• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!




    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!


    Eigenaar is nu SilverWing als ik het goed heb. Alle rechten behoren haar toe. Origineel door TrueKlainer.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:41 ]


    kindness is never a burden.

    [Die heb ik ook! :) Najaah niet in het groot dan maar alsnog xD]
    Austin
    Een traag nummer komt op en Noah legt haar kin op mijn schouder. "Ik dacht nog, waarom ben ik meegegaan op deze reis. Maar nu ben ik toch blij dat ik ben meegegaan." fluistert ze in mijn oor en ik glimlach even. 'Ik ben ook blij dat je toch bent meegegaan'zeg ik

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 17:39 ]

    Madison
    "Ik merk het" zeg ik lachend en kijk hem even aan, voordat ik mijn blik afwend naar de grond en kijk hem na een tijdje weer aan en druk mijn lippen kort op die van hem "Duidelijk" vraag/ zeg ik hem.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    Even kijk ik Madison verward aan niet wetend wat nu te antwoorden. Maar dan neem ik haar gezicht in mijn handen en druk mijn lippen op die van haar. "Heb je je antwoord?" lach ik wanneer ik d'r terug loslaat.


    kindness is never a burden.

    Noah
    Ik glimlach en trek hem even dichter tegen me aan. Met mijn wang op zijn schouder kijk ik naar ehm- Flint? en Madison die zoenen. "Zij vinden het blijkbaar ook niet erg dat ze meegegaan zijn." lach ik zachtjes.


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik lach even en knik even "Ja ik heb mijn antwoord" zeg ik lachend en leg dan ook mijn hoofd op zijn schouder terwijl ik de rustige muziek hoor en sluit even mijn ogen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Happy now?! hehe ^^ ]
    Flint
    Ik sluit mijn armen om Madisons middel en glimlachend zet ik mijn kin op haar schouder. Op de rustige muziek schuifelen we heen en weer.


    kindness is never a burden.

    *jup c: haha*
    Madison
    Ik voel hoe Flint zijn armen om mijn middel legt en ik druk me nog wat dichter tegen hem aan, dit word echt een top vakantie denk ik in mezelf en schuifel samen met Flint op het ritme van de muziek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    Ik kijk even en snap dan wat ze bedoelde. Ik grinnik en knik even. 'En Flint maar zeggen dat de meiden hem nooit zien zitten'grinnik ik terwijl ik nog een laatste blik op hun werp en me dan weer richt op Noah.

    Noah
    Ik lach. "Ah misschien niet in Nederland. Voor hen zal Aruba het liefdeseiland worden." Ik zwijg even en luister naar de muziek. "Ik geef mijn voorkeur aan Parijs. Wat vind jij de meest romantische plaats op de hele wereld?"


    kindness is never a burden.

    Austin
    'Tjaa,parijs of Rome,maar deze plek heeft me jou gebracht hea' zeg ik met een glimlach.

    [korte reactie want ik ga opeens uit eten xD ben er vanav. weer]

    Flint
    Het nummer loopt op zijn einde en Skrillex komt ervoor in de plaats. Ik duw Madison een beetje achteruit en haal mijn gsm uit mijn broekzak. 2:48 heeft die aan. "Zouden we niet beter terug naar het hotel gaan?" vraag ik aan Maddie.


    kindness is never a burden.

    [Oke. ^^ Have fun.]
    Noah
    Ik maak een 'awh'-geluidje en wanneer dubstep door de boxen dreunt laat ik hem los. Flint kijkt op zijn gsm en ik volg zijn voorbeeld. 2:49. "Austin het is bijna 3 uur. Ik ga terug naar het hotel. Ga je mee of blijf je nog wat?"


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik keek zelf ook even om mijn horloge en knikte even "Goed plan" zeg ik lachend "Lead the way" zeg ik weer en kijk hem even aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    Ik neem Madisons hand vast en wenk ook Noah en Austin en de anderen. We gaan de club uit en de koude avondlucht waait ons tegemoet. Charmant als ik ben doe ik mijn jack af en leg die om Madisons schouders heen waarna ik ook mijn arm om haar schouder heen leg. "Frisjes niet?" prevel ik en ril.


    kindness is never a burden.

    MadisonHij pakt mijn hand en wenkt de andere en we stonden opeens buiten waar het erg koud was en ik rilde even, maar ik voelde opeens een jasje over mijn schouders en Flint legt zijn arm om me heen. Ik doe snel mijn armen in de mouwen "Frisjes niet?" zegt hij en ik sla een arm om zijn buik heen en nestel me tegen hem aan terwijl we langzaam in beweging kwamen "Wil je jasje terug" vraag ik even toen ik zag dat hij rilde en kijk even in zijn ogen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 18:13 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.