• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    Jerro

    "Jezus, waarom denk je dat ik een capuchon draag" snauw ik als ze zo dicht bij mijn gezicht komt. Ik trek mijn capuchon verder over mijn hoofd en verdwijn tussen de schaduwen. Elf kijkt verschrikt om haar heen. Ik loop gewoon verder en ga in een boom zitten. "Hier zo" sis ik zacht maar verstaanbaar. "Ik heb trouwens een hekel aan water" snauw ik weer. "Maar ja ander drinken is hier ook niet en mijn shirt hieronder is goor en mijn wonden ook." sis ik. Ik heb dan wel wonden, maar ik voel ze niet. Ik kan heel makkelijk de pijn van me af zetten en ik weet ook dat deze niet dodelijk zijn.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Okeej,, je typt trouwens ook heel netjes met je aanhalingstekens enzo :) en het duurt ook niet zo antwoord ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    April Eleanor Diver

    'We waren een bondgenootschap, right?' vroeg ik geirriteerd. Harvey lag weer tegen een boom aan en staarde maar in het rond en zij voerden een plan uit. Lekker bondgenootschap. Zuchtend liep ik richting een grote boom en zag er 2 mensen in zitten. Niet slim om de opvallendste boom te pakken. Ik pakte mijn pijl en boog en keek wie het waren. Volgens mij de 2 uit 3. Ik richtte mijn pijl op het meisje, dat haar shirt uit had en liet hem vervolgens los. Ik schrok toen hij rakelings langs haar vloog. Shit, ik kon maar beter wegrennen nu.

    Rider schreef:
    (Ailith mag wel dood. Ik ben er volgende week namelijk van maandag tot en met donderdag niet. Ik vond het wel een hele leuke RPG. Ik vind alles best, als ze haar moordenaar maar wel flink te grazen neemt en het niet Jerro is. Ow, en ik wil wel weten wie er uiteindelijk wint :') )


    [Dan is Revenna lonely... xd Vanaf maandag mag Revenna dood, omdat ik dan op kamp ben, maar ik zeg het morgen wel nog eens.]


    help

    (Mag Jerro haar wel vermoorden (flower)?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Ik kijk jerro aan als hij in de boom zit. Je mag mischien een hekel aan water hebben maar we moeten wel drinken hebben. En ik kan je cape en shirt wassen als je wild en kijk hem verlegen aan want mijn kleren moeten ook even gewassen worden die zitten ook onder het bloed. En loop het bos in op zoek naar een meertje


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Water vinden is niet zo moeilijk, let op de planten en de grond" ik loop wat rond en zoe dat er planten beginnen te groeien die alleen bij wayer voorkomen. Ik zag al snel een meertje. "zie hier" siste ik en ik klom onopmerkbaar in een boom. Ik wacht nog een we nog maar met vier of drie zijn smeer ik hem. Maar ze was de enige die meer was als ik. Na pech dan maar dat zien we nog wel.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Ik kijk even om me heen maar zie niemand bij het meer. Nou moet ik je kleren nog even wassen en je veltfles vullen en kijk jerro vragend aan. Nou wat is het ja of nee want doe het graag voor je en dan kan je de andre cape weer aan


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    Ik keek naar minn cape. Natuurlijk dees was zwart en hier is het groen...
    "Prima" siste ik en ik gooide mijn shirt en cape naar beneden. Pas nu kon ik minn wonden echt zien. Of wonden? eerder krassen op mijn buik en borst en in mijn arm zat een snee van Harvey. Ht ded niet veel pijn maar het moest toch schoon gemaakt worden. Ik sprong zelf ook maar uit de boom en maakte de wonden schoon.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    als ik naar Jerro kijk zie ik hem bijna helemaal naakt voor me. en pak snel zijn cape en shirt van de grond en loop naar het meertje en kijk met een oog naar jerro hij zijn wonden schoon maakt en begin wat rood te worden. hey jerro je cape is weer schoon en leg hem neer maar ook gouw is zijn shirt schoon en leg hem naast hem neer. als ik kijk hoe mijn kleren er uit zien doe ik ze gouw uit en spiek even naar jerro en spring in het watter.


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Is er iets?" vraag ik en ik trek alleen mijn cape aan. Ik stop mijn shirt in mijn tas. Het was echt veel te heet voor een shirt en een warme cape. Ik klom weer in de boom en keek een keer kort naar Elf. Snel draaide ik mijn hoofd weer weg.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (ik kom vanavond weer hoor. Eten maken douchen enzo. Tot vanavond)


    I Love The Vampire Diaries

    (Ik ben er heel miss. vanaaf niet,, of ik zit op mijn ipod ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    13Oclock schreef:
    (Ik ben er heel miss. vanaaf niet,, of ik zit op mijn ipod ^^)


    Is goed zie je van zelf wel eet smakelijk


    I Love The Vampire Diaries

    (Jij ook ^^ kan je nog wel een reactie sturen?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.