• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!




    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!


    Eigenaar is nu SilverWing als ik het goed heb. Alle rechten behoren haar toe. Origineel door TrueKlainer.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:41 ]


    kindness is never a burden.

    Austin
    Ik grinnik als die ober zijn nummer geeft en ga naast Madison lopen. 'Zo je bent hier nog geen dag en ze zitten nu al achter je aan'zeg ik lachend en knipoog even.

    [Hehe, je wacht op een zoen huh? :Y) ]
    Flint
    Ik grijns en laat me op één knie voor haar vallen. "Lieve Madison." begin ik plechtig. "Wil je alsjeblieft de mijne zijn. Niet als mijn vriendin maar enkel als mijn vriendin." zeg ik. Laat haar daar haar hoofd maar over breken. Ik doe alsof ik een ring in mijn handen heb en 'open' het 'doosje'.


    kindness is never a burden.

    [Ik heb vanav. schoolfeest dus ben hele avond weg]

    Aecio
    Iedereen gaat naar een café.
    Ik draai me om en loop de andere kant uit terug naar het hotel.
    Cafés zijn niks voor mij, dan ben ik de stille en de gene die niet dronken is of achter meisjes aal loopt.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    *Hehhe c:*
    Madison
    Ik kijk hem lachend aan what the fuck bedoelde hij met Niet als mijn vriendin maar enkel als mijn vriendin... ik keek hem weer aan "Sta op vaag kind iedereen staart" zeg ik lachend en trek hem weer omhoog. "Maar best is goed" zeg ik lachend op zijn vraag "Maar ik wil er wel wat voor terug" zeg ik en zet mijn handen in mijn zij.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    Lachend laat ik me door Madison omhoog trekken. "Ik dacht dat je al wist dat ik een 'vaag kind' was." Ik doen zo'n.... vage [*grijns*] handbeweging en loop weer verder. "Geef me een voorbeeld." zeg ik en wrijf over mijn onzichtbaar baartje.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:52 ]


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik loop lachend achter hem aan "Natuurlijk wist ik dat je een vaag kind was maar weet je ik ben gestoord dus dat matcht mooi" zeg ik lachend en gooi mijn arm over Flint heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    "Fantastisch Madison." zeg ik sarcastisch. En sla mijn arm om haar middel. "Jij, ik, dansen." grijns ik. We komen aan bij de club en ik laat mijn identiteitskaart zien waarna ze me doorlaten. De luide muziek dringt met harde bonken mijn oren binnen en lichten schieten door de overvolle zaal. Een vage geur van zweet, drank en kots dringt zich als een rookwolk om mee heen. Ik wacht aan de bar op de anderen en bestel ondertussen al een Mojito.

    [Had 'm al klaar maar was gewoon vergeten te posten. Ik ga strakjes naar Dark Shadows gaan kijken dus ga dan niet meer online komen.]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 20:18 ]


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik lach even als hij de club inloopt, ik laat zelf ook mijn Id zien en loop dan naar binnen. Ik kijk om me heen en pers mezelf tussen de druk dansende mensen naar de bar "This is my scene" zeg ik lachend en bestel zelf een Long Island Iced Tea en neem meteen een slok en voel de alcohol in mijn keel branden "Heerlijk" zeg ik en draai me naar Flint toe "Dus dansen dan maar" fluister ik zwoel in zijn oor.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    Ik gooi mijn Mojito in een keer achterover en neem Madisons hand vast. Ik trek d'r mee op de dansvloer en begin lachend te dansen. "Show me what you've got!" grijns ik uitdagend.


    kindness is never a burden.

    [Gotta go. Bye ^^ Flint reageert morgenochtend wel op Madison. (: ]


    kindness is never a burden.

    Madison
    "I will" zeg ik lachend en begin sexy mijn heupen te bewegen en ga meteen los op de beat van de muziek, ik ga wat dichterbij Flint te staan en leg mijn armen om zijn nek en beweeg nog steeds op de beat van de muziek. "And" fluister ik in zijn oor en geef hem een klein kusje in zijn nek.

    *Is goed tot morgen c:*

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 20:37 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    Als we de club inkomen loop ik gauw naar de bar toe en bestel een mixje.Ik sla hem in een keer achter over en voel het branden in mijn keel.

    ['And' wat eigenlijk? Tis zaterdag ochtend don't blame me.]
    Flint
    Ik leg mijn handen op Madisons heupen en dans met d'r mee. Die ene mojito begint al lichtjes aan naar mijn kop te stijgen.


    kindness is never a burden.

    *Hehe i don't blame you, ik bedoelde van wat Flint er van vond maar laat dat maar zitten want het is niet echt een goede zin :Y)*
    Madison
    Ik voel hoe Flint zijn handen op mijn heupen legt en ik ga vrolijk door met dansen op het ritme van de muziek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.