• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mia Amber James.

    'Ik ga anders wel gitaar spelen misschien word je daar vrolijk van' zei hij en hij pakt zijn gitaar. Ik glimlachte flauw en kwam het mandje uit. Ik zag Brooke verderop tegen een boom aan zitten en ik ging naast haar zitten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vanessa Goodman.

    Ik knikte vrolijk, "Vlak bij de zee". Ik begon te lachen, "Dat is ook de reden dat ik hier zit, ik heb zowat de helft van haar belangrijke spullen in de zee gedumpt". Ik haalde spijtig mijn schouders op, "Ze had toch al niets aan de lelijke kleren".

    Adam
    'yes! geen les. Ik zou dolgraag mee naar buiten gaan,'zeg ik en ik pak haar hand. 'naar welke tuin wil je?' vraag ik dan.

    Abbeygail
    'nee, die ken ik niet. Brooke en Sarah wel, evenals Quinn, Austin, Mia en Felicia. Ze zijn hier opzich allemaal wel chill, alleen de leraren vind ik iets minder,' zeg ik lachend, wat zorgt voor meer hoofdpijn. 'ow,' zeg ik en ik steun mijn hoofd op mijn handen. 'Zou ik mogen weten waarom je hier zit?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dawn Mary Claire:

    'Mooi,' zei hij en streelde mijn lichaam even, waardoor ik kippenvel kreeg en hield me de hele tijd goed vast. 'Wil je erover praten?' vroeg hij. 'Ik maak me zorgen om mijn moeder. Ze is nu helemaal alleen of mijn tante is nu bij haar' zeg ik dan zuchtend. 'Mijn moeder hield van hem net zoals ik. Ze zal vast wel strakjes bellen, dat ik naar huis toe moet komen' zeg ik dan en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Tiffany
    Die heeft er dus al behoorlijk wat ontmoet. Dat wordt de populaire gang van de school. Ze hebben nu al een hoop rotzooi uitgehaald. Ooit worden ze er nog wel voor gestraft. Zo te zien heeft ze zelfs al een kater. Even verbaast trek ik mijn wenkbrauw op. 'Zou ik mogen weten waarom je hier zit?' vraagt ze dan. 'Ik had net gegeten en heb nu niets te doen, er is eigenlijk niet echt een reden waarom ik hier zit.' Ik zie Brandon met een ander meisje binnen komen lopen. Zo te zien hebben ze veel plezier samen. Iets wat ik nog niet met Brandon had. Ik voel een steek van jaloezie, die ik probeer te onderdrukken. Het slaat natuurlijk nergens op.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon

    'Perfecte stiefdochter lijkt me zo.' lachte ik. 'Je hebt er ook echt geen spijt van he?' vroeg ik toen ik haar grijnzend aankeek. Ze had in ieder geval een lachwekkende reden om hier te zitten. Beter dan die van mij, dus ik snapte dat ze er zo makkelijk over praatte.

    Felicia

    'Uhm.' zei ik toen ik even nadacht. 'Die daar.' zei ik en ik wees naar een enorme tuin met 1 groot grasveld. Kon ik mooi nog eventjes wat zon pakken. 'Kom.' zei ik toen ik hem meetrok naar het gras. Daar aangekomen zakte ik neer op het gras en scheen de zon fel op mijn gezicht. 'Dit is heel wat beter dan die muffe gangen.' zei ik grijnzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Brooke

    Mia kwam naast me zitten tegen de boom aan, en ik keek door mijn wimpers heen naar haar. 'Hi babe, gaat het weer een beetje?' vroeg ik bezorgd aan haar. Ik vond het echt zielig om haar zo overstuur te zien.

    Stefano

    'Misschien is dat wel beter, jullie hebben elkaar nodig.' zei ik. Natuurlijk zou ik haar missen, ik kon niet zonder haar. 'Misschien is er wel een mogelijkheid dat ik met je mee kan..' zei ik waarna ik haar aan keek. Dit was toch een uitzondering om de school even te verlaten?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Vanessa Goodman.

    Ik opende mijn mond en toonde aan met mijn vingers een klein beetje maar liet mijn hand zakken, "Nee niet echt". Ik lachte vrolijk en liet mijn hoofd in mijn armen vallen. "Ik haat stiefmoeders gewoon !" riep ik uit. Ik hief mijn hoofd terug op, "Straks wordt ik als Assepoester, nee dankje !".

    Austin
    Ik wist niet welk nummer ik zou moeten spelen en ik keek even naar Brooke en Mia. 'Weten jullie een nummer?'vraag ik aan ze terwijl ik op het gras ga zitten.

    Dawn Mary Claire:

    'Misschien is dat wel beter, jullie hebben elkaar nodig.' zei hij. 'Misschien is er wel een mogelijkheid dat ik met je mee kan..' zei hij en kijkt me aan. Mijn ogen lichten op en ik knikte dolgelukkig. 'Ik wil heel graag dat je meegaat, krijgt mijn moeder ook nog een beetje goed nieuws' zeg ik glimlachend. 'Over ons' zeg ik zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Abbeygail
    Ik lach. 'ik bedoel niet hier hier, ik bedoel hier op school,' zeg ik waarna ik haar blik volg. Een jongen en een meisje komen samen binnenlopen. Ik kijk Tiffany aan. 'Jaloers?' vraag ik.

    Adam
    'zeker weten,' zeg ik en ik plof naast haar neer op het gras. 'zullen we een soort spelletje doen? ik geef jou 2 dingen en dan moet jij je favoriet kiezen. Als je hebt gekozen, geef je mij ook twee dingen. Ik begin, films of tv series?' vraag ik waarna ik op het gras naast haar ga liggen. Ik zoek haar hand en pak hem vast, terwijl ik wacht op een antwoord.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Stefano

    Ik lachte een klein beetje. 'Ik hoop dat ze het goed nieuws vindt, wie weet mag ze me niet.' zei ik terwijl ik Dawns haar streelde. 'Ik wil er sowieso zijn, voor jou.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ Ben even weg]

    ben er weer ik ben druk bezig met leren en roosters maken :)]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon

    'Kan je lekker gaan schoonmaken enzo.' zeg ik vrolijk en ik haal lachend mijn schouders op. 'Is leuk toch? De hele dag in zo'n schoonmakers pakje lopen?' Ik zag het al helemaal voor me hoe ze met van die roze rubberhandschoentjes door het huis liep en alles liep te poetsen en schoon te maken. Even grijnsde ik door mijn eigen gedachtes.

    Felicia

    'Films, tv series hebben altijd zo'n stomme cliffhanger en daar kan ik echt niet tegen.' zeg ik lachend. 'Uhm, blondines of brunettes?' vraag ik grijnzend en ik laat zijn hand los om me op mijn buik te draaien zodat ik hem kan aankijken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.