• Rollentopic

Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!

================================================

Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround

Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

================================================

Rules;

*Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

Eigenaar is nu SilverWing als ik het goed heb. Alle rechten behoren haar toe. Origineel door TrueKlainer.

[ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:41 ]

kindness is never a burden.

Flint
    "Natuurlijk niet. Dan heb jij koud." antwoord ik onmiddellijk en druk een kusje op Madisons neus. "En hoe kan ik koud hebben met jou aan mijn zijde." lach ik daar nog achteraan.

Madison
    Ik giechelde even en keek blozend naar de grond en keek hem af en toe aan, toen ik even rechtdoor keek zag ik de lichtjes al van het hotel "We zijn er weer" zeg ik lachend "Op naar warmte" zeg ik en druk een kusje tegen Flint zijn wang.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Flint
    Ik slaak een blije zucht wanneer we in het hotel aankomen. "Godzijdank." mompel ik en val tegen een van de verwarmingen aan. De lobby is helemaal verlaten op de man achter de balie na en ons groepje natuurlijk. Ik druk mijn handen tegen de radiator. Daarna ga ik weer opstaan en loop naar de liften. "I am so tired en godver mijn hoofd."

Madison
    Ik zie hoe Flint tegen de verwarming gaat zitten en ik lach even en wacht even tot hij klaar is en hij loopt naar de lift, ik loop hem achterna en ik zie dat de rest al met een andere lift gaat. "Bedankt voor het lenen" zeg ik even met een glimlach en doe zijn jasje even uit. Ik geef hem zijn jasje terug en kijk even naar de lampjes die de etages aan geven.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Flint
    Ik neem het jasje terug aan en sla het over mijn schouder. "Voor jou toch alles." zeg ik. Het klinkt zo ongelofelijk melig. De lift stopt en ik stap uit. Geen idee welke kamer Madison heeft en ook niet welk kamernummer dus kijk ik of ze ook uitstapt of blijft staan.

Madison
    Ik lachte weer even en zag dat hij de lift uit stapte, ik keek even op welke etage en ik stapte zelf ook uit "Blijkbaar zitten we op de zelfde etage" zeg ik weer en liep samen met Flint door de gang en stopte voor mijn eigen deur "Dit ben ik" zeg ik lachend en wijs naar de deur.

Flint
    "Aha, interessant om te weten." zeg ik en glimlach. "Mijne is daar." zeg ik en wijs naar het einde van de gang. Ik geef haar een briefje met mijn gsm-nummer en druk een kus op haar mond. "Slaap lekker, Madison." grijns ik en loop nonchalant naar mijn eigen kamer.

Madison
    "Aha, interessant om te weten." zegt hij "Mijne is daar." zegt hij weer en wijst naar het einde van de gang "Heel interessant" zeg ik instemmend en glimlach zelf ook even, hij geeft me een papiertje met zijn nummer en ik lach even en hou het even in mijn hand. Hij drukt nog een kus op mijn mond en zegt welterusten, "Welterusten" zeg ik hem nog na en loop dan mijn eigen kamer in, ik pak mijn telefoon en zet zijn nummer er in. 'Nu heb je ook mijn nummer xM' sms ik hem en schop mijn hakken uit en laat mijn jurkje van mijn lichaam af glijden en laat hem op de grond liggen.

*Ik moet gaan, ga bij een vriendin slapen en ik ga nu naar een soort festival :c maar ik ben morgen weer terug of ik kan proberen om via mijn telefoon te antwoorden maar dat zijn dan wel wat kleinere stukjes c: xx*

[Oké, no problemo. Have fun, you. ^^ ]
    Flint
    Ik ben nog maar net in mijn kamer als ik een berichtje krijg. Onbekend nummer. 'Nu heb je ook mijn nummer xM' Madison natuurlijk. 'Sweet dreams xF' stuur ik terug en trek mijn hemd uit. Ik schop mijn schoenen ergens tegen een muur en doe mijn jeans uit. In mijn T-shirt en boxershort kruip ik in mijn bed en val meteen als een blok in slaap.

[Tot zover dag 1 ^^ ]

[Beetje late reactie xD]
    Austin
    'Ja,ik ga wel mee'zeg ik en zie in mijn ooghoek dat FLint ons ook wenkt. Ik trek Noah mee naar buiten en loop samen met haar terug naar het hotel.

Noah
    Het is koud buiten en ik ril. Tegen dat we aan het hotel aangekomen zijn is mijn neus een beetje rood geworden en ook mijn handen doen zeer. Ik grinnik als Flint naar de radiator rent en zich daaraan verwarmt. Ik volg zijn voorbeeld en verwarm ook mijn handen.

Austin
    Ik grinnik even om Flint en Noah die tegen de verwarming aan gaan zitten. Ik druk zelf op het knopje van de lift en wacht tot die komt.

Noah
    Wanneer ik wat ben opgewarmd loop ik naar de liften en ga naast Austin staan. Ik wacht tot de lift er is. Ik druk op het knopje voor mijn etage en wacht tot Austin het zijne heeft ingedrukt.

Austin
    Ik kijk even naar het knopje wat Noah in had gedrukt en zag dat het dezelfde etage was. 'Ow ik wist niet dat je op dezelfde etage sliep'zeg ik lachend en wacht tot de lift bij de etage is.

Noah
    Ik lach,"Nee, wist ik ook niet." Een ping heeft ons aan dat we er zijn en de schuifdeuren gaan open. Ik loop de gang op en zie Madison en Flint voor de deur van Madisons kamer flikflooien. "Wel," ik draai me om en kijk Austin aan. "Ik zie je morgen wel bij het ontbijt." zeg ik en geef hem een korte knuffel.