• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle





    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:29 ]


    ~

    April Eleanor Diver

    Zuchtend kom ik overeind. 'Ik ben moe', klaag ik en begin richting het bos te lopen. Ik raap takken en planken en kijk rond. Waar kan ik onze hut maken en hoe ga ik het doen?

    (ik moet nu slapen. Ik ben blij, want Spanje heef gewonnen =D Die gasten hebben nog nooit zo'n fangirler als ik meegemaakt HAHA. x

    ps. Kan ik misschien een parachute met iets van lijm krijgen?)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 2:20 ]

    Jayson

    Ik kijk in de ogen van Amelia en lach even 'Deze wedstrijd word steeds mooier en mooier' zeg ik met een glimlach erachter aan, mijn handen blijven op de plek waar ze zitten waarna ik mijn lippen weer op die van haar zet.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kus glimlachend terug en geniet van alles. We zitten nog bij de laatste en zijn samen. Ik sluit rustig mijn ogen en lik over zijn lippen. Ik hoopte vurig dat er iets zou gebeuren waardoor we uit de arena worden gehaald. terug naar huis zonder dat er met een van ons iets gebeurd.


    ~

    Jayson

    Ik lach even, de wind heeft nu de geur van de vissen door de hele arena wel moeten brengen.
    Voordat de tributen hier zullen aan komen zullen ze eerst door de vallen heen moeten gaan. Ik kijk Amelia even aan en lach dan 'Nog eventjes, dan word het wachten beloont' zeg ik met een duivels lachje

    PARACHUTE VOOR APRIL

    Bevat een kleine tube lijm.

    Met vriendelijke groet,

    De Spelmaker


    ~

    April Eleanor Diver

    Ik pak 2 planken en bind ze met riet aan elkaar. Zo ga ik door en uiteindelijk ontstaat er een mooie hut. Hijgend val ik in het gras en sluit mijn ogen. Er miste wat, vond ik. Ik liep de hut in en pakte een zwart wit foto van mijn 2 zusjes. Ik pakte de parachute op van de grond en keek. Het was lijm. Ik plakte de foto boven mijn slaapplaats, waar ik gras had neergelegd.

    [Thanks c:
    Ik had beter spijkers kunnen vragen :L]

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk glimlachend naar Jayson. Ik hoopte dat er snel iets gebeurde. De gedachten waren nog niet uit mijn hoofd of een gigantisch iets vloog tegen de boom aan. Ik slaak een gil en kijk bang. 'Jayson wat was dat?'


    ~

    Jayson

    Ik begin te glimlachen 'Blijkbaren willen de spelmakers niet dat we te lang ergens blijven hangen' zeg ik waarna ik uit de boom spring. Als ik nog geen seconde omhoog kijk zie ik een gigantisch beest naar beneden vliegen. Ik begin te lachen, weer een van de beesten die ze hebben gecreeërt om ons te doden.

    Harvey - 9

    Ik kijk naar Jerro en Elena en knik dan kort. Ik spring achter onze schuilplaats vandaan en loop naar Ailith, en het meisje dat bij haar is.
    "Ehm, hai, lang niet meer gesproken, sinds het begin van de Spelen," zeg ik, terwijl ik besef dat dit niet de juiste openingszin is om iemand te begroeten die je daarna moet vermoorden. Kan ik het überhaupt over mijn hart krijgen een districtgenoot te vermoorden? Ik laat het wel aan Jerro en Elena over, die lijken me moordlustig genoeg. Desnoods neem ik het andere meisje wel voor lief.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Amelia Rivers - District 3

    De boom begint hard te schudden en ik val van Jayson zijn schoot.ik probeer me ergens aan vast te grijpen wat mislukt en zo val ik hard twee meter naar beneden. Ik kan de tak vast houden en bungel nu terwijl de pijn door mijn hele lichaam gaat. 'Help me' roep ik en kijk angstig naar de vallen onder me. Ik wilde niet dood. Niet nu...


    ~

    Jarvis schreef:
    (...)

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Een zweem van een glimlach bespeelt Revenna's lippen.
    "Bedankt", fluistert ze bijna onhoorbaar. Ze raapt het doosje op en maakt de parachute los. Een potje met zalf erin en vers verband. Ze slaakt een zucht van verlichting en maakt opnieuw alle verband los, stopt die in haar rugzak om later eventueel weer uit te spoelen om te hergebruiken en smeert zalf op de wonden. Het prikt eerst wat pijnlijk, maar als er een zuchtje wind over strijkt, voelt ze alleen een aangename tinteling. Hoeveel zou dit gekost hebben? Het verband misschien niet zoveel, maar de zalf... Misschien heeft ze toch wat gulle sponsors bij elkaar weten te schrapen. Ze haalt een hand door haar bruine haar en doet de paardenstaart die er in het begin van de Spelen in zat, maar na een tijdje losgekomen was, weer in haar haar. Het voelt vreemd om het niet in haar gezicht te voelen.


    help

    Jerro

    Waarom loopt die gozer daar nou zo angstig. Denkt hij soms dat hij ze moet vermoorden. Ik kon mijn hand wel in mijn gezicht slaan en stilletjes in een hoekje gaan huilen. Maar dat had natuurlijk geen zin. Het was alleen de bedoeling dat hij haar af zal schrikken en laat zien dat wij nu bondgenoten zijn. Dan komt dat uur, die minuut, die seconde steeds dichter bij. De seconde dat haar bloed op mijn zwaard zit. Ik haar bloed kan ruiken en voelen. Het op mij zit en ik het er niet af zal halen. Het bloed van mijn prooi. Dan is mijn prooi dood en kan ik een ander gaan zoeken. Die uit drie bijvoorbeeld. Drie is een zwak district met al hun techneuten, maar dit jaar houden ze het wel verbazend lang uit. Dus daar kan ik op jagen. Bovendien heb ik nu een redelijk sterke bondgenoot aan mijn zijde. Al levert ze ook wat probleempjes op. Wat probleempjes die niet handig zijn in een arena... Negen heb ik alleen nodig daarna mag hij de pot op en die kleuter daar kan ik dan ook niets meer mee. Ik heb met dat kind ook niets gekund dus die mag dan meteen in de prullen bak. Pfff... dat wordt nog een heel gedoe maar een gedoe dat ik kan oplossen en dan met de prijs naar huis kan. Ik schrok weer wakker van stemmen. Ik draai me verschrikt om en kijk in de ogen van Elf. Ik schrik weer helemaal wakker. "Waar is die mongool ooit mee bezig? Gaat hij haar vermoorden of zo?" sis ik geïrriteerd tegen haar.

    (Zo er gaat veel in zijn hoofd om xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena - District 11

    Als ik naar harvey kijk zie ik dat hij twijfelt. En kijk gelijk Jerro aan en loop naar hem toe hij twijfelt. Volgens mij kan hij zijn eigen district genoot niet aan vallen dus wat gaan wij doen. Vallen wij ze aan of treken wij ons terug.


    I Love The Vampire Diaries

    (Naampie veranderd ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    April Eleanor Diver

    Zuchtend besluit ik in de goed beschutte hut te gaan liggen. De anderen lieten me toch vroeg of laat wel stikken, of Jerro gooide een bijl in mijn rug. Ik sloot mijn ogen voor een moment en dacht aan Harvey. Hoe zou hij zijn? Ik dacht terug aan het moment dat hij me probeerde te verdrinken. Zijn ogen schitterden in mijn zicht. Ik schudde mijn hoofd om het te vergeten. Ik viel in slaap.