• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!




    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!


    Eigenaar is nu SilverWing als ik het goed heb. Alle rechten behoren haar toe. Origineel door TrueKlainer.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:41 ]


    kindness is never a burden.

    Noah
    "Hij is gewoon een flirt." lach ik. "Heb me in tijden niet zo goed gevoeld!" schreeuw ik dolgelukkig.

    Flint
    "Morgen heb ik zeker een hangover!" lach ik. "Maar ik heb het er voor over!"


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik lachte om zijn opmerking "Me too" zeg ik lachend en ga weer verder met dansen en sla na een tijdje mijn armen om hem heen "But you know if you don't give me what i want i'll come and get it" fluister ik in zijn oor en druk mijn lippen tegen zijn kaak.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    ik grinnikte even. 'Moet je vaker uitgaan'zeg ik en knipoog even naar der. 'Dan ga ik wel met je mee'zeg ik lachend en kijk even naar Flint en Madison die ook aan het dansen zijn.

    [Wet moet-ie daar nu weer op antwoorden S:]
    Flint
    "Tell me." grijns ik. Ik vang haar blik met mijn ogen en dwing haar me aan te kijken. "What is it that you want from me?"

    Noah
    "Fantastisch idee. Ik ga nog een drankje halen, moet je ook wat?" vraag ik aan hem. En friemel me los uit zijn greep.


    kindness is never a burden.

    Austin
    'Ik loop wel mee'zeg ik en laat haar los. Ik loop naar de bar en draai me om naar Noah. 'Wat wil je? Ik betaal wel'

    Noah
    "Een Malibu Island Cosmo." zeg ik en leun tegen de bar. Een passeert ene knappe jongen en even kijk ik er naar. Hij kijkt terug en gaat naast me staan. "Hee, babe." grijnst hij.


    kindness is never a burden.

    *Hehe sorry :Y)*
    Madison
    Ik kijk hem doordringend aan "You know what i want" zeg ik "And i want it now" zeg ik weer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [CU guys, ik ga gaan shoppen. hehe :Y) ]


    kindness is never a burden.

    Austin
    Ik knik even en draai me om naar de bar. 'twee Malibu Island Cosmo' zeg ik tegen de man en hij knikt. Hij geeft me de glazen en ik betaal. Ik grinnik even als Noah weer met een jongen staat te praten en draai me naar haar toe. 'Hier'zeg ik glimlachend en geef het glas aan haar. Ik ga naast er staan en kijk de jongen even aan.

    *Nooo :c Mheemeee :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    Ik schiet in de lach. "Nu moet je echt wat duidelijker zijn, Maddie. Ik ben een jongen, en die snappen dingen niet zo snel als meiden."

    Noah
    Austin heeft me mijn Malibu,"Bedankt Austin." glimlach ik en neem een slok van mijn Malibu waarna ik hem meetrek op de dansvloer. De jongen kijkt ons even na haalt dan zijn schouders op en loopt weg. Lachend schud ik mijn hoofd en sla mijn armen om zijn nek heen.


    kindness is never a burden.

    Austin
    Ik lach even om het gezicht van de jongen als Noah me mee trekt de dansvloer op maar hij haalt daarna zijn schouders op. Noah slaat haar handen om mijn nek en ik leg mijn handen weer om haar heupen waarna ik weer op het ritme dans.

    [Heb een cd van Within Temptation en een poster van One Direction gekocht. Hehe, just saying. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    [Oeeewwh poster van one direction ^^ welke?]

    [Deze: klik. Heb 'm al in het klein van bij de Joepie maar in het groot is-ie mooier. ^^]
    Noah
    Er begint een traag nummer te spelen en ik leg mijn kin op Austins schouder. "Ik dacht nog, waarom ben ik meegegaan op deze reis. Maar nu ben ik toch blij dat ik ben meegegaan." fluister ik in zijn oor en sluit mijn ogen.


    kindness is never a burden.