANGZAAM WEER WEG

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 17:28 ]


    ~

    Jayson

    Ik lach even 'Samen hebben we nu 6 tributen vermoord, als we de beesten mee rekenen hebben we er in totaal 8 vermoord' zeg ik lachend 'En hoewel jij 2 tributen meer vermoord hebt dan mij maakt het alsnog niks uit, de beesten hier zijn 10 maal gevaarlijker dan die tribuutjes van je' zeg ik nog lachender waarna ik opsta omdat de storm weg getrokken is 'We moeten verder voordat er weer iets of iemand hier naar binnen komt' waarna ik naar de uitgang van de grot loop en de bladeren aan de kant duw.