• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    13Oclock schreef:
    (Jij ook ^^ kan je nog wel een reactie sturen?)


    Nee eten klaar


    I Love The Vampire Diaries

    (Okeej geeft niet)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Als ik heerlijk in het water lig zwem ik even onderwater om af te koelen als ik een tijdtje in het water lig pak ik me kleeren en maak ze schoon maar die waren gouw schoon en leg ze weer aan de kand om te drogen ik kijk jerro verlegen aan om dat ik weet dat hij me gezien heeft. Hey jerro kom er ook lekker in. het water is heerlijk


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "oke" sis ik en ik spring uit de boom. Ik kleed me uit tot mijn ondergoed en spring in het water. In het water voelde ik me zwak. Bang dat ik er niet meer uit zou komen. Ik hield mijn zwaard op mijn rug. Dan kon ik trug vechten en kon hij niet gestolen worden. Ik keek naar de kant, mijn flail lag daar voor het grijpen lekker handig. Ik liep het water uit en legde min. spullen hoog in de boom. Hey deed nest zeer om in je ondergoed bomen ge beklimmen maar ik kon het goed dus het ging makkelijk. ik sprong er weer uiy en ging het water weer in.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Ik zij tog dat het water lekker is en je hoeft niet dang tewzen ik ben erg goed in het water en zwem rontjes om jerro heen. Als ik aan jerro zijn gezicht zie dat hij wat zenuwachtig bedenk ik me niet en splach ik hem nat. Geniet er nou van en zwem naar hem toe en vlak voor hem lach ik en duik onder water


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Oke prima ik mag me ook wel eens ontspannen. Waakzaam begon ik rondjes te rennen. Het water voelde fijn en ik voelde me schoner. Ik klom weer aan de kant en ging aan het randje zitten.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Ik kom weer boven water en zie jerro op het rantje zitten en duik weer onder water richting jerro ik pakte hem bij zijn voeten en trek hem weer in het water maar net niet kopje onder. Om dat ik weet dat hij het niet leuk vind en kom weer boven water en lach lief naar hem


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Godverdomme" schreeuw ik als ze me in het water trekt. "Doe dat nooit meer" wil ik schreeuwen maar minn stem wordt vriendelijker als ze zo lief voor me staat te lachen. Godverdomme waarom dit nou weer. Zo kan ik nooit winnen ik heb Harvey er voor gewaarschuwd en nu overkomt het mijzelf. Ik wou dat ik mijn cape omhad. Dan had ik hem over mijn gesicht heen kunnen trekken.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Ik zwem naar jerro toe en bleef een beetje op afstand wees maar niet bang hoor als we vechten of als er iemand in de buurt is ben ik zelf anders en zal je er alles aan doen dat jij wint ook al kost het me leven dat beloof ik je maar er is nu niemand hier dus we kunnen gerust lol maken nu het nog kan en lach verleidelijk naar jerro


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Dat is heel aardig van je maar dan mag iemand anders je vermoorde " lach ik. Waarom doet ze zo lief tegen me en waarom in een arena. Ik kan nu heel makkijk zeggen dat ik niets voor haar voel maar dat doe ik wel. Misschien niet zo als zij voor min, maar ze is aardig.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Als ik weer na achteren zwem en weer een duik neem zie ik wat onder water ik kom boven en kijk jerro even aan en neem een hap lucht en neem weer een duik onder water en zwem er na toe het was een ingang maar waar leid die naar toe en zwem naar dinnen en denk bij me zelf. Hoop dat jerro niet ongerust word om dat ik zo lang onder water blijf


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    Zo zelf mijn problemen op. Grijnzend loop ik naar de kant en ga in de boom zitten. Met mijn andere cape droog ik me af. Ik trek mijn cape weer aan maar doe er geen shirt onder anders is het te heet. Het water was wel verkoelend. Ik loop weer naar het meer en vul mijn flessen. Daarna maak ik een zo min mogelijk rokend vijrtje en maak weer wat koffie klaar.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Als ik aan het eind van de onderwater gang kom kom ik eindelijk ergen uit en kon ik eindelijk lucht happen en duike weer onder water en kwam weer uit bij het meer en zwem naar de kand en dee me broek weer aan en me cape om zo dat hij niet alles meer zag hey jerro waar ben je heb een vet coole plek gevonden om ons te verstopen en niemand die ons ziet


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Okeej, kunnen we er nu heen gaan?" vraag ik. Eindelijk een plek waar je je een beetje alleen kan voelen, naast haar dan. Ik giet de koffie terug in de fles. "Voor later" zeg ik en ik haal mijn spullen uit de boom.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Voor dat we gaan moeten we genoeg taken hebben voor een paar vuurtjes om warm te worden want het is daar behoorlijk koel en we moeten eten hebben maar dat kan later wel en hoe lang kan jij je adum in houden want het is een eintje zwemmen onderwater


    I Love The Vampire Diaries