• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!




    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!


    Eigenaar is nu SilverWing als ik het goed heb. Alle rechten behoren haar toe. Origineel door TrueKlainer.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:41 ]


    kindness is never a burden.

    [Yeey, haha. ^^ ]
    Noah
    Ik ren de gang op en storm de kamer in. "AECIO!" schreeuw ik en neem ondertussen mijn tasje waar ik mijn portefeuille en gsm in dump ook wat make-up en mijn zonnebril steek ik erin. Als laatste de zonnecrème.


    kindness is never a burden.

    Aecio
    Ik sta nog even te genieten van het water en schrik als ik iemand mijn naam hoor roepen. Ik stoot mijn hoofd tegen de douchekop die op de grond valt. Verward kijk ik om me heen, ik zet de douche uit en pak mijn handdoek. Nee geen leger gewoon Noah. Ik wrijf even over de cijfer code die op mijn arm staat getatoeëerd en trek mijn korte broek over mijn onderbroek aan, ik had nog geen shirt gepakt. Ik steek mijn hoofd door de deur en zie Noah haar spullen pakken, ik loop snel naar mijn tas en trek een shirt met langen mouwen aan om de littekens en tatoeages te verbergen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Noah
    Aecio loopt uit de badkamer maar ik let niet op hem en besluit nog wat pijnstillers mee te nemen. "Ga je mee de stad in?" vraag ik aan hem en ga rechtop staan waarna ik hem aankijk.


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik sta met een glimlach op en kijk even naar Noah die snel nog iets moest halen ofzo, ik kijk weer even om me heen en zie dat er weer mensen naar ons kijken en ik geef ze een arrogante blik terug. Ik por met mijn vinger even in Flint zijn zij en geef hem een kusje op zijn wang.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    Ik sla mijn arm om Madisons middel heen en geef haar ook een kus op haar wang. "Laten we gaan." glimlach ik fluisterend in haar oor en trek Madison mee naar de lobby waar we wachten op de anderen.


    kindness is never a burden.

    Aecio
    "Ga je mee de stad in?" vraagt Noah.
    Ik knik naar haar en stop mijn portemonnee in mijn achterzak.
    Ik pak even mijn mobiel en check die, 6 nieuwe berichten en 4 oproepen gemist.
    Nieuwsgierig kijk ik wie er allemaal gebeld hebben.
    Pap, pap, het rode kamp, en Stan. Na dat is van het leger dus onbelangrijk, vast waar ik ben of zo. Ik gooi mijn mobiel terug naar mijn bed.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Oke,ik ben er weer. Even kijken waar ik op moet reageren]

    Noah
    Ik chek nog eens snel mijn haar en jurk en huppel dan op mijn ballerina's terug de gang op. Even kijken naar mijn berichten. Sarah, Sarah, Amelie en Sarah. Sarah en Amelie zijn mijn beste vriendinnen en overbezorgd. Ik antwoord glimlachend op hun berichten en stap dan de lift in. "Yow Aecio! Waar zit je gast?!"


    kindness is never a burden.

    Madison
    Flint trekt me mee naar de lobby waar we zullen wachten voor de andere, ik kijk even rond en zie niemand echt, de lobby was uitgestorven behalve dan de portier en ik sla mijn armen oven om Flint zijn nek en druk zachtjes mijn lippen tegen zijn lippen inplaats van wang.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Aecio
    "Ik neem de trap" antwoord ik Noah die in de lift staat.
    Langste zin tot nu toe.
    Trap is veel gezonder en beter als je je conditie wilt houden.
    Ik sla steeds de 4 laatste treden over.
    (Eten)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Flint
    Glimlachend sluit ik mijn armen om Madisons middel en kus haar gewillig terug. Het gevoel dat ik nu voel valt niet te beschrijven. Alsof ik de hele wereld aankan, niemand me kan stoppen.


    kindness is never a burden.

    Austin
    Ik loop rustig naar de lobby waar ik Flint en Madison ook heen zag gaan. Als ik daar kom zie ik dat ze aan het kussen zijn dus blijf rustig op een afstandje staan en pak mijn mobiel erbij. Ik beantwoord wat smsjes en wacht rustig op de andere.

    Noah
    Ik haal mijn schouders op en druk op het knopje voor het gelijkvloers. Wanneer ik beneden ben zie ik Austin wat aan de kant staan en een steenworp daarvandaan Flint en Madison die aan het kussen zijn. Grijnzend ga ik naar Austin staan.

    [Eet smakelijk. ^^ ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 19:18 ]


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik voel hoe Flint me terug kust en ik lach even en bijt zachtjes op zijn onderlip en ga met een van mijn handen zachtjes door zijn haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    Ik ga zo op in de zoen dat ik niet merk dat er andere mensen bij komen en wanneer ik dat wel doe verschiet ik me een breuk. Geschrokken laat ik Madison los en kijk naar Austin en Noah die wat verderop staan. Noah grijnst zo hard dat ik ervan bloos. "Jesus, guys." mompel ik en kan dan weer naar Madison.


    kindness is never a burden.