• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    [Mensjes, ik ben vanaf vanmiddag weer weg tot en met zondag --"
    Dus, Harvey staart naar hoe Jerro en Elena met Ailith en Revenna zullen vechten en doet voor de rest niks 8D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jayson

    Ik lach even als ik Amelia zie bungelen, weer een minder die ik hoef te vermoorden dan. Maar voor nu kan ik dr nog gebruiken, ik lach even wanneer het beest land en merk dat het een gigantische vogel is. Ik pak een steen van de grond waarna ik die tegen de kop van het beest gooi, nu dat het beest mij wilt grijpen ren ik richting Amelia en de vallen die onder haar liggen.
    Ik spring over de vallen heen waarna ik mij omdraai en weer een steen naar het beest gooi, het beest rent nu vol op mij af, door de vallen heen, ik lach wanneer het beest dood voor mij neer valt. Waren de vallen toch nog ergens goed voor.

    Amelia Rivers - District 3

    'HELP ME DAN' roep ik. Mijn armen beginnen pijn te doen van het hangen. Ik denk aan de kus van net en sla mijn ogen neer. Het betekende voor mij wel iets, maar voor Jayson blijkbaar niet. Ik knipper de tranen weg en kijk naar beneden waar hij bij het dode beest staat.'Alsjeblieft Jayson' zeg ik en kijk smekend naar hem.


    ~

    Jayson

    Ik kijk naar het beest en dan naar Amelia die om hulp roept, ze is te makkelijk om te vermoorden. TE makkelijk zelfs waardoor het nu nog niet leuk is, ik glimlach even en loop dan naar de boom waarna ik erin klim. Ik klim naar de tak waar zij aanhangt en ga dr rustig zitten en kijk naar dr, voor eventjes doe ik nog niks maar wanneer ik merk dat dr handen wegglijden grijp ik dr arm vast en trek dr omhoog 'Dus ik moet alles vermoorden terwijl jij gewoon een beetje rond gaat hangen?' zeg ik met een lach.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik sla mijn ogen neer en klim weer op de tak waar we zaten. 'Ik doe het niet expres en dat weet je best.' Ik zucht diep en trek mijn shirt uit waarna ik mijn wonden bekijk. Ik heb een kras op mijn borst die langs de rand van mijn bh loopt en scheef over mijn buik waar een straaltje bloed uit loopt. Ik kijk vies en zoek meteen iets om het mee schoon te maken.


    ~

    [ Kan er niet zo'n beest ofzo op me afkomen? Ik verveel me een beetje]

    ER KOMT EEN MUTILANT SLANG OP APRIL AF

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 21:24 ]


    ~

    [Is Rider op reis ofzo? xd]


    help

    Jarvis schreef:
    [Is Rider op reis ofzo? xd]


    [Ik heb geen idee:$ Sorry. Ze heeft niks gemeld bij mij]


    ~

    Jerro

    "Neej, niet aanvallen" sis ik en ik trek haar net optijd naar achter. Mijn plan was helemaal in het wter gevallen. "We gaan nu" sis ik weer. "Negens verschijning was goed genoeg" grijns ik en ik verdwijn in de schaduwen van het woud metElf achter me aan. "Het lukt je al aardig he? dat verdwijn gebeuren" lach ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena - District 11

    Ik kijk Jerro vragend aan toen hij mij tegen hield maar knikte dat ik heb begreep en loop hem achter na. En kijk hem verlegen aan van wat hij zij. 'Ja zekker leer ik het al maar ik leer het ook van de beste.' wat gaan we nu doen ik heb zo gevoel of hebben we niks aan hun maar dat is mijn mening.


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro
    "Jaaw Jerro is ook de beste." lach ik. Ik was het miss ook wel. Ik wilde winnen en ik wist dat ik het kon! "Zullen we ergens anders met zijn tweeen heen gaan? Dan laten we die leeghoofden achter" grijns ik. Met Elf zijn had zo zijn voor en nadelen maar het was een stuk beter om te winnen dan met die anderen. "Daar" wijs ik. In de verte nauwelijks te zien tussen alle rotsen is een grot te zien. " Daar kunnen we overdagen" lach ik.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 23:38 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena - District 11

    ik kijk jerro verbaast aan van wat hij zij. ja ik vind het goed maar ik dacht dat je negen nodig had om te winnen en zo maar ik vind het goed en loop met Jerro mee naar de grot toe. Als we daar aan komen kijk ik goed rond of er niemand is maar gelukkig niet en leg me tas neer en pak me slaapzak en leg hem uit dicht tegen de muur. en doe mijn capouchon af van me cape en ga zitten op mijn slaapzak en kijk Jerro aan. Nou wat zijn je plannen


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Eeu, overleven natuurlijk" grijns ik. "Er zullen nog heel wat doden gaan vallen" ik grijns en pak minn zwaard. Ik strijk er over en stop hem weer in de schede. Ik doe ook minn capuchon af. " Negen heeft Negen met ons gezien, meer dan genoeg " lach ik en ik ga ook op de grond zitten. "Vertel eens wat over je zelf"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena - District 11

    Ja dat weet ik dat we moeten overleven en dat was dat je plan dat ze hun ons zagen met hem wel een goed plan. en over me zelf vertelen. Zo als je weet heet ik Elena en lach lief naar Jerro. mijn ouders zijn erg arm en heb vroeg moeten leren om te overleven me moeder is erg ziek en zorgde altijd voor haar. Me vader drinkt liever dan wat dan ook. En toen ik hier kwam was het me kans om misschien te winnen om beter voor me moeder te zorgen. 'ik begin te huilen maar droogde ze gouw weer.' Maar genoeg over mij vertel is wat over jou en kijk verlegen naar Jerro


    I Love The Vampire Diaries