• ik heb dus een storie . en darvan heb ik al 2 hoofstukken. maar ik heb eindelijk een plaatje gevonden voor de inleiding van de strorie (niet in de hoofstukken) maar hoe kun je je dar je foto ner zetten xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor


    Everything is worse without music.

    Hoe zet je een foto in de beschrijving van een story

    Je slaat allereerst de foto op je computer op. Dan ga je naar http://www.tinypic.com en upload je hem. Je neemt de direct link en plaatst die tussen de onderstaande codes bij de beschrijving van je story:

    [ img]hier de direct link[ /img]
    (ZONDER SPATIES!)


    Happy Birthday my Potter!

    oke bij mij werk dat dus niet:S


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RoseDestiny schreef:
    oke bij mij werk dat dus niet:S

    Moet je anders even je foto plaatsen bij Tinypic, en dan

    =D


    Everything is worse without music.

    Ik doe ook


    en dan zonder spaties
    en ik heb img met hoofdletters geprobeert
    but it doesnt work D:
    --

    owh wacht toch wel xd

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 21:00 ]


    Als je een vlinder wilt zijn moet je bereidt zijn het bestaan als rups op te geven.

    Significance schreef:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij mij doet ie het dus ook niet :S Ik kan proberen wat ik wil, ik pak de directe link @ tinypic, stop hem tussen

    en dan krijg ik gewoon de link te zien en geen plaatje (T$%*)#)$#RIQO$


    -

    Jellybeer schreef:
    Bij mij doet ie het dus ook niet :S Ik kan proberen wat ik wil, ik pak de directe link @ tinypic, stop hem tussen

    en dan krijg ik gewoon de link te zien en geen plaatje (T$%*)#)$#RIQO$

    Je moet wel zorgen dat je je story bekijkt zoals bezoekers dat doen, en dus niet in het menu waar al je hoofdstuk op een rij staan en je ze kunt aanpassen enz. Daar is het namelijk normaal dat je alleen de link ziet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    hijjjjdoet uttt xd


    -

    dankje(H)

    Seduce schreef:


    (:

    Square schreef:
    (...)
    Je moet wel zorgen dat je je story bekijkt zoals bezoekers dat doen, en dus niet in het menu waar al je hoofdstuk op een rij staan en je ze kunt aanpassen enz. Daar is het namelijk normaal dat je alleen de link ziet.


    dankjewel, ik probeerde echt van alles en toen las ik dat van jou...
    EN hij werkt gewoon!! echt superblij dat mijn zelfgemaakte foto bij mijn strie staat!!
    Dankje(L)(L)


    You Only Have One Life, Live Like You Own It<3 Don't T

    [ img] link [ /img]
    zonder spatie's
    als je dan naar lezen gaat staat het plaatje er
    als je gewoon op de plek zit waar je kunt schrijven en de volgorde veranderen staat die link daar
    dat is ook zo bij mij. Best wel raar. Maar hij doet het wel


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."


    Ride or die