• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    April Eleanor Diver

    Gapend word ik wakker van een sissend geluid. Kippenvel verspreidt zich over mijn armen en ik sta op. Ik probeer uit het raampje te kijken en zie een enorme slang op me afkomen. 'Oh gosh', fluister ik en grijp mijn speer. Okay, hoe deed ik dit ook alweer? Ik sloop naar buiten en bekeek de slang. Hij bleef voor me staan sissen en ik voelde angst opkomen. Ik was als de dood voor slangen. Op het moment dat hij me aanviel, stak ik net optijd mijn speer naar voren, door het vel van de slang heen. Ik zuchtte opgelucht en besloot terug te gaan naar de rest. Ik pakte mijn fles water en nam een slok. Eerst wilde ik eten hebben. Op mijn hoede liep ik met mijn speer in mijn hand richting een enorme bananenboom. 'Wauw', zei ik zacht en hoorde gepraat uit een grot komen. Ik liep erheen en keek om het hoekje. Ik zag Jerro en Elena zitten en glimlachte.

    Jerro

    "Wat moet ik vertellen?" grijns ik. "Ik ben Jerro, kom uit 1 ben 17 en mijn ouders waren rijk. Beroeps vonden me vreemd negeerden me. Kon me niets schelen was toch het liefs alleen. Heb verschillende kinderen op school in elkaar geslagen daarom, ben geschorst geweest, terwijl zij het waren en ja en wat wil je nog meer weten?"
    vraag ik. "Oja, ik dreigde mensen op school ook, dus ja"

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 12:30 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena - District 11

    Nou ik vind je niet vreemd hoor. Als je dat maar weet ik mag je zo als je bent.
    Als ik geluid hoor in onze richting stop ik met praten en zie ik dat april de hok om komt. Ik kijk Jerro aan en geef hem een knip oog. en pak me slaap zak en doe hem weer in mijn rugzak. En kijk jerro weer aan zullen wij gaan jagen en lag een beetje gemeen maar tegelijk een knipoog er achter aan.


    I Love The Vampire Diaries

    April Eleanor Diver

    Ik kijk ze één voor één aan. 'Hebben jullie iets te eten? Of zijn die bananen eetbaar?' vroeg ik. Ik plofte op een steen in de grot en wapperde even met mijn handen. Het was warm hier.

    (Ailith mag wel dood. Ik ben er volgende week namelijk van maandag tot en met donderdag niet. Ik vond het wel een hele leuke RPG. Ik vind alles best, als ze haar moordenaar maar wel flink te grazen neemt en het niet Jerro is. Ow, en ik wil wel weten wie er uiteindelijk wint :') )


    Happy Birthday my Potter!

    (Grrrrr... )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Whaha, het zou gewoon geen mooie dood zijn als Jerro haar vermoord. Ik mag stalker niet :P)


    Happy Birthday my Potter!

    Jerro

    "Weet je dat wel zeker" grijns ik. Vroeg of laat ligt zij ook wel ergens te creperen van de pijn.
    "Prima idee" grijns ik. Ik stik bijna van de hitte. Onderweg moeten we echt even langs een waterbron gaan.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    ( Miss. geen mooie maar wel een leuke en spannende voor de spelmakers en dan kan je hem ook nog eens flink verwonden ^^ -niet dodelijk maar wel dat hij verzwakt wordt ^^-)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Elena Drift, district 11, heeft zojuist toestemming van mij gekregen om Ailith te vermoorden!)


    Happy Birthday my Potter!

    (Whaha, ik zie Jerro al toe kijken lui tegen een boom terwijl hij keihard lacht )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Het is ook alleen maar omdat ik volgende week naar Londen ga en geen zin heb om alles bij te moeten lezen aangezien dat veel te sloom gaat omdat ik dyslectisch ben. Het karakter Ailith is sterk genoeg om het nog veel langer vol te houden)


    Happy Birthday my Potter!

    Elena - District 11

    Ja ik weet het zeker we gaan jagen en loop na Jerro en als ik dicht bij zijn gezicht kom schrikt hij even wees niet bang eet je niet op hoor we laten haar hier oke fluister ik in zijn oor. april kon niet horen wat ik zeg. en kijk weer op. Ja is goed ze gaan eerst naar een waterbron want heb ook dorst en heb zin in een buik en lag naar Jerro. Ik doe me capouchon weer op en loop de grot uit.


    I Love The Vampire Diaries

    (Ja dat weet ik, ik vind het wel stom dat ze nu dood gaat >,<, anders had Jerro nog wat langer plezier gehad. Ik wist niet dat je Dyslectisch was, heb je dan alleen lezen, schrijven of allebei?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Allebei. Heb een hele slechte woordherkenning en dus als ik iets lees duurt het langer voor ik zie wat er staat. Verder heb ik ook moeite met spelling waar geen regels voor zijn, omdat ik dat dus niet opsla. Maar als ik iets gewoon niet weet heb ik of spellingscontrole, of kan ik het even intypen op google. Vandaar dat het niet opvalt :) )


    Happy Birthday my Potter!