• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!




    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!


    Eigenaar is nu SilverWing als ik het goed heb. Alle rechten behoren haar toe. Origineel door TrueKlainer.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:41 ]


    kindness is never a burden.

    Flint
    Ik kleed me vliegensvlug om in een donkerblauwe short en een wit shirt en volg Austin naar beneden. We gaan naar de ontbijtzaal waar Noah al aan een tafeltje zit. Ze draagt een korte jurk met bloemen op en sandalen. An haar gezicht te zien heeft ze ook nogal moeite met de drank van gisteren. "Goodmorning sunshine." grijns ik en vergeet de kater. Ze schenkt me een nog-een-woord-en-ik-vermoord-je-blik. Glimlachend kijk ik naar het ontbijtbuffet die tegen de muur staat. "Oh, lekker." Ik ga er meteen op af en schuif aan.


    kindness is never a burden.

    Austin
    'Goodmorning' zeg ik tegen Noah die al aan een tafeltje zit. Ik kijk even naar Flint die naar het ontbijtbuffet loopt en ik loop er gauw achteraan. Ik pak wat lekkere dingen en loop daarna terug naar het tafeltje om het op te eten.

    Flint
    Ik kom terug aan tafel zitten met een bord vol broodjes, beleg, yoghurt en cornflakes. Ook een tas koffie en een glas fruitsap heb ik mee kunnen nemen en van als ik zit val ik aan.


    kindness is never a burden.

    Austin
    Ik kijk even lachend naar de enorme hoeveelheid eten op Flint's brod. 'Eet je altijd zoveel in de ochtend?'vraag ik lachend en begin zelf ook gauw te eten.

    Flint
    Ik schud mijn hoofd,"Maar er was zoveel lekker eten!," zeg ik dramatisch met mijn mond vol eten. "Hoe kon ik kiezen."


    kindness is never a burden.

    Austin
    ik begin even te lachen en schud mijn hoofd. 'nou geniet maar van al dat lekkere eten van,als je dat al allemaal opkrijgt' zeg ik grijnzend en stop zelf mijn laatste hapje in mijn mond.

    Flint
    Met opgetrokken wenkbrauw kijk ik Austin aan. "Denk je dat ik die niet op krijg? Wanna bet?" daag ik hem uit


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik voel warme zonnestralen op mijn gezicht en knipper langzaam mijn ogen open, ik sla de dekens met een zucht van me af en loop rustig naar de badkamer waar ik de douche aanzet. Ik trek mijn ondergoed uit en stap onder de douche, na datvii mijn haar en lichaam heb gewassen zet ik de douche weer uit en droog mezelf af. Ik loop in een handdoek naar mijn koffer en trek eerst schoon ondergoed aan en trek er een paar spijkerstof shorts bij aan die afgerafeld zijn en trek een wit t-shirt over mijn hoofd en stap in mijn witte all stars. Ik doe snel wat neutrale make-up op en loop dan de kamer uit op naar de eetzaal. Ik pak een bord en een broodje en leg het neer op mijn dienblad, ik pak ook nog twee stukken fruit voordat ik rond kijk en Noah, Austin en Flint aan een tafel zie zitten"goedenmorgen" zeg ik vrolijk en glimlach naar ze en ik ga naast Flint zitten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    ' is goed waarvoor'vraag ik grijnzend. Ik kijk even naaar zijn bord die nog steeds helemaal vol is. Daarna komt Madison aangelopen 'goodmornig' begroet ik hasr terug en kijk dan weer lachend naare Flint

    Flint
    "Ah! Goeiemorgen Madison!" glimlach ik vrolijk en kijk haar even aan waarna ik me weer tot Austin wend. "Voor -uh, wat stel je voor?"

    [Ik moet dan weer gaan maar kom deze namiddag terug ^^ ]


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik neem een hapje van mijn broodje en kijk de jongens even aan "waar hebbe jullie het nou over" vraag ik lachend en neem en klein slokje van mijn sinassappelsap.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    "Over het feit dat Austie denkt dat ik mijn bord niet op kan eten." leg uit ik aan Madison en neem nog een slok van mijn hete koffie. Ik doe er het zakje suiker in en een klein beetje melk.


    kindness is never a burden.

    Austin
    Ik kijk hem aan. 'Degene die wint trakteert op ijsjes'zeg ik als voorstel en kijk daarna even naar mijn bord die leeg is. 'ik ga nog wat halen'zeg ik en loop naar de ontbijtafel waar ik lekkere broodjes en at fruit op mijn bord leg. Ik pak nog at te drinken en loop dan weer terug.

    Flint
    "That's a deal mate." grijns ik en drink nog wat van mijn koffie.


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik kijk ze even aan en lach even "ok dan" zeg ik en stop het laatste beetje van mijn brood in mijn mond. Zodra ik ook mijn fruit op heb kijk ik fe rest even aan "dus wat gaan we vandaag doen" vraag met een glimlach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.