• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!




    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!


    Eigenaar is nu SilverWing als ik het goed heb. Alle rechten behoren haar toe. Origineel door TrueKlainer.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:41 ]


    kindness is never a burden.

    [Dom van me. ^^]
    Flint
    Als het liedje ten einde is neem ik Madisons hand vast en begeleid haar mee naar de bar. "Wat wil je? Ik betaal." schreeuw ik in haar oor om de luide muziek die alweer opstaat te overstemmen. Ik kijk om me heen of er nog een andere van onze groep kan zie en wat verderop zie ik Noah aan een tafeltje zitten.


    kindness is never a burden.

    *Hehe :Y)*
    Madison
    Na het liedje leid Flint me naar de bar "Wat wil je? Ik betaal." schreeuwt hij om de muziek te overbruggen. Ik dacht even na "Doe maar een martini" schreeuw ik terug en lach even naar hem. Ik kijk even rond en uiteindelijk zie ik her en der wat mensen van onze groep maar daar ga ik me nu geen druk om maken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    Ik bestel 2 Martini's en geef er een aan Madison. "Proost!" schreeuw ik voor de tweede keer vanavond en neem een grote slok. Ik zie Austin staan en roep naar hem,"Yo Austin!" Ik wenk hem en wend me dan terug tot Madison. "Waar is Sophie?" vraag ik aan haar.


    kindness is never a burden.

    Austin
    Ik hoor mijn naam ergens een beetje en kijk om me heen. Ik zie dat Flint me wenkt en loop er vrolijk naar ze toe. 'Yoo'zeg ik als ik bij ze ben en kijk daarna naar de barman. 'Doe mij ook maar een Martini'zeg ik en krijg het even later in mijn hand geduwd.

    Madison
    Ik neem de martini aan van Flint en neem zelf ook een slok, ik zie dat Flint naar Austin wenkt en dan weer terug naar bij draait "Waar is Sophie?" vraagt hij, ik haal mijn schouders op "Ik weet het niet volgens mij ging ze even naar buiten om wat frisse lucht te halen ofzo" zeg ik hem terug en neem een tweede slok.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:53 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    Ik knik naar Noah die in goed gezelschap aan het tafeltje zit. "Laten we bij Noah gaan zitten." schreeuw ik tegen Austin en Madison. "Tenzij jullie willen dansen?"


    kindness is never a burden.

    Madison
    "Ik wil dansen" zeg ik en kijk ze lachend aan "We zijn hier om lol te maken niet om saai te gaan zitten" zeg ik weer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    "Ah, Madison. Je hebt weer eens gelijk. Let's dance!" Ik trek haar mee en ook Austin grijp ik vast aan zijn shirt. Er staat een leuk nummer op met een fantastische beat en meteen haal ik mijn gekste moves boven.


    kindness is never a burden.

    Madison
    "Ik heb altijd gelijk" zeg ik lachend en begin zelf ook helemaal wild te dansen, "WHooe" gil ik en ga weer verder met dansen terwijl ik lekker hard meezing met het nummer dat op staat.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    Grijnzend dans ik mee en shuffle ook nog eens. "Everyday I'm shuffling!" lach ik luid.


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik lach even met hem mee "Nice moves hoor Fliny" zeg ik lachend en hoor hoe het liedje veranderd en ik hoor opeens hangover luid uit de boxen en ik begin helemaal op en neer te springen en zing weer geweldig hard mee.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 11:23 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    Ik wordt door Flint meegetrokken de dansvloer op en dans op het ritme. Ik kijk even om me heen naar de andere mensen die hier zijn. Ik zie Noah zitten wenk haar even. Als ze daar zo alleen zit is het ook zo zielig..

    Flint
    "I got a hangover! I've been drinking too much for sure I got a hangover!" schreeuw ik luid en spring net als Madison op en neer. De helft van mijn Martini valt op de grond dus drink ik die snel uit.

    Noah
    Ik zie Austin me wenken en duw de jongen van me af. "Call me." grijns ik en loop naar Austin. "Heya!Dance with me Austin!" gil ik halfdronken en zie Flint en Madison op en neer springen. Ik gooi mijn armen om Austins schouder en dans.


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik sla het restje van mijn martini achterover en geef het aan de eerst volgende persoon die langs liep "Thanks babe" zeg ik de persoon en ga weer wild door met dansen "Whoooohoooo I've got a hangover" schreeuw ik net zoals Flint en lach even om mezelf, finally were i belong denk ik in mezelf en voel hoe ik al weer een beetje fuzzy word van de drank maar dat was juist alleen nog maar leuker.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    Ik grijns naar Noah,ze is al half dronken. Ze slaat haar armen om me nek en glit dat ik met er moet dansen. Ik leg mijn handen om haar middel en dans op het ritme van de muziek. 'Gezellig gehad met die jongen?'vraag ik lachend