• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    Jayson

    Ik lach even naar Amelia 'Die pillen zijn inderdaad wonderbaarlijk, het enigste wat ik nu nog heb zijn littekens' zeg ik met een glimlach en leg mijn hoofd op die van haar 'Binnenkort is die storm opgehouden en dan moeten we verder, dat weet je he?' zeg ik dan.

    Amelia Rivers - District 3

    'Ik weet het' zeg ik rustig en luister naar de geluiden om ons heen. 'Waar wil je eigenlijk naar toe gaan dan?' vraag ik zacht en zoek mijn fles water. Ik neem een slokje en leg hem weer weg. We zouden een voorraadje eten moeten inslaan in elk geval.


    ~

    Jayson

    Ik denk even na en lach dan 'Er zijn genoeg mogelijk heden maar ik denk dat we eerst voedsel moeten gaan zoeken, als we daar genoeg van hebben om een paar dagen mee te doen dan moeten we pas gaan nadenken waar we werkelijk naartoe gaan' ik pak mijn veldfles en drink hem leeg waarna ik hem weer naast mij neerzet.

    Amelia Rivers - District 3

    'Ik heb nog wat van die vogel voor je bewaard' zeg ik met een glimlach en geef het hem. Ik zie een klein straaltje bloed lopen over mijn been en kijk vies. 'Vind jij bloed niet vies?' vraag ik en kijk hem aan.


    ~

    Jayson

    Ik pak de vogel aan en trek er wat stukjes vanaf, wanneer ze de vraag stelt begin ik te lachen 'Nee, ik vind bloed wel iets hebben. Vroeger dronk ik mijn eigen bloed als ik een wond had en sinds dien vind ik t wel lekker om te drinken. Hoewel t moeilijk is om menselijk bloed te drinken heb ik dus meestal dieren hun bloed gedronken als ik er even zin in had' zeg ik en lach even waarna ik weer een stukje van de vogel in mijn mond doe.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk even vies. 'Ben je nu serieus?' Kijkt weer naar het vieze straaltje bloed dat nog steeds loopt. Bah. Ik graaf in mijn tas naar een doekje of iets waarmee ik het weg kan halen.


    ~

    Hey, ik kan nu toch wel blijven leven dan? c":
    Niemand wil me dood en ik wil mezelf ook niet dood :')
    Zoveel wordt er nou ook niet gereageerd, dus ik kan ook gewoon nog mee doen. :3

    April Eleanor Diver

    Ik was ineens totaal niet meer bang voor deze jongen. Hij leek veranderd in zijn slaapje. Maar wie kon ik wel vertrouwen en wie niet? Straks wilde hij me gewoon vermoorden. Ik rilde even en hield hem scherp in de gaten.

    Jerro

    Ik liep door het bos. De takjes zouden kraken onder mijn voeten als ik gewoon zou lopen. Mijn cape wappert om me heen in deze storm. Dus trek ij hem wat strakker aan. Daarna klim ik in een grote boom voor meer uitzicht. Ik zie zes en negen ergens liggen. Maar elf zie ik nergens. Ik besluit maar om weer snel en onzichtbaar naar het kaml ge rennen en klik weer onopmerkbaar in de boom waar nog steeds mijn apullen liggen. Deze keer besluit ik om mijn bebloede zwaard meteen schoon te maken en ik ga tegen de stam op mijn tak zitten. Ik maak het zwaard schoon met mijn mouw en ga liggen op mijn rug. Ik ga na wie ik allemaal al heb gedood. Okeej twaalf en Ferron. En volgens mij ook nog twee onbekende tributen. Ik heb nu ook een nieuwe tacktiek bedacht. Keel door snijden en dood laten hloeden. Ik grijns in mijn capuchon.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    April Eleanor Diver

    Ik had het idee dat ik iets hoorde kraken in de bomen boven me, maar had al snel door dat het Jerro was. En voor Jerro was ik niet bang. 'Zullen we een stukje gaan lopen?' stelde ik Harvey voor.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 12:24 ]

    Sernando schreef:
    Hey, ik kan nu toch wel blijven leven dan? c":
    Niemand wil me dood en ik wil mezelf ook niet dood :')
    Zoveel wordt er nou ook niet gereageerd, dus ik kan ook gewoon nog mee doen. :3


    [Je had even moeten wachten. Ik ben de Spelmaker. Mja laat nu maar weer. En de volgende keer even tussen haakjes praten.]


    ~

    Elena - District 11

    Ik loop het bos veder in ik was bijna bij het kamp maar stopte even. ´Zal ik naar ze toe gaan of zal ik weg blijven benk ik bij me zelf´ Ik loop weer naar het kamp ik zag april en harvey met elkaar praten. Ik kijk naar de boom waar jerro altijd in zit zag hem niet zitten maar weet dat hij er is. Ik loop wat weg van het kamp en ga even op een steen zitten die ik tegen kwam om na tedenken.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 15:57 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Jayson

    Ik lach even naar Amelia en scheur een stukje van mijn shirt eraf en veeg het langs de wond ' Zo, ben je ook van het bloed af. En ja ik meer het serieus, bloed heeft altijd al iets met mij gedaan hoewel ik het onder controle kan houden' zeg ik tegen dr waarna ik het afgescheurde stukje naast mij neer leg

    Amelia Rivers - District 3

    Ik stop met zoeken in mijn tas en kijk hem dankbaar aan. 'Je bent best wel lief Jayson' zeg ik zacht en bekijk hem. Ik leg mijn hoofd weer tegen hem omdat ik toch niet zoveel zie in de donkere grot. Ik trek de slaapzak weer over ons heen en luister weer naar de geluiden. 'Heb ik je al bedankt voor het twee keer redden van mijn leven en voor dat je me nu verzorgt?' vraag ik.


    ~

    Jayson

    Ik kijk Amelia even aan 'Nee maar het hoeft ook niet, ik ben gewoon zoals ik ben' ik leg mijn hoofd tegen de muur aan en sluit mijn ogen terwijl ik naar de storm luister die langzaam begint te minderen.