• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!




    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!


    Eigenaar is nu SilverWing als ik het goed heb. Alle rechten behoren haar toe. Origineel door TrueKlainer.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:41 ]


    kindness is never a burden.

    Flint
    "We kunnen de stad en het stand wat verkennen?" stel ik voor en begin aan mijn berg voedsel. Wat kunnen we anders doen, het eiland is zo klein als wat.


    kindness is never a burden.

    Madison
    "ja laten we de stad even ingaan" zeg ik enthousiast en eg mijn hand even op Flint zijn arm "ik heb zin om te winkelen" zeg ik er lachend achterna


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    "Whatever," mompel ik lachend met een volle mond. "Denken jullie meiden enkel aan kleren en schoenen?"


    kindness is never a burden.

    Madison
    "Nee natuurlijk niet maar het is toch gezellig om samen te gaan winkelen of gewoon een beetje rondlopen" zeg ik lachend en drink snel mijn sap op en kijk hem vragend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    "Tuurlijk, als me maar weet dat ik je zakken niet draag. Vraag dat maar aan Austin." zeg ik en zit al aan de helft van mijn bord.


    kindness is never a burden.

    Madison
    "Nou zeg ik ben echt geen meisje dat zoveel koopt in een keer" zeg ik verontwaardigd en loop met mijn lege bord en glas naar de plaats waar ik het moest afgeven en loop dan weer terug.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    "Het spijt me Madison.Vergeef je me?" vraag ik met een pruillipje wanneer ze terugkomt.


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik kijk hem lachend aan "Ik zal er nog even over nadenken" zeg ik plagend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    Ik werp nog een blik op Madison en lach voordat ik het laatste broodje in mijn mond prop. "Gewonnen!" roep ik luid. Enkele gasten kijken me boos aan maar het kan me niks schelen. "Haha! Ik heb gewonnen! Kom maar met dat ijsje." grijnsde ik naar Austin en sprong op om mijn inmiddels leeg bord terug weg te zetten.


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik schik half als hij opeens luid roept dat hij gewonnen heeft "Jezus Flint" zeg ik lachend, ik kijk om me heen en zie wat gasten boos in onze richting kijken wat zullen deze mensen ook echt een geweldige zomer krijgen dacht ik in mezelf en zie dat Flint ook zijn bord wegbrengt.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Noah
    Ik volgde het gesprek maar half door mijn barstende kop en liet nog een pijnstiller in mijn glas water vallen. Het is al de 3de en het helpt verdomme niet. "Kunnen jullie even stoppen met praten," zeg ik schor en sluit mijn ogen tegen het felle licht van de lampen en de zonnestralen.


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik keek even naar Noah die er niet zo goed uitzag en grijnsde even dacht ze nou echt dat ze van het stille meisje zou veranderen in een wild child met een avondje drinken dacht het niet schat. Ik kijk weer weg en kijk op mijn telefoon die aangeeft dat het al over 1 uur s'middags is "Zullen we nou gaan.?" vraag ik aan Flint.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:48 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (Dagen zonder internet :( verschrikkelijk!)

    Aecio
    Ik word wakker van een zonnestraal die vervelend in mijn gezicht schijnt.
    Ik draai me om maar helpt niet.
    Geïrriteerd ga ik overeind zitten en wrijf met mijn handen door mijn haar.
    Ik sta op en pak wat kleding, Noah is al weg dus ik kan gewoon rustig gaan douchen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Gaat Aecio mee de stad verkennen en winkelen of niet? ^^ ]
    Flint
    "Tuurlijk." grijns ik en sta op. "Komen jullie ook mee, Austin, Noah?" Noah knikt en staat op. "Gewoon even mijn tas halen." zegt ze en rent de ontbijtzaal uit.


    kindness is never a burden.

    (Agh why not, word hij weer lekker stil ofzo xD)

    Aecio
    Een keer iets anders dan het kamp, warm water en water dat niet op gaat of dat je moet delen met iemand anders. Maar toch moet ik eens ergens anders aan gaan denken dat het kamp en de oefeningen. Ik zeep mezelf in en probeer aan iets anders te denken.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira