• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!




    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!


    Eigenaar is nu SilverWing als ik het goed heb. Alle rechten behoren haar toe. Origineel door TrueKlainer.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:41 ]


    kindness is never a burden.

    Austin
    'k zie je morgen wel bij het ontbijt.'Zegt ze een korte knuffel. 'Zie je morgen'zeg ik met een glimlach en loop daarna naar mijn kamer toe waar ik Flin zie. Hij ligt al als een blok te slapen en ik kleed me gauw om. Ik ga ook in bed liggen en val al gauw in slaap.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 20:56 ]

    Noah
    Ik ga naar mijn kamer maar zie Aecio nergens. Of hij ligt al in zijn bed. Dat zie ik niet in het donker. Ik trek mijn jurk over mijn hoofd en doe mijn schoenen af. Zere voeten. Ik kruip in mijn ondergoed in het bed en val meteen in slaap.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 20:59 ]


    kindness is never a burden.

    [Doen we nu gewoon tijdsprong naar volgende dag?]

    [Ja, goed idee. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    [Oke,schrijf jij eerste stukje maar xD]

    [Ja momentje. ]


    kindness is never a burden.

    [ Is goed :)]

    Flint
    Geeuwend rek ik me uit en krab op mijn achterhoofd. De zonnestralen schijnen door het raam naar binnen en wanneer ik naar buiten kijk voel ik een stekende koppijn. "Verdomme!" vloek ik luid en werp snel een blik op Connor en Austin. Fuck hangover. Ik ga naar de badkamer en vul een glaswater waarin ik een aspirine doe. Daarna stoot ik nog eens mijn teen aan de kast waardoor ik nog eens luid vloek en met veel moeite weet ik het terras te bereiken. Ik zet mijn zonnebril op en ga met mijn rug naar de zon zitten. Goodmorning Aruba.


    kindness is never a burden.

    Austin
    Langzaam wordt ik wakker en open ik mijn ogen. Ik ga rechtop zitten stap uit bed. Ik zie dat Flint op het terras zit en loop er ook heen.'Goodmorning' mompel ik naar hem en daarna bedenk ik me wat voer gisteravond .'Zo en jij zei dat je niemand leuk vond hea?'zeg ik lachend tegen hem doelend op de zoen tussen hem en Madison. 'En ik dacht dat je ook nog met mij zou dansen!'zeg ik daarna lachend en trek een pruillipje waarna ik weer moet lachen.

    Flint
    Ik kijk op als Austin komt aangewandeld. Lachend en wel. "Geen kater?" vraag ik verbaasd en neem nog een slok van mijn glas.


    kindness is never a burden.

    Austin
    'Je ontwijkt me vragen hea'zeg ik lachend en kijk hem dan aan. 'Na valt nog wel mee,ik kan goed tegen drank'zeg ik met een grote glimlach en kijk even naar het uitzicht vanaf ons terras. De zon schijnt in mijn ogen en ik loop even naar binnen om mijn zonnebril te pakken. Daarna loop ik terug naar Flint en ga naast hem zitten.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 21:22 ]

    Flint
    "Madison is leuk." zeg ik neutraal. Ik ga niet meisjesachtig beginnen gillen en honderduit vertellen hoe geweldig ze wel niet is. "En de volgende keer dans ik wel met jou als jij me van de drank afhoud." zeg ik. "Nog even en mijn hoofd barst in tweeën."


    kindness is never a burden.

    Austin
    Ik grinnik even en knik dan. 'Dat wist ik ook wel dat jijder leuk vond'zeg ik grijnzend. 'En dat doen we'zeg ik nadat hij een voorstel deed. 'Heb je al een pijnstiller ingenomen?'

    Flint
    "Ja, al 2." antwoord ik en drink de rest van het medicijnwater uit. "Kom op, vergeet die kater en laten we ons klaarmaken voor het ontbijt." zeg ik en sta op. "Je was anders ook in goed gezelschap. Noah?" zeg ik en probeer wat te lachen maar daar voel ik mijn koppijn weer.


    kindness is never a burden.

    Austin
    ik sta ook op en loop naar binnen. Ik grinnik even om zijn opmerking en knik dan. Ik ga er veder niet op in en kleed me aan. Daarna liep ik even naar de badkamer en deed me haar even goed. Daarna loop ik de badkamer weer uit en geef Flint even een duwtje tegen ze schouder. 'Kom we gaan naar beneden'zeg ik en loop richting de deur.