• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!




    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!


    Eigenaar is nu SilverWing als ik het goed heb. Alle rechten behoren haar toe. Origineel door TrueKlainer.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:41 ]


    kindness is never a burden.

    Aecio
    Ik schudde mijn hoofd.
    Nee uitgaan is niks voor mij, ik zou toch maar net als Noah waarschijnlijk een poot teveel zijn.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Austin
    Ij haalde mijn schouders op.'dan niet'mompelde ik en keek even naar Noah 'Ga jij nog wel mee?'vraag ik aan Noah en glimlach even naar haar.

    (Anyways, jullie hebben TrueKlainer boos gemaakt, en nu komt ze (misschien) niet meer op deze Rpg, ik mocht hem van haar overnemen, dus ik ben nu de eigenaar van deze rpg! volgende topic open ik.)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    ( Huh waarom dan? Omdat we een nieuwe tropic hadden geopend?)

    (nou eigenlijk is ze nogal stress gevoelig sinds haar ene oma in ziekenhuis met K ziekte en andere tante heeft K ziekte -schrijfiknitvoluit- en dan zegt ze dingen maar niemand luistert, word ze boos, ze kan er niet tegen als je niet luistert, enz)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    ( Oww oke, Das wel zielig wens er maar sterkte, maar ik heb er niet genegeerd :O)

    (I know, ik heb alles gelezen, zoals altijd)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Madison
    Ik legde met een kleine zucht mijn kleine vorkje op mijn lege schoteltje en kijk er even met een pruillip naar "Dat was echt heel lekker" zeg ik en drink het laaste beetje wijn uit mijn glas.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    'Dat was echt heel lekker'zegt Madison en ik knik enthousiast. 'Heel lekker'zeg ik en stop de laatste hap in mijn mond.'Zullen we zo maar om de rekening vragen?'

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:25 ]

    Madison
    "Ja laten we dat maar doen" zeg ik hem lachend en ga een beetje achterover in mijn stoel zitten "En Austin vind je al iemand leuk" vraag ik hem glimlachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    'En Austin vind je al iemand leuk'vraagt Madison me en ik grinnik even. Dat zou ik haar zoizo niet eerlijk gaan vertellen als het wel zo was maar het toch niet zo. 'Nee,ken ik jullie nog te kort voor,en jij?'

    Madison
    Ik keek even rond "Hmm ik weet niet maar in ieder geval zien jullie er goed uit" zeg ik lachend, en haal nonchalant mijn hand door mijn haar en kijk hem even half sexy aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    Ik glimlach even. 'Jullie zien er anders ook niet verkeerd uit'zeg ik en geef der even een knipoog. Ik meende het wel,ze zagen er allemaal goed uit.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 17:42 ]

    Madison
    Ik lachte naar hem, "Ober de rekening" riep ik naar onze ober en ik zag dat hij wegliep en naar de kassa liep, ik ging weer rechter op zitten en schoof mijn bordje van me af en pakte alvast wat geld om mijn rekening te betalen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    'Ober rekening'riep Madison naar onze ober en ik grinnikte even terwijl mensen uit het restaurant boos opkeken. Ik pakte vast mijn portemonnee uit mijn zak en keek even naar Madison. 'Hoeveel is het voor mij?'