• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    "Hoe krijgen we onze spullen daar dan?" vroeg ik. "Heb jij nog een waterdichte rigzak? ik wel, dan proppen se daar alles in." zeg ik en ik trek mijn kleding op mijn ondergoed na uit en prop het in de tas. Ik duik weer in het water. "Ik denk dat het wel moet lukken" grijns ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ik wil je spulen daar wel heen drengen hoor dat jij even taken haalt en droog mos en zo dan neem ik je water dichte zak weer mee neem dan kunnen ze daar in dan blijfen ze droog en jij heb al een hekel aan water dus met al je spulen op je rug hou jij het niet vol want al onze spulen remmen ons af en ik ben echt een water mens


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Okeej is prima, maar hoe moeten we daar droog hout heen krijgen? er is vast goch al wat?" zeg ik. "Ik heb ook geen zin om nou weer me kleren aan te trekken en ze vervolgens weer uit te doen" lach ik. Ik heb alleen maar een onderbroek aan. Ik hen namelijk geen zin om met een natte broek en cape door de arena heen te lopen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Mijn cape licht nog bij de rand doe die dan even aan en de rand van het bos lichen genoeg takken en net naast de boom wasr je in zat licht genoeg mos voor 4 dagen dat is een kleine moeite en pak de spullen van jerro en doe ze op mijn rug en duik gouw onder water en zwem zo snel mogelijk naar de andre kand van de mooie grot als ik daar aan kom klim ik op de kand en leg alles wat op zijn plek zijn tas had ik helemaal leeg gehaald en zwem gouw terug en kom boven water


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    Ik knik en trek haar cape aan. Alleen een capa aan moet er verschrikkeljjk uit zien. Ik raap snel wat mos en takken bij elkaar. "Hoe krijgen we dit aan de overkant?" vraag ik. Ik zie de rugzak die ze met heeft geleegd. Ik pak hem van haar over en breek de takken en stop ze er in. Haar cape stop ik er ook in ze doet hem weer op haar rig. Ik duik weer in het water en zwem zo ver als ik kan onder water. Ik ben super slecht kn mijn adem inhalen ben hem nu ak weer kwijt. Berwchrikt kijk ik naar voor waar Elf zwemt.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Als jerro in het water is pak ik mijn rug zak ook en doe hem op mijn buik en de andere op mijn rug en zwem voor jerro uit onder water als we op de helft zijn kijk ik achter me en zie dat jerro geen lucht meer heeft ik doe snel mogelijk de rug zaken af en zwem zo gouw mogelijk naar jerro toe. Ik pak zijn hand vast dat hij weet dat ik er ben ik pake snel zijn hooft vast en leg mijn lipen op die van hem en blaaste wat lucht in zijn longen dat hij weer even door kan zwemen ik hielt zijn arm vast en met zen 2en zwemen we veder. Bijna op het einde merkte ik dat hij weer geen adem had en gaf hem mijn laaste beetje adem


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    Uitgeput hijs ik me omhoog in de grot. Ik zak neer. Ik trek mijn kleren weer aan en zak neer tegen de wand. "Als ze ons niet vinden moeten we elkaar nog vermoorden of ze sturen mulitanten op ons af" ik walg bij die gedachte water slangen of wat dan ook. Ik nerk nu pas hoe hard het zit hier. "Heb jij mo een deken of kussen of zo?" vraag ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Ik uitgeput naar jerro ja ik heb een slaapzak maar die moet ik even halen want heb de rugzakken afgedaan om zo snel mogelijk jou te helpen. ik zal ze zo halen als ik op adum ben gekomen en zit op de rant naast jerro dat scheelde echt niet veel maar we zitten veilig echt niemand die ons ziet en we merken gouw of er een aan komt maar die halen vast niet hier na toe. ik lach lief naar jerro


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    Ik lach terug. "Wat handig dat we water gingen halen" grijns ik. Nu zitten we hier onvindbaar. Ik zak neer tegen de slaapzak. Wat kan het leven in eenarena soms toch fijn zijn.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    als ik eindelijk op adem ben gekomen kijk ik jerro aan ik zal even de rugzakken halen want die hebben we wel nodig. ik neem een hap lucht en duik weer in het water en zwem zo gouw naar de tassen toe en doe ze op me rug en zwem zo gouw mogelijk terug. als ik eindelijk boven kom geef ik de tassen aan aan jerro en klim ik uit het watter half naakt.


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    Ik was onderhand mijn zwaard aan het droog maken toen ik Elf aan hoorde komen. Ik keek even op. Snel gooide ik haar shirt maar haar toe en haar broek. Ik keek weer naar mijn zwaard alsof er niets anders om me heen was. het deed me niet veel. Maar gelukkig ook niet want ik heb hier in de arena er ook geen zin in.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    ik kijk jerro lachend aan ik ga zo echt niet in me kleren hoor eerst maar droog worden. en pakte wat stenen die in de grot lagen en maakte een rontje en pakte jerro zijn tas en haalde de taken er uit en het mas en legde alles klaar daarna pakte ik mijn tas en haalde mijn slaapzak er uit kijk hier heb je me slaap zak en gooide die naar jerro. maar zoekte nog even veder in me tas en vond eindelijk mijn zetje vuur stenen en maakte een vuurtje voor ons om warm te worden.


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Wat jij wilt" zeg ik en ga tegen de slaapzak aan zitten. Ik pak mijn oude cape. "Hier kan jeje af drogen" grijns ik. Ik kijk in het vuur en warm de koffie op. De geur verspreidt zich in de grot maar is door het water buiten niet te ruiken. "Waarom wilde je je mijn bondgenoot sijn?" vraag ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    ik pak zijn cape aan en droog mij af en doe me kleren weer aan en ga vlak naast jerro zitten. waarom nou ik heb je wat in de gaten gehouden zins we bij elkaar zijn en daar voor ook even we zijn een goed team samen en beter dan de rest ik mag misschien arm wezen maar kan goed vechten ik weet van aan pakken en ik weet dat je het erg vind dat ik je leuk vind en dat het niet hoort in de arena. maar dat is de rede niet maar om dat we met zen twee ver komen. en waarom wou jij het en zeg niet alleen voor negen.


    I Love The Vampire Diaries

    (hij was waarschijlijk mis gefaan doen ik wilde posten xd ffies op opnieuw)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.